• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Malwarebytes kan ik niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loes11:11

Junior lid
Lid geworden
15 dec 2019
Berichten
68
Waarderingsscore
1
Hoi
Vanmiddag liet ik Malwarebytes draaien op de computer (Dell) maar het bleef hangen. Ik heb de computer uitgezet en nu na een paar uur weer aangedaan en Malwarebytes was nog steeds bezig.
Ik heb geprobeerd het programma met ccleaner te verwijderen maar dat lukte niet. Ik heb geprobeerd het te verwijderen bij "programma's en onderdelen' maar ook dat lukte niet.

Ik heb de computer opnieuw opgestart. Malwarebytes blijft bij 'programma's en onderdelen' staan. Als ik het programma opnieuw wil verwijderen komt een venster de-installeren maar er gebeurt niets.

Kunnen jullie mij hiermee helpen.

groet, Loes
 
Ik voeg nog wat toe. Als ik nu bijv Malwarebytes wil openen dan komt er een melding Unable to start, unable to connect the server.
 
Ik heb malwarebytes kunnen verwijderen met Malwarebytes verwijderen met mb-clean - Antimalware Software

toch verwijdert het niet alles want ik zie bij programma's en onderdelen nog steeds malwarebytes staan. Als ik dat wil verwijderen komt de melding 'verwijderen mislukt'.

Ik heb 'mb clean results' op mijn bureaublad staan.

Misschien kan iemand mij verder helpen.

Loes
 
Ik neem aan dat je de computer al herstart hebt?
Wel vreemd dat jij het niet kan verwijderen, want dat werkt normaal probleemloos.
 
Probeer het eens met deze tool.
Want de tool die jij gebruikt is tot versie 3.0
 
Het is gelukt Aarie. Dank je voor je hulp.

Nog een vraagje. Ik heb Malwarebytes en Adwcleaner op de computer staan. Is dit overbodig en welke kan ik dan evt het beste gebruiken?
 
Oké goed om te horen en geen dank!

Je kunt ze alle twee erop laten om af en toe te scannen. Want ze werken naast een anti virus.
 
Dan laat ik ze beiden staan. Weer bedankt hoor voor je hulp.
 
Geen dank!
 
Het is gelukt Aarie. Dank je voor je hulp.

Nog een vraagje. Ik heb Malwarebytes en Adwcleaner op de computer staan. Is dit overbodig en welke kan ik dan evt het beste gebruiken?
Ik kon het ook niet verwijderen. In de directory staat ook geen uninstall.exe. Ik heb daarom gewoon Systeemherstel gebruikt en de pc naar een eerdere versie teruggezet. Was de oplossing. Maar het lijkt natuurlijk nergens op dat het zo moeilijk moet gaan.
 
Malwarebytes kun je via programma`s en onderdelen verwijderen.
Maar als jij een herstelpunt hebt terug gezet, heb jij waarschijnlijk ook de rommel weer terug gezet.
Ook kun je hun verwijdertool gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan