• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Map op bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het programma Windows fix geeft een configuratiefout aan van de windowsmediaplayer maar weet niet hoe ik het moet repareren

Wat voor configuratie fout geeft hij precies aan?
Iets van een foutcode te zien?
 
Aarie geeft aan dat de configuratie instellingen van de mediaplayer niet juist zijn.
 
Zou een verouderde flash player een mogelijke oorzaak kunnen zijn
 
Heeft jou vader die erop staan?
Dan zou je daar via de instellingen naar updates kunnen laten zoeken.

Maar was media player wel voor Windows 7 geschikt?
 
Nee kon geen geschikte media player vinden via de aangegeven link namelijk voor Windows 7 32 bits

Flash player ga ik sowieso updaten
 
Ik zal straks als ik thuis ben eens kijken of ik een geschikte media player kan vinden.

Je zou Flash player ook kunnen verwijderen en dan erop nieuw opzetten, tijdens de installatie kiezen voor automatisch bijwerken, dit i.v.m. de lekken die regelmatig worden gedicht.
 
Nee kon geen geschikte media player vinden via de aangegeven link namelijk voor Windows 7 32 bits

Als ik kijk voor de Windows media player 11 of 12 staat er alleen bij voor Windows 7.
Dus lijkt het mij dat hij op zowel de 32 als 64 bits zou moeten werken.
 
Toen ik de windowsmediaplayer downloade gaf hij aan dat deze niet geschikt was op deze pc.
Bedankt voor al jouw moeite!
 
Toen ik de windowsmediaplayer downloade gaf hij aan dat deze niet geschikt was op deze pc.
Bedankt voor al jouw moeite!

Oké, vreemd dat er dan nergens wordt vermeld dat het alleen voor een 64 bits werkt.
Kan jou vader dan niet gewoon de VCL player blijven gebruiken?
 
Hoi Aarie dat kan
Computer werkt prima alleen wanneer ik de rechtermuis op audio of video bestanden wil gebruiken krijg veel later de melding Windows verkennen reageert niet.In alle andere gevallen werkt de rechter muis wel.
 
Hallo Satman,

Het zou goed kunnen dat de verkenner is beschadigd, aangezien er met de sfc scan fouten waren gevonden en hersteld. De verkenner herstellen had jij ook al geprobeerd toch?

Mogelijk beschadigde afbeeldingsbestanden testen
Beschadigde afbeeldingen kunnen soms problemen met Windows Verkenner veroorzaken. Als Windows Verkenner niet meer werkt op momenten dat u met afbeeldingen werkt of door mappen met afbeeldingen bladert, is minimaal één afbeeldingsbestand mogelijk beschadigd. Voer de volgende stappen uit om dit probleem te onderzoeken:
  1. Klik op Starten en klik op Computer.
  2. Klik op Organiseren en selecteer Map- en zoekopties in de vervolgkeuzelijst.
  3. Klik in het venster Mapopties op het tabblad Weergave.
  4. Schakel het selectievakje Altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen in.
  5. Schakel de optie Bestandspictogram op miniaturen weergeven uit.
  6. Klik op OK om het dialoogvenster Mapopties te sluiten.
Ga nu naar mappen met afbeeldingen of video's en kijk of u het probleem kunt reproduceren. Als Windows Verkenner niet meer werkt, bevat de map die u weergaf mogelijk minimaal één afbeeldingsbestand dat is beschadigd of beschadigde miniatuurgegevens bevat.

Opmerking: Nadat u de opties Bestandspictogram op miniaturen weergeven en Altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen hebt aangepast, worden er geen miniaturen meer weergeven en worden afbeeldingen en andere bestanden weergegeven als standaardpictogram voor het desbetreffende bestandstype. Als u met deze opties de fout kunt reproduceren, wordt het probleem niet veroorzaakt door afbeeldingen of video's en moet u de mapopties herstellen.

Controleer de details van de fout om te zien welke toepassing ervoor zorgt dat Windows Verkenner niet meer werkt. Ga hiertoe als volgt te werk:
  1. Klik op Starten, typ Onderhoudscentrum in het zoekgedeelte en klik op Onderhoudscentrum in de lijst met resultaten.
  2. Klik in het venster Onderhoudscentrum op Onderhoud, op Betrouwbaarheidsgeschiedenis weergeven en op Alle probleemrapporten weergeven onder in het venster Betrouwbaarheidscontrole.
  3. Blader naar de lijst met items met betrekking tot Windows Verkenner.
  4. Dubbelklik op Werkt niet meer om de technische details te bekijken en maak een notitie van de technische details.
 
Hoi Aarie
Het eerste gedeelte werkte niet
Het tweede gaf aan:
Beschrijving
Een probleem heeft ervoor gezorgd dat dit programma niet meer met Windows communiceert.
Pad naar toepassing met fout: C:\Windows\explorer.exe

Probleem met handtekening
Naam van probleemgebeurtenis: AppHangB1
Naam van de toepassing: explorer.exe
Toepassingsversie: 6.1.7601.23537
Tijdstempel van toepassing: 57c44cc4
Handtekening van vastlopen: a525
Type vastlopen: 0
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende handtekening 1: a52512660192a51cee6ed0942d43a9a2
Aanvullende handtekening 2: bd93
Aanvullende handtekening 3: bd932323251d750238328810c9ce5229
Aanvullende handtekening 4: a525
Aanvullende handtekening 5: a52512660192a51cee6ed0942d43a9a2
Aanvullende handtekening 6: bd93
Aanvullende handtekening 7: bd932323251d750238328810c9ce5229

Extra informatie over het probleem
Bucket-id: 387798064
 
Kijk eens naar het stappenplan wat je hier kan vinden.
 
Als ik in shellexview de niet Windows bestanden uitzet dan werkt alles prima
Wat zou er gebeuren als ik de niet Windows bestanden uit laat staan?
 
De niet Windows bestanden??? Om wat voor bestanden gaat het dan?
 
Hoi Aarie
Het eerste gedeelte werkte niet

Hallo Satman,

Hoe bedoel jij dat precies, dat het niets heeft geholpen of dat jij het niet kon uitvoeren?
 
Als ik in shellexview de niet Windows bestanden uitzet dan werkt alles prima
Wat zou er gebeuren als ik de niet Windows bestanden uit laat staan?

Welke programma namen staan daarin?
 
Hoi Aarie de eerste afbeeldingsbestanden uitgevoerd maar leverde geen resultaat op dus weer terug gezet.
De 2e optie uitgevoerd en resultaat toegevoegd.
 
Ik zit te denken om windows home te upgraden naar pro of ultimate mogelijk zijn de problemen dan opgelost
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan