• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Map verwijderen uit snelle toegang

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 162876
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 162876

Gast
In de snelle toegang heb ik al enige tijd een nieuwe map staan. Hoe die er komt, geen idee.
Ik probeer echter deze map te verwijderen maar dat lukt me met geen mogelijkheid.
Ik heb geprobeerd hem naar de prullenbak te slepen, met de rechter muisknop te verwijderen en met de delete knop te verwijderen.
Geen van deze methodes lukt.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
 
Je hebt al heel wat opties geprobeerd lees ik. Als je deze opties probeert krijg je dan een foutmelding te zien?

Zou je ook een screenshot willen maken en plaatsen van Snelle toegang zodat we kunnen zien hoe deze er nu uitziet.
 
Kun je die nieuwe map openen? Als dat gaat dan kun je misschien zien waar op de harde schijf die staat en hem via die weg verwijderen?
 
Dan moeten er natuurlijk geen bestanden meer in de map staan. En twee waarom bovenstaande waarschijnlijk niet zal werken: snelle toegang werkt als een link. Je kan de map dan wel verwijderen maar de link zal blijven bestaan.
 
Een map die in Snelle toegang staat, kun je op de volgende manier uit Snelle toegang verwijderen:

Klik met de rechter muisknop op die map.
In het contextmenu klik je dan op Uit Snelle toegang verwijderen.

5c810d6591f05-Uit_Snelle_toegang_verwijderen.png


Die map zelf verwijder je dan niet echt. Hij wordt alleen niet meer getoond in Snelle toegang.
Had je het zo geprobeerd?
 
Ik verwijder dergelijke mappen uit snelle toegang met LockIT, meestal werkt dit zonder problemen. Zelfs als het daadwerkelijk een link is zoals Rubensky werkt dit maar dien je ook de werkelijke map te checken als je deze echt wil verwijderen.
 
Een map die in Snelle toegang staat, kun je op de volgende manier uit Snelle toegang verwijderen:

Klik met de rechter muisknop op die map.
In het contextmenu klik je dan op Uit Snelle toegang verwijderen.

5c810d6591f05-Uit_Snelle_toegang_verwijderen.png


Die map zelf verwijder je dan niet echt. Hij wordt alleen niet meer getoond in Snelle toegang.
Had je het zo geprobeerd?
Ik heb dit geprobeerd alleen die optie zit er bij mij niet bij. De orginele map bestaat namelijk niet meer.
11242
Als ik op de link klik krijg ik de volgende melding:
11243
 
Zo te zien is deze map een gsm, wat gebeurt er als je deze telefoon aansluit op je computer en dan probeert deze map te verwijderen uit snelle toegang.
 
Wat je eventueel ook nog kunt doen is de historie van de Snelle Toegang wissen. Goede kans dat je probleem dan direct opgelost is. Hieronder een link met stappen hoe je dit voor elkaar krijgt.

Snelle toegang historie wissen
 
Het heeft dus te maken met je Galaxy S5 mini. Hang deze weer eens aan de computer en probeer de map dan eens te verwijderen.
 
@ Rubensky, had ik ook al voorgesteld maar krijg geen reactie meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan