• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Media Markt vervangt moederbord en is half jaar later weer stuk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toen ik m inleverde werkte alles gewoon behalve lawaai van de ventilator en sd kaart die niet gelezen kon worden .... Ik ben door hem aan te bieden omdat ik nog garantie had er alleen maar op achteruit gegaan

Kun jij dat op 1 of andere manier bewijzen?
Want anders kan een wellus niettus gaan worden.
Want hun kunnen heel wat anders gaan zeggen om er onder uit te komen.
 
Zelf koop ik nooit iets bij de grote ketens waarvan ik service moet verwachten omdat je er geen service na verkoop krijgt, ga steeds bij een plaatselijke dealer (zijn soms ook aangesloten bij een keten) krijg je meestal dezelfde prijs en bovendien service indien er iets niet in orde is, dus voor mij geen Mediamarkt, Vandenborre, Krefel enz.
 
Kun jij dat op 1 of andere manier bewijzen?
Want anders kan een wellus niettus gaan worden.
Want hun kunnen heel wat anders gaan zeggen om er onder uit te komen.

Nou de klachten waar ik mee naar de winkel terug ging hadden geen betrekking op toetsenbord of op moederbord naar mijns inziens ik had voornamelijk een klacht over de ventilator en duidelijk gemeld dat de pc t gewoon nog deed anders had ik toen wel gemeld dat hij niet meer aan en uit ging !!
Feit blijft hun vervangen een moederbord en dat is binnen half jaar weer stuk en dat moet niet mogen vind ik Een moederbord heeft een langere levensduur dan een half jaar !!

Dit is t afgifte bewijs van mei en dec 2019
 

Bijlagen

  • 2019-12-19 (2).png
    2019-12-19 (2).png
    322 KB · Weergaven: 10
  • 2019-12-19 (3).png
    2019-12-19 (3).png
    368,9 KB · Weergaven: 11
Ik ben helaas niet iemand die t zo snel op geeft Ik zal eerst alles proberen
En genoegd anderen die me dat ook aanraden om t er niet zo maar bij te laten zitten ...
Toen ik m inleverde werkte alles gewoon behalve lawaai van de ventilator en sd kaart die niet gelezen kon worden .... Ik ben door hem aan te bieden omdat ik nog garantie had er alleen maar op achteruit gegaan
Want nu heb ik niks meer ... Dus ik heb ook niks meer te verliezen maar alles te winnen en me recht te halen

Dat siert je, ik wens je het beste toe! :)
 
Feit blijft hun vervangen een moederbord en dat is binnen half jaar weer stuk en dat moet niet mogen vind ik Een moederbord heeft een langere levensduur dan een half jaar !!

Ja daar ben ik het ook wel mee eens.
Maar ik weet niet hoe dit wettelijk is geregeld.
Hopelijk kom je tot een goede oplossing.
Voor de volgende keer geen MM meer ;)
 
Recensies van de 'New ComServe Group' waar MM het aan uitbesteed (?) heeft is echt niet helemaal positief. Het feit dat er twee maal een moederbord vervangen moest worden deed mij daarnaar op zoek gaan, dat is ongehoord. En dan ook nog een toetsenbord. . .
Hou het simpel en beleefd tegenover de MediaMarkt, zij geven in hun beleving alleen de boodschap door. Richt je liever op dat andere bedrijf, ook in het contact met MM.

,,,
 
:eek: Nou nou zeg, zoveel slechte recensies heb ik nog gelezen,
Het is duidelijk een bedrijf dat er met de Pet na gooit .
snap niet dat zoiets nog kan bestaan met zoveel wetten ,maar goed de enige en beste optie is als eens aan gedragen , ga naar een kleine dealer die hebben wel nog prima garantie regelingen.
 
Er is een halfjaar geleden onder garantie een andere mobo gemonteerd.
die heeft een halfjaar gefunctioneerd en zat er dus goed in.

Dat je mogelijk gegevens zou verliezen bij een reparatie is gewoon een algemene waarschuwing.
je hdd was niet stuk en is dus ook niet vervangen.

De garantie periode is nu verstreken garantie op een reparatie is alleen van toepassing als je de reparatie zelf hebt betaald.

mijn advies neem hem gratis niet gerepareerd terug hij is die 370 euro niet waard
verkoop hem voor onderdelen op marktplaats voor een paar tientjes (wel even de hdd wissen)

als je een tweede laptop nodig heb koop je voor 370 euro een nieuwe/refibus/tweede hands.
 
:eek: Nou nou zeg, zoveel slechte recensies heb ik nog gelezen,
Het is duidelijk een bedrijf dat er met de Pet na gooit .
Voorzichtig, er zijn duidelijk ook goede recenties. Waarschijnlijk snel gegroeid en flink veel monteurs in dienst genomen, en de ene monteur is de andere niet.
mijn advies neem hem gratis niet gerepareerd terug hij is die 370 euro niet waard
Ik vraag mij af wat dat ding nu eigenlijk nog doet, want hij is eigenlijk werkend ingeleverd.
Ook ik zou liever nu zien wat er van over is dan zo'n dure reparatie goedkeuren, want dan heb je niets meer van de oude situatie over.
 
Er is een halfjaar geleden onder garantie een andere mobo gemonteerd.
die heeft een halfjaar gefunctioneerd en zat er dus goed in.

Dat je mogelijk gegevens zou verliezen bij een reparatie is gewoon een algemene waarschuwing.
je hdd was niet stuk en is dus ook niet vervangen.

De garantie periode is nu verstreken garantie op een reparatie is alleen van toepassing als je de reparatie zelf hebt betaald.

mijn advies neem hem gratis niet gerepareerd terug hij is die 370 euro niet waard
verkoop hem voor onderdelen op marktplaats voor een paar tientjes (wel even de hdd wissen)

als je een tweede laptop nodig heb koop je voor 370 euro een nieuwe/refibus/tweede hands.
Voor paar tientjes op markt plaats onderdelen verkopen ?
Ik werk er alleen mee ik kan die onderdelen er zelf niet uithalen ...
Dan kan ik beter die € 110 euro accepteren want dan haal ik er nog meer winst uit dan op internet te verkopen
 
En gegevens wel of niet verliezen was niet erg ... ik had vooraf back up gemaakt ...
Ik vroeg me alleen af of men wel echt alles vervangen had of al t werk er aan verricht had wat ze mij gemeld hadden de 1e keer

Feit blijft ventilator maakt lawaai Ik lever m werkend in ... ik krijg m bijna compleet vernieuwd terug .... en na half jaar heb ik er dus geen ene zak meer aan .... want hij doet niks meer maar mag wel duur betalen om m gemaakt te krijgen ... dus was ik blij gemaakt met een dooie mus uiteindelijk ....

Bovendien mag je verwachten dat een moederbord wel langer mee gaat na een reparatie ...
Het is niet mijn fout dat hun refurbished of 2e hands materiaal gebruiken
Ik mag er na de reparatie vanuit gaan dat hij langer dan half jaar mee gaat ...

Want wie verzekerd mij dat na deze reparatie van 370 euro die ze me nu voorstellen hij niet weer na half jaar kapot is en niet meer opstart .... beetje dure grap vinden jullie zelf ook niet ...
 
Die 110 pakken is ook zeker geen verkeerde optie.
Dat is volgens mij een redelijk uniek aanbod.
en ga je er waarschijnlijk op marktplaats niet voor vangen.

Zelf demonteren is helemaal niet nodig je zet hem gewoon op marktplaats als defect de onderdelen er uit halen doet de koper dan.

Je schreef ook dat de usb port defect was die is meestal vast gesoldeerde aan het moederbord.
Ik zie geen reden om te twijfelen aan de eerste reparatie (deed je usb het toen overigens weer?)

Dat hij na een halfjaar weer defect gaat is puur pech daar kan niemand wat aan doen.
 
hoe je het ook keert als je die 110€ neemt dien je er rekening mee te houden dat zij over de hdd bezitten en indien er persoonlijke gegevens op staan dan heb ik persoonlijk liever de gegevens terug dan deze 110 €.
*ook dien je jezelf de vraag te stellen of je zomaar een gerust hart kunt hebben mochten zij deze hdd napluizen op persoonlijke gegevens.!
 
Update :

Laptop is kosteloos gemaakt nadat ook MM zelf protest aantekende bij de externe reparateur

benieuwd hoe lang hij dit keer mee gaat
 
Dat is goed nieuws!
 
Ondanks dat er veel klachten over Mediamarkt zijn en vooral over de service hebben ze dit netjes opgelost!
 
Het heeft alleen lang geduurd, maar geduld loont !!
 
Mooi nieuws! En leuk dat je het nog even meld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan