MysteryAngel
Nieuw lid
- Lid geworden
- 16 dec 2019
- Berichten
- 11
- Waarderingsscore
- 3
Vraagje wat raden jullie mij aan :
Ik heb 2,5 jaar geleden een HP 15-AY126ND laptop gekocht bij de media markt.
Artikel
15-AY126ND
Merk
HP
Serienummer
CND7072NSH
Aankoopdatum
13 juni 2017
Na 1.5 jaar ging hij bij ventilator enorm lawaai maken dit werd steeds erger als ik opstarte Ook las hij geen SD kaartje meer Dus ik uiteindelijk ging met deze klachten naar de Media Markt terug omdat ik me steeds meer er aan ging ergeren en de laptop toch nog in garantie viel.
PC zou helemaal leeg gehaald worden echter dit was ook niet gebeurd want alles stond er gewoon nog in dus hij was helemaal niet leeggehaald zoals ze gemeld hadden dat ze dat zouden gaan doen en ik dus een back up moest maken van me pc Ik schafte dus intussen een nieuwe laptop aan zodat ik me back up kon maken en ging weer terug naar Media Markt om ter reparatie aan te bieden.
Die hebben m opgestuurd want hij viel nog steeds in garantie periode voor enkele maanden.
Ik kreeg de laptop met volgende melding gereparareerd terug :
Toen 2 dagen later (want hij starte gewoon niet meer op wat ik gewoon niet kon geloven) terug naar Media Markt gegaan
06-12-2019 16:35
Je hebt je product ingeleverd bij MediaMarkt
Die hebben m daarna weer voor me verstuurd naar extern bedrijf
En nu krijg ik de keuze 370 betalen / 110 accepteren of kosteloos ongemaakte laptop retour ontvangen
Wat zouden jullie mij nu aanraden ? Elders laten repareren Geld accepteren Laten maken vind ik geen optie.
Bovendien ik had alleen maar gemeld de ventilator teveel lawaai maakte en SD kaart niet werkte waarom vervangen ze dan de bios en moederbord ? Daardoor is nu me laptop nu ineens stuk op het moederbord.
Reparatieomschrijving:
Moederbord dient vervangen te worden.
Te betalen reparatiekosten incl. BTW: EUR:369.93
Wij verzoeken u om hieronder uw keuze aan te geven en deze prijsopgave binnen 7 dagen na dagtekening ondertekendaan ons te retourneren.
Hoe kan dit mij aangerekend worden ?
Wie zegt dat ze moederbord toen vervangen hebben door een nieuwe en niet door een onderdeel van een ander apparaat ?
Laptop leeg halen hadden ze immers ook al niet gedaan want alle info van mij incl inloggegevens van sites zaten er nog in ?
Ik heb 2,5 jaar geleden een HP 15-AY126ND laptop gekocht bij de media markt.
Artikel
15-AY126ND
Merk
HP
Serienummer
CND7072NSH
Aankoopdatum
13 juni 2017
Na 1.5 jaar ging hij bij ventilator enorm lawaai maken dit werd steeds erger als ik opstarte Ook las hij geen SD kaartje meer Dus ik uiteindelijk ging met deze klachten naar de Media Markt terug omdat ik me steeds meer er aan ging ergeren en de laptop toch nog in garantie viel.
PC zou helemaal leeg gehaald worden echter dit was ook niet gebeurd want alles stond er gewoon nog in dus hij was helemaal niet leeggehaald zoals ze gemeld hadden dat ze dat zouden gaan doen en ik dus een back up moest maken van me pc Ik schafte dus intussen een nieuwe laptop aan zodat ik me back up kon maken en ging weer terug naar Media Markt om ter reparatie aan te bieden.
Die hebben m opgestuurd want hij viel nog steeds in garantie periode voor enkele maanden.
Ik kreeg de laptop met volgende melding gereparareerd terug :
- Vervanging toetsenbord
- vervanging moederbord
- vervanging Fan en bios update
Toen 2 dagen later (want hij starte gewoon niet meer op wat ik gewoon niet kon geloven) terug naar Media Markt gegaan
06-12-2019 16:35
Je hebt je product ingeleverd bij MediaMarkt
Die hebben m daarna weer voor me verstuurd naar extern bedrijf
En nu krijg ik de keuze 370 betalen / 110 accepteren of kosteloos ongemaakte laptop retour ontvangen
Wat zouden jullie mij nu aanraden ? Elders laten repareren Geld accepteren Laten maken vind ik geen optie.
Bovendien ik had alleen maar gemeld de ventilator teveel lawaai maakte en SD kaart niet werkte waarom vervangen ze dan de bios en moederbord ? Daardoor is nu me laptop nu ineens stuk op het moederbord.
Reparatieomschrijving:
Moederbord dient vervangen te worden.
Te betalen reparatiekosten incl. BTW: EUR:369.93
Wij verzoeken u om hieronder uw keuze aan te geven en deze prijsopgave binnen 7 dagen na dagtekening ondertekendaan ons te retourneren.
Hoe kan dit mij aangerekend worden ?
Wie zegt dat ze moederbord toen vervangen hebben door een nieuwe en niet door een onderdeel van een ander apparaat ?
Laptop leeg halen hadden ze immers ook al niet gedaan want alle info van mij incl inloggegevens van sites zaten er nog in ?