• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Meer werkgeheugen/ram

Status
Niet open voor verdere reacties.

Syan

Nieuw lid
Lid geworden
18 dec 2018
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Beste iedereen,
Ik heb twee ramsticks uit mijn oude pc gehaald en ik vroeg me af of ze in mijn nieuwe passen. Omdat ik wel denk dat het kan maar niet zeker weet vraag ik het hier.

Ramsticks uit oude pc:
ballistix sport 1600mhz

Ramsticks in 'nieuwe pc' :
Lenovo 4GB 2RX8 PC3-12800E DDR3-1600 MHz ECC UDIMM specificaties

Passen deze bijelkaar? Alvast bedankt :)
 
EEC kan niet op een mobo wat het niet ondersteund, wat is daar het merk en type van?

En niets wordt sneller met meer geheugen, alleen minder langzaam als er niet meer te hoeven worden geswapt.
 
Beste iedereen,
Ik heb twee ramsticks uit mijn oude pc gehaald en ik vroeg me af of ze in mijn nieuwe passen. Omdat ik wel denk dat het kan maar niet zeker weet vraag ik het hier.

Ramsticks uit oude pc:
ballistix sport 1600mhz

Ramsticks in 'nieuwe pc' :
Lenovo 4GB 2RX8 PC3-12800E DDR3-1600 MHz ECC UDIMM specificaties

Passen deze bijelkaar? Alvast bedankt :)


Vrij simpel : druk ze in de voetjes en je weet het. Reagerend op het bericht hierboven : minder langzaam = sneller......................
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan