• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

meerdere Taak(?) balken

Status
Niet open voor verdere reacties.

wandab

Nieuw lid
Lid geworden
28 mrt 2019
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Goedemiddag,
Ik heb een vraag. Volgens mij werk ik met meerder taakbalken. Bovenin heb ik een balk met alles wat er op dat moment openstaat. Dit kan ik drie of vier keer hebben. Heel irritant. Kan ik ook werken op maar één taakbalk?

ik werk met windows 10 pro. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Alvast bedankt.
 
ik zie hier nergens een instelling dat ook maar verwijst naar een aantal in te stellen taakbalken en daarom denk ik eerder dat dit bij u te wijten is aan een besmetting ..ook ik draai hier de W10 pro...heb jij je systeem al eens gescant met Malwarbijtes .

*nu is het wel zo indien je taakbalk vol zou staan dat deze dan breder word …zodat je de indruk heb dat er meerdere taakbalken zijn wat dus niet zo is ..
**indien je echter 3x dezelfde "snelkoppelingen " in de taakbalken zie dat je dan wel degelijk met een besmetting zit .

graag dus een printscreen zodat het voor ons ook duidelijker word .
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan