• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Melding: Teredo Tunneling Pseudo Interface

Status
Niet open voor verdere reacties.

aspaan

Gevestigd lid
Lid geworden
10 jul 2016
Berichten
297
Waarderingsscore
10
Hallo,

Ik werk met Windows-7 en ik zie bij: Apparaat-beheer een Geel driehoekje bij het Item:

Netwerk-adapter: Melding: Teredo Tunneling Pseudo Interface

Fs Cap 0403.jpg

Ik heb bijgaand van het onderdeel: apparaat-beheer hierboven daarvan een Screenshot geplaatst

Ik heb echter geen idee wat hiervan de bedoeling is en of ik daar actie (en welke?) ik daarop moet ondernemen
Ik moet wel zeggen, dat ik overigens geen problemen heb met het Netwerk en Internet-verbinding

Heeft iemand hier advies over?
 
Klik er met rechts op kies voor Uitschakelen/Deaktiveren.
 
Bedankt voor uw reactie.

Maar ik had ook graag geweten, wat dit precies betekend en waar deze melding op slaat.
Ik kan daar nergens iets over terug vinden.
 
Dit is alvast wat ik hierover vond (sorry is in Engels): Teredo is a protocol that allows computers behind a NAT firewall (most home computers are) and without a native IPv6 connection to access remote IPv6 resources using only UDP protocol. The idea is that home users can start accessing IPv6 web services before their local connection supports the protocol, making the transition from IPv4 easier .
Klik hier om naar een artikel te gaan waar de oplossing wordt aangeboden.
 
Teredo heb je niet nodig is vanaf de tijd dat Microsoft dit in Windows zette, door mij zelf altijd uitgeschakeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan