• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Melding van whatsapp icoon ontbreekt

Status
Niet open voor verdere reacties.

truus22

Gewaardeerd
Lid geworden
11 okt 2005
Berichten
1.957
Waarderingsscore
1
Hallo beste mensen,

Sinds kort heb ik een nieuwe Smartphone van het merk moterola E4, een fijne Smartphone. Hierop gebruik ik o.a Whatsapp en dat doet het ook prima, op één ding na, n.l. het cijfertje bij de icoon van Whatsapp, wanneer er een berichtje binnenkomt verschijnt niet (zie bijgevoegde foto). Wie kan mij helpen, om te bereiken dat Het icoontje weer een cijfertje weergeeft van het aantal binnengekomen berichtjes? Ik heb dit na lang zoeken niet kunnen vinden. Hopelijk kan mij iemand van dit forum mij verder helpen.
Ik ben benieuwd en hoor het graag,

Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
5a1d3d4b39f92-Whatsapp_icoon.jpg
 
Hallo Aarie25,

Zeer bedankt voor jouw suggestie. Ik ga er mee aan de slag en laat je nog weten, of het gelukt is.

Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
 
Hallo Aarie25,

Die z.g. badge's krijg ik niet werkend. Notifyer kreeg ik niet werkend evenals Nova, die laatste heb ik nu geïnstalleerd op de Smartphone, maar het is mij absoluut onduidelijk hoe ik e.a. werkend moet krijgen. Kan jij mij svp behulpzaam zijn hiermee?
Ik hoor het graag,
Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
 
Hallo Cor,

Dus je hebt de snelkoppeling verwijderd, maar dat liep niets?
Krijg jij wel een melding als jij een berichtje krijgt?

Kijk eens of het volgende goed staat.
Open je Whatsapp, duw op Menu -> Settings -> Notifications
Vink daar alles aan, vooral Popup Notifications en test dan eens opnieuw.
 
Hoi aarie,

Bedankt voor de moeite die jij deed, maar ik heb inmiddels met de Helpdesk van Motorola gebeld en de medewerkster zei mijl dat deze extra gadget niet door Motorola werd ondersteund. Misschien dat het wel mogelijk is met één van de 2 Apps die jij aangaf, maar het lukte mij niet om die werkend te krijgen op deze Smartphone. Dus vermoedelijk houdt het hier op, of jij zou misschien nog een andere suggestie voor mij moeten hebben. Ik hoor eventueel nog graag,
Groet,
Cor Jansen
 
Hallo Cor,

Ik had al het idee dat het mogelijk aan jou toestel kon liggen.
Ik heb zelf een Windows telefoon en kan die apps zelf dus niet testen.
Heb je al in de instellingen gekeken om te kijken hoe je die app moet instellen?
Anders denk ik dat er weinig op zit. Maar je krijgt als het goed is toch wel het Whatsapp
afbeelding in beeld als je een nieuwe bericht hebt, of krijg jij die ook niet te zien?

Geen dank trouwens!
 
Hallo Aarie,
Weer bedankt voor de reactie. Ik heb tamelijk uitvoerig geëxperimenteerd met die 2 Apps die jij aangaf, maar het lukt niet om ze werkend te krijgen. Ik krijg overigens wel een melding, wanneer er een Whatapp-berichtje binnenkomt, maar dat gebeurt niet erg opvallend, zodat ik ze vaak misloopt. Ik kan daar kennelijk niets aan wijzigingen, zodat ik het daarom noodgedwongen hiermee moet doen. Het zij zo.... en er zijn ergere dingen op deze wereld. In ieder geval weer bedankt voor het meedenken.
Groetjes,
Cor
 
Hallo Cor,

Jammer dat het niet gelukt is om de apps werkend te krijgen. Je zou verwachten dat alle Android telefoons het zelfde zijn.
Ja er zijn ergere dingen in de wereld en gelukkig ben je voor de rest wel blij met jou nieuwe telefoon :)
Geen dank!
 
Ja, ik ben zeker blij met deze Motorola E4 Lite (reclame). Het is een prachtig toestel met legio mogelijkheden en echt Budget...
Groet,
Cor
 
Nog even een leuk berichtje Aarie, het is mij zonet nog gelukt om Notifyer werkend te krijgen. De aanhouder wint, dat zie je nou weer, Nog met een dankbare groet,
Cor
 
Goedemorgen Cor,
Goed om te horen dat jij het toch werkend hebt gekregen. Nu heb je een fijne telefoon die alles heeft wat en doet zoals jij wilt.
Veel plezier en geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan