• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Menubalk Thunderbird doorzichtig en zonder afsluitknop etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berend Jansen

Gewaardeerd
Lid geworden
16 dec 2013
Berichten
1.333
Waarderingsscore
45
Het viel me net op dat de menubalk in Thunderbird opeens doorzichtig is èn dat de knoppen voor minimaliseren/verkleinen/afsluiten niet zichtbaar zijn.

11340

Vandaag wel een zwart scherm gehad en de melding dat het videostuurprogramma was hersteld. Zou het daarmee te maken kunnen hebben?

Vooral als er een ander programma (in dit geval Word) openstaat is het erg lastig lezen:

11341
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik in Thunderbird het stijlthema Monterail met mooi groene taakbalk.

 
Ik vind het "saaie" thema goed genoeg, het gaat mij er om dat de knoppen rechtsboven (o.a. om af te sluiten) niet meer zichtbaar zijn.
Zoals in deze afbeelding:

Thunderbird-Screenshot-600x373.jpg
 
In jouw afbeelding zie ik de knoppen die jij niet ziet, zie ik wel en die wijzen er ook op dat jij Windows 10 gebruikt.
 
@Abraham54 De laatste afbeelding die Berend plaatste, zal hij van internet geplukt hebben. Zo hoort het eruit te zien.
Maar kijk nu eens naar de allereerste afbeelding in de startpost. Dat is een afbeelding van Berends pc en daar zie je dat rechtsboven de 3 knoppen Minmaliseren, Verkleinen en Afsluiten bij hem ontbreken in Thunderbird.

@Berend Jansen Kijk eens of de volgende link voor jou een oplossing biedt: My problem is that my Minimize, Maximize , and close button have disappeared. Everything else is perfect , I must have don't something, but I can't figure it? | Thunderbird-ondersteuningsforum | Mozilla Support
 
Ik denk dat Berend het beste Thunderbird opnieuw intalleert over de bestaande versie heen.


En ik heb nu een fantastisch mooi thema in Thunderbird - een aanrader.

 
@Abraham54
TT Deep Dark (theme) is gelijkaardig met kleurmarkeringen voor de status, handig als er meerdere mails binnenkomen. Mooi en duidelijk overzicht.
Ken je een manier om de witte achtergrond van de mails donkerder (grijzer) te maken. Is zachter voor de ogen.
 
Beetje late reactie (geveld door griep), maar vandaag lijkt alles weer in orde.

11351

Hopelijk blijft het zo.

Het enige wat ik kan bedenken als veroorzaker is dat ik een melding kreeg over de agendag-extensie. Deze is al een aantal versies ingebakken bij TB.
Ik kon o.a. klikken op Verwijderen of Behouden, geloof ik. Heb voor Behouden gekozen. Misschien conflicteerde de oorspronkelijke add-on.
 
Is nog steeds goed.
Kan dus als "Opgelost" gemerkt worden. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan