• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Messenger plaatsen op werkbalk desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.

frits45

Gewaardeerd
Lid geworden
13 mei 2008
Berichten
1.595
Waarderingsscore
2
Ik kan in messenger komen op mijn laptop. Maar dan moet ik eerst gaan in Facebook. En dan in de chat van Facebook
En dan ben ik in messenger
Is er een mogelijkheid, dat ik messenger kan plaatsen op mijn werkbalk op mijn desktop van mijn laptop?
Dus dat ik niet eerst in Facebook moet om in messenger te komen
Gelieve stap voor stap uitleggen, anders snap ik er niks van
 
het is niet mogelijk om deze in je werkbalk (taakbalk) te plaatsen ..
het is wel mogelijk om je een snelkoppeling aan te maken en deze op je bureaublad te plaatsen .
hoe ga je te werk ..
open eerst je Facebook pagina en vervolgens open je de Messenger in een nieuw pagina ..
kopieer dit adres vervolgens van uit de adresbalk.
rechtsklik nu op het bureaublad en kies voor een nieuwe snelkoppeling ...
plak het adres in het venster en geef een naam in het tweede venster ….
haal het programmatje op EasyPicture2Icon en een afbeeldingske van de Facebook Messenger welke je dient op te slaan in jpg..
open EasyPicture2Icon en laad het afbeeldingske in ..maak je een pictogram aan ..
rechtsklik op de eerder aangemaakte snelkoppeling en kies eigenschappen >klik verderop ander pictogram en vervolgens op bladeren ...>navigeer naar de eerder aangemaakte Facebook Messenger Pictogram en selecteer deze dan ook ..
vanaf heden kun je nu rechtstreeks naar de Messenger gaan via deze snelkoppeling .

Ashampoo_Snap_dinsdag 17 december 2019_07h22m20s_002_.jpg

ook kun je deze in de start lijst plaatsen …. of aan start vast maken ..
Ashampoo_Snap_dinsdag 17 december 2019_07h25m08s_003_.jpg Ashampoo_Snap_dinsdag 17 december 2019_07h27m14s_004_.jpg.

*zelf gebruik ik de Messenger ook nooit .
 
Messenger is normaliter een standaard app bij windows 10. Indien verwijderd, ga naar de Microsoft Store en tik bij het vergrootglas (zoeken) "messenger". Installeer de app die je nadien ook gewoon in je taakbalk kan plaatsen (rechter muisknop ... meer).
Uiteraard dit alles in de veronderstelling dat het over windows 10 gaat.
 
inderdaad kun je de Messenger app aan de taakbalk vast maken .. wist zelfs nog niet dat er een app te verkrijgen was via de store aangezien ik Facebook eigenlijk nooit echt gebruikt heb of zal gebruiken ..

Ashampoo_Snap_dinsdag 17 december 2019_08h29m03s_005_.jpg
 
Het lukt mij niet. Wie kan het doen via skype en teamviewer?
Whatsapp + 1809 526 3533
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan