• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Microsoft bundelt de Office apps in één nieuwe Office-app

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Abraham54

Gast
Microsoft heeft een nieuwe app uitgebracht die de populaire Office-apps Word, Excel en PowerPoint
combineert in één app. De applicatie is officieel beschikbaar in de Google Play Store.


Microsoft's Office-toepassingen zijn waarschijnlijk een van de populairste en meest gebruikte kantoortoepassingen
ooit. De smart office helpers zijn ook steeds vaker te vinden op smartphones en tablets. Tot nu toe moest voor
elke tool, zoals Word, Excel en PowerPoint, een aparte app worden geïnstalleerd.

Dit was niet alleen een rommeltje op het startscherm, maar ook vaak omslachtig.
Met de nieuwe app optimaliseert Microsoft nu zijn office suite nog beter voor mobiele apparaten.
Office Mobile heeft een complete office suite naar uw smartphone gebracht - inclusief Word, Excel, PowerPoint en
andere Microsoft tools. Daarnaast scoort de app met enkele nuttige functies.

De werking van de app is eenvoudig: u kunt Excel-, Word- of PowerPoint-documenten openen en nieuwe bestanden
aanmaken. Het plus-symbool in het onderste menu integreert ook Sticky Notes en de scanfunctie van de Office-lens.

U kunt bijvoorbeeld afbeeldingen automatisch laten omzetten in tekst of tabellen en deze met een klik in de betreffende
Office-tool laten openen.

Bijzonder praktisch: bestanden kunnen via de app naar een computer of smartphone in de buurt worden gestuurd.
Office Mobile heeft ook een reeks PDF-tools.
Uw documenten kunnen worden omgezet in PDF's en vervolgens worden ondertekend.
U kunt ook afbeeldingen scannen naar PDF-bestanden of een PDF-bestand maken van meerdere afbeeldingen.
De gebruikersinterface is modern en eenvoudig, zodat u alle functies binnen handbereik hebt.

Overigens: de regel geldt nog steeds dat u Microsoft Office in de basisversie volledig gratis kunt gebruiken op apparaten
met 10,1 inch en kleiner - ongeacht het beoogde gebruik.
Wie daarentegen apparaten met grotere beeldschermdiagonalen gebruikt, moet gaan betalen.

 
Alleen jammer dat je nog altijd geen verbinding kan maken met DS File van Synology.
 
Als ik in de play-store kijk zijn die office apps nog steeds afzonderlijke apps.
 
Klopt. Die zijn ook gewoon nog beschikbaar. De goede app kan je vinden via de link onderaan in bericht #1.
 
@Rubensky
Bedankt voor de link. Heb deze nu geïnstalleerd. Lijkt me wel handig, deze office alles in 1. Hiervoor had ik alleen word op mijn gsm omdat ik geen zin had in al die afzonderlijke apps. Office lens ga ik wel zeker gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan