• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Microsoft maakt fall creators update beschikbaar voor alle windows 10-gebruikers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aarie25

NCF Goeroe
Forumleiding
Moderator
Lid geworden
12 apr 2013
Berichten
25.736
Waarderingsscore
1.389
Microsoft gaat vanaf deze maand ook alle Pro en Enterprise computers updaten naar de 1709 versie.
Tweakers
 
Hoe bedoel jij dat precies, werd hij via Windows update al aangeboden of moest je het dan zelf handmatig doen?
 
Er was een upgrade assistent die je ervoor kon gebruiken maar het ging ook via de volledige versie op PC/stick/DVD en een upgrade ermee starten.

Dat werkte niet voor de Enterprice uitvoering.
 
Ja dat klopt, ik haal hier af en toe een iso vandaan en die werkt ook voor de Pro versie.
Standard • Windows ISO

Maar nu wordt hij automatisch via Windows update aangeboden en dat is dan is nog niet eerder geweest.
 
Als je schrijft: "haal hier af en toe een iso vandaan" wat doe je er dan mee?
Zo kocht ik tijdje geleden en Windows 10 (€ 25.-- of zo) bij KoopjeDeal, en daar heb ik al verschillende keren een nieuwe W10 mee geïnstalleerd (zonder code invullen), en dat werkt tot nu toe prima. Doet zo'n "verse" iso hetzelfde?
 
Ding is gewoon gratis op te halen bij Microsoft en heb je ook de laatste build.
Download Windows 10
Denk dat je een key hebt gekocht maar die is maar 1 x te gebruiken en niet meer, de rest van die pc's/notebooks waren dan al digitaal geactiveerd.
 
Als je schrijft: "haal hier af en toe een iso vandaan" wat doe je er dan mee?
Zo kocht ik tijdje geleden en Windows 10 (€ 25.-- of zo) bij KoopjeDeal, en daar heb ik al verschillende keren een nieuwe W10 mee geïnstalleerd (zonder code invullen), en dat werkt tot nu toe prima. Doet zo'n "verse" iso hetzelfde?

Ik update en upgrade regelmatig 8 tot 10 computers, waar ze nu nog 4 mbps hebben.
Met 1 iso kun je dan alle computers bijwerken. Deze site heeft alle iso's voor Windows 7 tot Windows 10, ook hoef je niets uit te pakken en Rufus te gebruiken.
 
Heb je dan die Iso op een dvd staan (4,5 GB kan net), en dan kies je de optie om je oude gegevens intact te laten (i.p.v. een schone installatie?)
 
Ik zet het altijd op een usb stick.
Want dat werkt voor mij het beste.
Ja ik kies dan altijd voor behoud van bestanden.
 
Ik heb al lange tijd versie 1709. Op dit moment heb ik, voor de volledigheid, Build 16299.192.

Dus ik begrijp niet waarom dit topic er is eigenlijk.
 
Windows 10 Enterprise eergisteren gedownload en vandaag in mijn Dell Precison uit 2009 gezet.

Want ik had gelezen dat computers van voor 2015 een duidelijke teruggang in tempo zullen beleven in verband met de updates tegen Meltdown en Spectre.

Echter kan ik niks geen hinder onderkennen - ook Build 16299.192
 
Ik heb al lange tijd versie 1709. Op dit moment heb ik, voor de volledigheid, Build 16299.192.

Dus ik begrijp niet waarom dit topic er is eigenlijk.
Omdat de PRO en Enterprice versie nu pas via de update naar de Fall kunnen worden aangepast.
 
Ik heb al lange tijd versie 1709. Op dit moment heb ik, voor de volledigheid, Build 16299.192.

Dus ik begrijp niet waarom dit topic er is eigenlijk.

Niet iedereen haalt handmatig de update binnen.
Dus heeft het weinig zin om jou met een ander te vergelijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan