• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Microsoft office

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een be-mailadres gebruikt zonder problemen. Kan uiteraard ook via Hotmail of gmail. Betalingen gaan via PayPal.

Dus ik kan gewoon mijn standaard be mailadres (is doorgelinkt naar outlook.com) gebruiken om deze later alsnog te bestellen? PayPal heb ik al een account voor en is dus geen probleem. Maar heb jammer genoeg ondertussen gemerkt dat de prijs verdubbeld is!!!
Ik ga wel met de installatie moeten wachten tot mijn vaste internet verbinding hersteld is. Ik heb juist iemand van proximus (scarlet) gesproken en deze zegt dat dit wel even kan duren. Ik heb nu een mobiele verbinding met maximum 3 Gb verbruik. Dit is wel heel weinig.
Ik heb nu wel een iets snellere verbinding door usb-tethering te gebruiken ipv WiFi.
 
Ik installeer nog steeds de Office 2016 Pro Plus voor mijn klanten (klik hier) die voldoet ruim en wordt nog jaren ondersteund. Ik wacht met die versie 2019 tot na een eerste update/bijwerking. Net vandaag CyberMonday en tot woensdag aanbod geldig op de 2019 versie: klikkerdeklik hier net geen 12 euro :p
 
@artstudiog
Bedankt voor de links, de goedkope link is onbruikbaar voor mij want slechts éénmalige installatie mogelijk en dus miskoop. Ik lees altijd eerste de artikels door. Ik heb 3 jaar geleden zo'n licentie gekocht van office 2016 en die bleek niet te koppelen aan het microsoft account. In geval van defekt of hardwarewijziging aan de pc moet je dan een nieuwe licentie kopen.
Ik heb toen 2 licenties bij Varsio gekocht die ik wel onbeperkt kan installeren op dezelfde computer.
Deze heb ik ondertussen al verschillende malen kunnen activeren op dezelfde computer.
Een licentie die je aan het microsoft account kan koppelen is veiliger denk ik.
 
Klopt helemaal, da's het enige nadeel aan die goedkope licenties, éénmalige installatie (na crash kan je'm wel op dezelfde configuratie terug installeren). Is ook niet koppelbaar aan een MS-account. Ik vermeld dit ook altijd aan de klant en die kiest meestal voor de goedkoopste oplossing, he.
 
Ik heb hem aangekocht op de Duitse website. Eens kijken of ik hem in het Nederlands kan installeren.
 
Ik verkies dan toch liever een versie die ik kan herinstalleren indien nodig. gebeurt wel eens en dan kost de goedkoopste licentie meer dan ineens de goede te kopen.
Ik heb een versie voor 35€ gevonden.
 
Waar heb je die gevonden?
 
Ja, maar dat is 2016 dacht even dat het om 2019 ging.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan