• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Microsoft Pandora's Box Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die patch die je nodig had om dit puzzelspel te kunnnen spelen met Windows 7 is hier te downloaden: https://web.archive.org/web/2010010...t.com/games/pandorasbox/downloads.htm?gssnb=1

Voordat je de patch installeert lees je liefst het volgende topic helemaal door: http://www.gameboomers.com/forum/ubbthreads.php/topics/921429/Re:_Pandora's_Box

Denk dus aan de compatibiliteitsmodus!
Of het spel zal werken onder Windows 10 is maar de vraag. Het spel dateert uit 1999 en is ontwikkeld voor Windows 95 en 98.
 
Ik vraag mij ook af of dit gaat werken in Windows 10, Omdat ik veel sites tegen kom waar mensen met Windows 7 al veel problemen ervaren.
Maar je zou het altijd kunnen proberen op de manier van Porrelaar.
 
ik heb het hier eens geprobeerd te instaleren op een virtuele Windows 10 echter dit lukte dus niet ..
telkens ik de setup.exe startte kreeg ik de melding van Windows uit dat dit programma dus niet geschikt was ..
zelfs in de compatibiliteitsmodus Windows 95/98 en opstarten als de administrator werkte het niet ...
de patch kan men pas gebruiken indien dus de installatie volbracht werd en voordat men dus het spel in gebruik nam maar aangezien de setup niet kan gestart worden houd het hier dus op ...
 
Deze site kan ik niet meer gebruiken voor Windows 10 de handtekening is ongeldig staat er dan?

--- Update ---

Weet iemand een soortgelijk spel wat je wel kan spelen in Windows 10?
 
ik ken het spel dus niet ...wat is het voor een spel !
 
Een puzzel spel moeilijk uit te leggen want er zit heel veel in.
 
ok kun je dan eens linken naar afbeeldingen van dit spel om een gedacht te hebben .
 
@Jetje
Is er niet een ander puzzel spel wat daar in de buurt komt, maar wel werkt met Windows 10?
 
Dat ziet er wel mooi uit!
Ik heb nog gezocht naar iets wat in de beurt kwam, kwa Pandora puzzels maar kan niet echt wat vinden.
 
ik vind ook niets dat er dicht bij komt en denk dat dit onmogelijk is omdat dus de Pandora box een verzameling is van meerdere spelletjes.
 
Inderdaad dat is het spel.
 
Heeft iemand belangstelling voor het spel? Kost alleen de verzendkosten.
 
Nee want ik kan er zelf niets mee, aangezien ik Windows 10 gebruik.
 
Ik heb dit topic gesloten, het is onnodig om jaren oude topics te heropenen door nieuwe antwoorden te posten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan