• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Microsoft updaten of testen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gratis software heeft wel een klok horen luiden, maar de klepel hebben ze niet gevonden.

Een ander is het gevolg van mijn inziens slordigheden bij Microsoft zelf.

De normale updates voor Windows 10 zijn de zogeheten B-updates.
Wat de gratis site nu feitelijk bedoeld is dat wanneer je vaak de knop Updates zoeken gebruikt in Windows 10 Home of Professional, kan het gebeuren dat je naast de B-updates ook C- en D-updates binnen krijgt.

C-updates zijn bedoeld voor de testversies van Windows 10 en krijg je die binnen in jouw gewone Windows 10, dan kan het gebeuren dat jouw Windows nieuwe onderdelen erbij krijgt.
Maar: dan is jouw Windows nog geen testversie, zoals Gratis Software beweert,

De D-updates zijn problematisch en Miscrosoft heeft ook aangekondigd, dat deze zullen verdwijnen.
D-Updates zijn nog in het bèta stadium en kunnen na installatie voor grote problemen in Windows zorgen.
 
Had een verkeerde link geplaatst en bij verwijderen /hertel moest ik iets als verandering invullen
 
Ik heb jij bericht even verwijderd.
Mocht dit weer gebeuren kun je altijd even een mod of admin vragen dit aan te passen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan