• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

mijn beeldscherm werkt niet op mijn moederbord maar wel op mijn videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

nielsms6

Why You Coming Fast?!?
Lid geworden
27 okt 2018
Berichten
85
Waarderingsscore
2
mijn beeldscherm werkt niet op mijn moederbord maar daar wil ik het wel op aansluiten ik zou niet weten hoe ik dat moet doen heb zelf al gezocht bij de bios maar niks gevonden
 
is er een of andere manier dat ik toch mijn beeldscherm op moederbord aan kan sluiten?
 
Vermoedelijk een instelling in het Bios van jouw computer.
Maar waarom wil jij het omzetten, mogelijk dat na de switch de videokaart niet meer werkt.
 
omdat ik een nieuw beeldscherm heb met de aansluiting die alleen de moederbord heeft
 
Misschien kan je aangeven welke computer en monitor je precies hebt.
 
is er een of andere manier dat ik toch mijn beeldscherm op moederbord aan kan sluiten?
Indien je gamed is dat niet handig, bij een Intel systeem kun je in de bios/uefi de IGP en PEG samen aan zetten.
Een adapter van de huidige grafische kaart uitgang, welke graka? naar de nieuwe monitor kan ook nog.
 
Zet de weblink van Speccy hier eens neer, zie m'n sig., alleen die weblink.

Lijkt mij sterk dat er geen DVI of VGA aansluiting op de videokaart zit, overigens.

Op de monitor;
Input Video Signal15-pin D-sub
DVI-D
 
ALs uik zo naar plaatje kijk kun je op je moederboard gewoon op 3 manieren een monitor aansluiten

Heb je wel een aparte grafische kaart? Zo ja haal die uit je pc en sluit je monitor aan op de moederbord aansluiting als je geluk hebt zal t automagisch gaan.
 
ik ga niet mijn videokaart uit me moederbord halen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan