• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

mijn DisplayPort/MHL-verbinding werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roelb

Nieuw lid
Lid geworden
23 mrt 2020
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Als ik mijn usb-c poort gevbruik ( voor aansluiten 2 beeldschermen HDMI ) deze melding, ik heb een HP Laptop 14s-dq1xxx // windows 10 home versie 1909

De DisplayPort/MHL-verbinding werkt mogelijk niet.

Hoe kan ik zorgen dat het wel werkt

Groet Roel
 
Dit kom ik tegen op jou foutmelding.

Probeer deze oplossingen.

Controleer of uw pc (of telefoon), het externe beeldscherm en de kabel de alternatieve modus DisplayPort of MHL ondersteunen.

Zorg ervoor dat het apparaat of dongle rechtstreeks verbonden is met uw pc (of telefoon).

Zorg ervoor dat het apparaat of de dongle is aangesloten op de USB-C-poort op uw pc (of telefoon) die ondersteuning biedt voor de juiste alternatieve modus. Als u bijvoorbeeld een DisplayPort-adapter in alternatieve modus verbindt, moet dat deze aangesloten zijn op de USB-C-poort op uw pc (of telefoon) die ondersteuning biedt voor de alternatieve modus DisplayPort.
 
Mogelijke oorzaken.
Het verbonden apparaat of de dongle heeft nieuwe USB-C-functies die niet worden ondersteund door uw pc (of telefoon)

Het verbonden apparaat heeft nieuwe USB-C-functies die niet worden ondersteund door de kabel.

Het verbonden apparaat of de dongle is niet verbonden met de juiste USB-C-poort op uw pc (of telefoon).

Het verbonden apparaat of dongle is verbonden met uw pc (of telefoon) via een externe hub of dockingstation.

Er zijn te veel andere apparaten of dongles verbonden met uw pc (of telefoon) die gebruikmaken van een USB-C-verbinding.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan