• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Mijn downloadmap is leeg in windows 10 64 bit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ben1948

Nieuw lid
Lid geworden
17 aug 2018
Berichten
15
Waarderingsscore
0
Beste mensen

Mijn downloadmap is leeg in windows 10 64 bit
Waar haal ik mijn download-(bestanden)vandaan om de downloadmap te herstellen.
Ze staan waarschijnlijk wel op mijn harde schijf station C maar hoe kan ik deze terug zetten in mijn downloadmap.

Ik verneem graag een duidelijk antwoord.

Beste mensen alvast bedankt voor het mee denken.

Groet Ben
 
Da's afhankelijk van welke browser je gebruikt. Voor Google Chrome ga je bijvoorbeeld naar de drie puntjes rechtsboven, kies je daar voor instellingen, geavanceerd en naar beneden scrollen en daar kun je een standaard downloadlokatie opgeven.

Voor een heleboel andere standaardlokaties : typ in het grote zoekvak op je taakbalk het woord

standaard

en zie wat voor een wondere wereld er zich voor je opent.
 
Deze computer>gebruikers(users)> jouw accountnaam>downloads
 
Waar haal ik de bestanden downloads vandaan die verdwenen zijn uit de map downloads??
 
Als ze zijn gewist, nergens, opnieuw ophalen dan.
Schoonmaak programma gebruikt?

Tip, maak op een andere partitie een map downloads b.v. aan en verwijs in de browsers ernaar, heb je ze altijd in die map staan.
 
deze haal je terug door deze opnieuw te downloaden …
denkelijk heb jij eerder ongewild je downloadgeschiedenis gewist waardoor deze verdwenen zijn ...
aangezien jij niet vermeld welke browser je gebruik veronderstel ik dat dit de edge is en kun je het wissen van de downloadgeschiedenis ook uitzetten ...

11788
 
Er zijn schoonmaakprogramma's die al je downloads verwijderen van je computer. Daarom raad ik aan om als je een recovery (ingebouwde D-schijf) hebt, daar al je downloads op te slaan. Ga naar Deze PC, klik met de rechtermuisknop op de map Downloads, klik dan op Eigenschappen > Locatie en stel vervolgens de locatie in op je nieuwe downloadmap. Als je de downloadmap in je webbrowser dan al een keer hebt veranderd, moet je dat nog een keer doen.
 
Hoop papegaaien hier......

De map downloads in je user map is geen map maar een symbolic link.
Zelf een map op een andere plaats aanmaken werkt zonder dat er wordt gewist door een cleaning tool.
 
Duid u het mij niet euvel, lette niet op je aanmaaktijd.
Maar binnen een bepaalde tijd kun je berichten aanpassen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan