• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

mijn HDD werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

hddprobleem

Nieuw lid
Lid geworden
24 dec 2019
Berichten
14
Waarderingsscore
0
Hallo,
ik heb een weekje geleden een nieuwe hdd gekocht (seagate Barracuda 1 tb) omdat mijn ssd vol zit.
Ik heb toen eergisteren geprobeerd hem aan te sluiten maar heb steeds hetzelfde probleem (zie bijlage) ik heb de sata kabels ook al een keer omgewisseld maar dan werkt de ssd wel maar de hdd nog steeds niet en als je hem probeert te intailizen krijg je dus de error dus is er iemand die mij hiermee kan helpen?
 

Bijlagen

  • Screenshot (1).png
    Screenshot (1).png
    912,1 KB · Weergaven: 31
Die HD is nog maagdelijk en niet geformatteerd.

Klik in Schijfbeheer in het kleine vak waar Not Initialised staat met rechts en kies voor Online brengen
Daarna kan je de HD gaan formatteren - GPT en NTFS.
 
hoi
bedankt voor de reactie maar er is alleen een offline knop en als ik die indruk krijg ik weer dezelfde error die in de afbeelding staat
 
Rechtsklik in het gemarkeerde vakje, dan kan je disk initialiseren en daarna formateren.
2019-12-24_15h34_45.jpg
 
Ja maar dan krijg ik dus de error als ik dat probeer te doen
 
Laten we eens kijken of onderstaande duidelijkheid geeft over jouw probleem:

download
51ec4de7e6926-MiniToolbox_Canned.png
MiniToolBox en plaats dit tool op jouw bureaublad.

Farbar MiniToolBox gebruiken:
  • Sluit nu eerst alle nog openstaande programmavensters!
    • Windows 2000 en Windows XP: start "MiniToolBox.exe" via dubbelklikken.
    • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: start "MiniToolBox.exe" via rechtsklik Als Administrator uitvoeren.
Bevestig de opstartmelding "Are you sure you want to continue?" met Ja.
Vink de volgende onderdelen aan:
  • List last 10 Events Viewer Errors
  • List Installed Programs
  • List Devices - Only Problems
  • List Users, Partitions and Memory size
  • List Minidump Files
  • List Restore Points
    • Klik nu op de knop "Go".
    • Aansluitend wordt een log aangemaakt (Result.txt) in de zelfde map waar "MiniToolBox.exe" in zit.
    • Kopieer en plak de inhoud van het log in jouw volgende bericht.
 
haal deze schijf eens los en sluit deze vervolgens terug aan let op dat je eerst wel de pc uitzet ..
lukt het dan nog niet dien je wellicht MiniTool Partition Wizard free te gebruiken
 
MiniToolBox by Farbar Version: 17-06-2016
Ran by pc (administrator) on 24-12-2019 at 15:03:36
Running from "C:\Users\pc\Downloads"
Microsoft Windows 10 Pro (X64)
Model: MS-7751 Manufacturer: MSI
Boot Mode: Normal
***************************************************************************

========================= Event log errors: ===============================

Application errors:
==================
Error: (12/24/2019 01:50:06 PM) (Source: ESENT) (User: )
Description: svchost (9152,R,98) TILEREPOSITORYS-1-5-18: Error -1023 (0xfffffc01) occurred while opening logfile C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\TileDataLayer\Database\EDB.log.

Error: (12/24/2019 01:40:29 PM) (Source: ESENT) (User: )
Description: svchost (5500,R,98) TILEREPOSITORYS-1-5-18: Error -1023 (0xfffffc01) occurred while opening logfile C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\TileDataLayer\Database\EDB.log.

Error: (12/24/2019 01:35:08 PM) (Source: ESENT) (User: )
Description: svchost (8820,R,98) TILEREPOSITORYS-1-5-18: Error -1023 (0xfffffc01) occurred while opening logfile C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\TileDataLayer\Database\EDB.log.

Error: (12/24/2019 12:55:44 PM) (Source: ESENT) (User: )
Description: svchost (4116,R,98) TILEREPOSITORYS-1-5-18: Error -1023 (0xfffffc01) occurred while opening logfile C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\TileDataLayer\Database\EDB.log.

Error: (12/24/2019 12:16:06 PM) (Source: ESENT) (User: )
Description: svchost (4444,R,98) TILEREPOSITORYS-1-5-18: Error -1023 (0xfffffc01) occurred while opening logfile C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\TileDataLayer\Database\EDB.log.

Error: (12/24/2019 11:56:55 AM) (Source: ESENT) (User: )
Description: svchost (4332,R,98) TILEREPOSITORYS-1-5-18: Error -1023 (0xfffffc01) occurred while opening logfile C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\TileDataLayer\Database\EDB.log.

Error: (12/24/2019 11:18:26 AM) (Source: ESENT) (User: )
Description: svchost (4204,R,98) TILEREPOSITORYS-1-5-18: Error -1023 (0xfffffc01) occurred while opening logfile C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\TileDataLayer\Database\EDB.log.

Error: (12/23/2019 08:58:32 PM) (Source: ESENT) (User: )
Description: svchost (10540,R,98) TILEREPOSITORYS-1-5-18: Error -1023 (0xfffffc01) occurred while opening logfile C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\TileDataLayer\Database\EDB.log.

Error: (12/23/2019 08:14:37 PM) (Source: ESENT) (User: )
Description: svchost (5444,R,98) TILEREPOSITORYS-1-5-18: Error -1023 (0xfffffc01) occurred while opening logfile C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\TileDataLayer\Database\EDB.log.

Error: (12/23/2019 07:58:32 PM) (Source: ESENT) (User: )
Description: svchost (3976,R,98) TILEREPOSITORYS-1-5-18: Error -1023 (0xfffffc01) occurred while opening logfile C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\TileDataLayer\Database\EDB.log.


System errors:
=============
Error: (12/24/2019 01:27:31 PM) (Source: Virtual Disk Service) (User: )
Description: VDS fails to write boot code on a disk during clean operation. Error code: 800701B1@02070008

Error: (12/24/2019 12:47:01 PM) (Source: Virtual Disk Service) (User: )
Description: VDS fails to write boot code on a disk during clean operation. Error code: 800701B1@02070008

Error: (12/24/2019 12:46:35 PM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: The AMD External Events Utility service failed to start due to the following error:
%%1053 = The service did not respond to the start or control request in a timely fashion.


Error: (12/24/2019 12:46:35 PM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: A timeout was reached (45000 milliseconds) while waiting for the AMD External Events Utility service to connect.

Error: (12/24/2019 11:56:24 AM) (Source: Virtual Disk Service) (User: )
Description: VDS fails to write boot code on a disk during clean operation. Error code: 800701B1@02070008

Error: (12/24/2019 11:52:50 AM) (Source: Virtual Disk Service) (User: )
Description: VDS fails to write boot code on a disk during clean operation. Error code: 800701B1@02070008

Error: (12/24/2019 11:47:18 AM) (Source: Virtual Disk Service) (User: )
Description: VDS fails to write boot code on a disk during clean operation. Error code: 800701B1@02070008

Error: (12/24/2019 11:46:37 AM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: The AMD External Events Utility service failed to start due to the following error:
%%1053 = The service did not respond to the start or control request in a timely fashion.


Error: (12/24/2019 11:46:37 AM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: A timeout was reached (45000 milliseconds) while waiting for the AMD External Events Utility service to connect.

Error: (12/24/2019 11:34:49 AM) (Source: Virtual Disk Service) (User: )
Description: VDS fails to write boot code on a disk during clean operation. Error code: 800701B1@02070008


Microsoft Office Sessions:
=========================
Error: (12/24/2019 01:50:06 PM) (Source: ESENT)(User: )
Description: svchost9152,R,98TILEREPOSITORYS-1-5-18: C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\TileDataLayer\Database\EDB.log-1023 (0xfffffc01)

Error: (12/24/2019 01:40:29 PM) (Source: ESENT)(User: )
Description: svchost5500,R,98TILEREPOSITORYS-1-5-18: C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\TileDataLayer\Database\EDB.log-1023 (0xfffffc01)

Error: (12/24/2019 01:35:08 PM) (Source: ESENT)(User: )
Description: svchost8820,R,98TILEREPOSITORYS-1-5-18: C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\TileDataLayer\Database\EDB.log-1023 (0xfffffc01)

Error: (12/24/2019 12:55:44 PM) (Source: ESENT)(User: )
Description: svchost4116,R,98TILEREPOSITORYS-1-5-18: C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\TileDataLayer\Database\EDB.log-1023 (0xfffffc01)

Error: (12/24/2019 12:16:06 PM) (Source: ESENT)(User: )
Description: svchost4444,R,98TILEREPOSITORYS-1-5-18: C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\TileDataLayer\Database\EDB.log-1023 (0xfffffc01)

Error: (12/24/2019 11:56:55 AM) (Source: ESENT)(User: )
Description: svchost4332,R,98TILEREPOSITORYS-1-5-18: C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\TileDataLayer\Database\EDB.log-1023 (0xfffffc01)

Error: (12/24/2019 11:18:26 AM) (Source: ESENT)(User: )
Description: svchost4204,R,98TILEREPOSITORYS-1-5-18: C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\TileDataLayer\Database\EDB.log-1023 (0xfffffc01)

Error: (12/23/2019 08:58:32 PM) (Source: ESENT)(User: )
Description: svchost10540,R,98TILEREPOSITORYS-1-5-18: C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\TileDataLayer\Database\EDB.log-1023 (0xfffffc01)

Error: (12/23/2019 08:14:37 PM) (Source: ESENT)(User: )
Description: svchost5444,R,98TILEREPOSITORYS-1-5-18: C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\TileDataLayer\Database\EDB.log-1023 (0xfffffc01)

Error: (12/23/2019 07:58:32 PM) (Source: ESENT)(User: )
Description: svchost3976,R,98TILEREPOSITORYS-1-5-18: C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\TileDataLayer\Database\EDB.log-1023 (0xfffffc01)


CodeIntegrity Errors:
===================================
Date: 2019-12-19 14:55:29.422
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\MicrosoftEdge.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Windows\System32\amdihk64.dll that did not meet the Store signing level requirements.

Date: 2019-12-17 16:36:55.695
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\MicrosoftEdge.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Windows\System32\amdihk64.dll that did not meet the Store signing level requirements.

Date: 2019-12-15 13:00:13.483
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\MicrosoftEdge.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Windows\System32\amdihk64.dll that did not meet the Store signing level requirements.

Date: 2019-12-14 10:28:48.342
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\MicrosoftEdge.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Windows\System32\amdihk64.dll that did not meet the Store signing level requirements.

Date: 2019-12-14 08:06:54.954
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\MicrosoftEdge.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Windows\System32\amdihk64.dll that did not meet the Store signing level requirements.

Date: 2019-12-13 17:28:00.766
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\MicrosoftEdge.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Windows\System32\amdihk64.dll that did not meet the Store signing level requirements.

Date: 2019-12-12 19:41:10.275
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\MicrosoftEdge.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Windows\System32\amdihk64.dll that did not meet the Store signing level requirements.

Date: 2019-12-12 06:21:20.400
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\MicrosoftEdge.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Windows\System32\amdihk64.dll that did not meet the Store signing level requirements.

Date: 2019-12-11 18:26:28.364
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\MicrosoftEdge.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Windows\System32\amdihk64.dll that did not meet the Store signing level requirements.

Date: 2019-12-10 15:16:16.152
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\MicrosoftEdge.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Windows\System32\amdihk64.dll that did not meet the Store signing level requirements.


=========================== Installed Programs ============================

7.1 Surround Sound (HKLM-x32\...\Razer Surround Sound) (Version: 1.0.1.3 - Razer Inc.)
AMD Settings (HKLM\...\WUCCCApp) (Version: 2019.0816.1152.21357 - Advanced Micro Devices, Inc.)
Catalyst Control Center Next Localization BR (HKLM\...\{E7AA1A02-575C-14C6-FBEF-4BE6D46A5B74}) (Version: 2017.0424.2119.36535 - Advanced Micro Devices, Inc.) Hidden
Catalyst Control Center Next Localization CHS (HKLM\...\{EB6C44F1-0F78-FE10-BC63-90BA50AB0CE9}) (Version: 2017.0424.2119.36535 - Advanced Micro Devices, Inc.) Hidden
Catalyst Control Center Next Localization CHT (HKLM\...\{B26D75B8-FAB7-6F8B-767F-BAF975383D91}) (Version: 2017.0424.2119.36535 - Advanced Micro Devices, Inc.) Hidden
Catalyst Control Center Next Localization CS (HKLM\...\{36EDC500-E4C0-371C-9865-08450415C1E9}) (Version: 2017.0424.2119.36535 - Advanced Micro Devices, Inc.) Hidden
Catalyst Control Center Next Localization DA (HKLM\...\{4C2FB7FD-89FD-BA5C-585A-3811F326AD34}) (Version: 2017.0424.2119.36535 - Advanced Micro Devices, Inc.) Hidden
Catalyst Control Center Next Localization DE (HKLM\...\{D74218A3-C503-57EF-AC9F-2220082E7ADE}) (Version: 2017.0424.2119.36535 - Advanced Micro Devices, Inc.) Hidden
Catalyst Control Center Next Localization EL (HKLM\...\{DA433FCF-90A1-19A5-65A7-FDF82DE4826D}) (Version: 2017.0424.2119.36535 - Advanced Micro Devices, Inc.) Hidden
Catalyst Control Center Next Localization ES (HKLM\...\{949F125B-A6CC-5A5E-EEE7-4AC50305C1FA}) (Version: 2017.0424.2119.36535 - Advanced Micro Devices, Inc.) Hidden
Catalyst Control Center Next Localization FI (HKLM\...\{20D46801-147B-30AD-7C5A-AC4560A79096}) (Version: 2017.0424.2119.36535 - Advanced Micro Devices, Inc.) Hidden
Catalyst Control Center Next Localization FR (HKLM\...\{22C39711-2747-D264-319A-1550BEEAAEC6}) (Version: 2017.0424.2119.36535 - Advanced Micro Devices, Inc.) Hidden
Catalyst Control Center Next Localization HU (HKLM\...\{1DBACFDB-5E43-7882-36BD-53526D34BD22}) (Version: 2017.0424.2119.36535 - Advanced Micro Devices, Inc.) Hidden
Catalyst Control Center Next Localization IT (HKLM\...\{A91FC4BF-C1EC-ADCA-79D1-F4F0671F1D60}) (Version: 2017.0424.2119.36535 - Advanced Micro Devices, Inc.) Hidden
Catalyst Control Center Next Localization JA (HKLM\...\{ED75A775-03A7-F214-868D-497748707968}) (Version: 2017.0424.2119.36535 - Advanced Micro Devices, Inc.) Hidden
Catalyst Control Center Next Localization KO (HKLM\...\{07BFBD5C-2F63-6828-1B61-B41A44113F3B}) (Version: 2017.0424.2119.36535 - Advanced Micro Devices, Inc.) Hidden
Catalyst Control Center Next Localization NL (HKLM\...\{E6038D3E-5D87-8DF7-6D05-BE7532C3E73E}) (Version: 2017.0424.2119.36535 - Advanced Micro Devices, Inc.) Hidden
Catalyst Control Center Next Localization NO (HKLM\...\{DFAD9DAC-4768-C8BB-4E0E-5239605A9BEA}) (Version: 2017.0424.2119.36535 - Advanced Micro Devices, Inc.) Hidden
Catalyst Control Center Next Localization PL (HKLM\...\{FFBFBD1F-B160-A119-7C43-8584FA2E5665}) (Version: 2017.0424.2119.36535 - Advanced Micro Devices, Inc.) Hidden
Catalyst Control Center Next Localization RU (HKLM\...\{4D1D5407-9B69-6422-629C-8518A26004A4}) (Version: 2017.0424.2119.36535 - Advanced Micro Devices, Inc.) Hidden
Catalyst Control Center Next Localization SV (HKLM\...\{A8379BAB-59A9-C0A3-8BCC-4852EA403692}) (Version: 2017.0424.2119.36535 - Advanced Micro Devices, Inc.) Hidden
Catalyst Control Center Next Localization TH (HKLM\...\{24DF617A-CD23-6E6A-126B-23630D2781CE}) (Version: 2017.0424.2119.36535 - Advanced Micro Devices, Inc.) Hidden
Catalyst Control Center Next Localization TR (HKLM\...\{83DDDFD8-AD42-72F9-E4F1-5456FDB304C9}) (Version: 2017.0424.2119.36535 - Advanced Micro Devices, Inc.) Hidden
Epic Games Launcher (HKLM-x32\...\{53041896-BE90-4A26-9954-9E9FDC7D4495}) (Version: 1.1.229.0 - Epic Games, Inc.)
Epic Games Launcher Prerequisites (x64) (HKLM\...\{66C5838F-B854-4A55-89E6-A6138747A4DF}) (Version: 1.0.0.0 - Epic Games, Inc.) Hidden
Google Chrome (HKLM-x32\...\Google Chrome) (Version: 79.0.3945.88 - Google LLC)
Google Update Helper (HKLM-x32\...\{60EC980A-BDA2-4CB6-A427-B07A5498B4CA}) (Version: 1.3.35.421 - Google LLC) Hidden
Google Update Helper (HKLM-x32\...\{A92DAB39-4E2C-4304-9AB6-BC44E68B55E2}) (Version: 1.3.21.169 - Google Inc.) Hidden
Launcher Prerequisites (x64) (HKLM-x32\...\{c6c5a357-c7ca-4a5f-9789-3bb1af579253}) (Version: 1.0.0.0 - Epic Games, Inc.) Hidden
Microsoft OneDrive (HKCU\...\OneDriveSetup.exe) (Version: 19.192.0926.0012 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2013 Redistributable (x64) - 12.0.30501 (HKLM-x32\...\{050d4fc8-5d48-4b8f-8972-47c82c46020f}) (Version: 12.0.30501.0 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2013 Redistributable (x86) - 12.0.30501 (HKLM-x32\...\{f65db027-aff3-4070-886a-0d87064aabb1}) (Version: 12.0.30501.0 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2017 Redistributable (x64) - 14.14.26429 (HKLM-x32\...\{80586c77-db42-44bb-bfc8-7aebbb220c00}) (Version: 14.14.26429.4 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2017 Redistributable (x86) - 14.14.26429 (HKLM-x32\...\{2019b6a0-8533-4a04-ac0e-b2c10bdb9841}) (Version: 14.14.26429.4 - Microsoft Corporation)
MiniTool Power Data Recovery 8.5 (HKLM\...\{E1BCD081-4BF4-4E2F-832A-911EC42EF3C5}_is1) (Version: 8.5 - MiniTool Software Limited)
Razer Synapse (HKLM-x32\...\{0D78BEE2-F8FF-4498-AF1A-3FF81CED8AC6}) (Version: 2.21.24.10 - Razer Inc.)
Realtek High Definition Audio Driver (HKLM-x32\...\{F132AF7F-7BCA-4EDE-8A7C-958108FE7DBC}) (Version: 6.0.1.8186 - Realtek Semiconductor Corp.)
Speccy (HKLM\...\Speccy) (Version: 1.32 - Piriform)
Steam (HKLM-x32\...\Steam) (Version: 2.10.91.91 - Valve Corporation)
Update for Windows 10 for x64-based Systems (KB4023057) (HKLM\...\{32DC821E-4A7D-4878-BEE8-337FA153D7F2}) (Version: 2.63.0.0 - Microsoft Corporation) Hidden
Update for Windows 10 for x64-based Systems (KB4480730) (HKLM\...\{3BAE4496-6F6C-4330-A8AA-B93D3D346FA5}) (Version: 2.53.0.0 - Microsoft Corporation)
Warface (HKLM\...\Steam App 291480) (Version: - MY.GAMES)

========================= Devices: ================================

Name: High Definition Audio Controller
Description: High Definition Audio Controller
Class Guid: {4d36e97d-e325-11ce-bfc1-08002be10318}
Manufacturer: Microsoft
Service: HDAudBus
Device ID: PCI\VEN_1002&DEV_AAF0&SUBSYS_AAF01DA2&REV_00\4&2D1605AF&0&0108
Problem: : This device is disabled. (Code 22)
Resolution: In Device Manager, click "Action", and then click "Enable Device". This starts the Enable Device wizard. Follow the instructions.


========================= Memory info: ===================================

Percentage of memory in use: 73%
Total physical RAM: 8141.7 MB
Available physical RAM: 2179.29 MB
Total Virtual: 12493.7 MB
Available Virtual: 2016.24 MB

========================= Partitions: =====================================

1 Drive c: () (Fixed) (Total:110.75 GB) (Free:9.28 GB) NTFS

========================= Users: ========================================

User accounts for \\DESKTOP-V2ILVL9

Administrator DefaultAccount Guest
pc WDAGUtilityAccount

========================= Minidump Files ==================================

C:\WINDOWS\Minidump\110519-8765-01.dmp
========================= Restore Points ==================================


**** End of log ****
 
Jouw Windows zit vol met fouten.
Ook het gebruikte gebruikersaccount is gecorrumpeerd.

Ik raad je aan een nieuw gebruikersaccount met Beheerdersrechten aan te maken.
Mogelijk dat je dan de disk wel kan bewerken.
 
Oke maar hoe moet ik dat allemaal doen en gaan er dan ook dingen verloren
In mijn andere schijf
 
wat nu?
 

Bijlagen

  • Screenshot (1).png
    Screenshot (1).png
    679,6 KB · Weergaven: 21
Zo te zien krijg jij een andere site dan ik gelinkt heb, dus met je browser is ook wat aan de hand.

Stap •1•
Download
51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware.png
MalwareBytes Anti-Malware.

  • Installeer MBAM via rechtsklik op mbam-setup.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • Klik in het menu van Malwarebytes ANTI-MALWARE op Instellingen" en daar op "Detectie en Bescherming" en zet vervolgens een vinkje bij "Scan naar rootkits".
  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren.
  • Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates, klik hier op "Nu bijwerken als er beschikbare updates zijn.
  • De scan wordt nu automatisch gestart,wanneer de scan gereed is en er bedreigingen zijn gedetecteerd krijgt u hier een overzicht van.

  • Wanneer er geen bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Bekijk gedetailleerd logboek.
  • Klik vervolgens op de knop Exporteer en kies de optie "Tekstbestand (*.txt)".
  • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog.
  • Kies bijvoorbeeld het bureaublad als opslaglocatie en klik vervolgens op de knop Opslaan.

  • Wanneer er wel bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Acties toepassen.
  • Bij de melding om de computer opnieuw op te starten klikt u op Ja / Yes.
  • Open na de herstart MalwareBytes Anti-Malware en klik bovenaan op Historie en selecteer Programmalogboeken.
  • Klik op de nieuwste Scan Log.
  • Klik op "Exporteer" en kies de optie "Tekstbestand (*.txt)".
    5557b93ba94ab-Malwarebytes_Exporteer_ScanLog.png
  • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog.
  • Kies bijvoorbeeld het bureaublad als opslaglocatie en klik vervolgens op de knop Opslaan.
    532aab157609a-MBAM-Scan.png

MBAM-Log posten:
  • Kopieer nu de inhoud van het zojuist opgeslagen log en plak dit in uw nieuwe antwoord erbij.


Indien jij MBAM meteen als gratis versie wil gebruiken in plaatst van de veertien dagen durende demo met al zijn toeters en bellen te gebruiken, kijk dan hier


Stap •2•
Download
536cf876403ee-AdwCleaner_Icon.png
AdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie
RunAsAdmin.jpg
Als administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op de knop Nu scannen.
  • Wanneer de scan gereed is, kijkt u eerst hoeveel meldingen preinstalled er staan - desgewenst haalt u daar eerst de vinkjes weg.
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken.
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)
 
# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 8.0.1.0
# -------------------------------
# Build: 12-17-2019
# Database: 2019-12-17.1 (Local)
# Support: Customer Support & Help Center
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start: 12-24-2019
# Duration: 00:00:00
# OS: Windows 10 Pro
# Cleaned: 1
# Failed: 0


***** [ Services ] *****

No malicious services cleaned.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders cleaned.

***** [ Files ] *****

No malicious files cleaned.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks cleaned.

***** [ Registry ] *****

Deleted HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Active Setup\Installed Components\{7D2B3E1D-D096-4594-9D8F-A6667F12E0AC}

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries cleaned.

***** [ Chromium URLs ] *****

No malicious Chromium URLs cleaned.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries cleaned.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs cleaned.

***** [ Preinstalled Software ] *****

No Preinstalled Software cleaned.


*************************

[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock

*************************

AdwCleaner[S00].txt - [2666 octets] - [28/11/2019 14:19:07]
AdwCleaner[C00].txt - [2744 octets] - [28/11/2019 14:19:24]
AdwCleaner[S01].txt - [1447 octets] - [08/12/2019 14:11:08]
AdwCleaner[S02].txt - [1600 octets] - [24/12/2019 17:20:46]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C02].txt ##########
 
de site die hij te zien krijgt is een standaard welkoms scherm indien je een nieuwe gebruiker heb aangemaakt en dat scherm kun je desgewenst gewoon weg klikken via het kruisje .
 
zelf heb ik dit scherm al meerdere keren zien voorbij komen telkens bij het eerste gebruik van de edge op een nieuw systeempje ..
 
oke maar jullie kunnen mijn probleem niet oplossen?
 
jij heb denk ik mijn eerder bericht gemist .. zie bericht #7
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan