• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

mijn Hp desktop herkent mijn iphone 6 niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerjoy

Gewaardeerd
Lid geworden
6 jan 2012
Berichten
1.035
Waarderingsscore
3
Goedenavond. Ik probeer foto's van mijn iphone naar mijn pc te kopieren maar mijn pc hekend deze niet. In services staat deze wel. Bij apparaten beheer staat er een uitroep teken en als ik deze wil updaten, krijg ik een melding dat er een stuurprogramma is gevonden maar dat er een fout is opgetreden om deze te installeren. Als ik de usb in de computer zet, hoor ik wel een geluid. Oja. op de laptop van mijn vrouw, herkend deze wel mijn iphone 6. Ik hoop dat je met deze info iets kan
 
Heb je geen programma nodig om foto's over te zetten? (Iets zoals Itunes)
Mogelijk dat je die eerst op de pc kunt zetten.

Krijg je een foutcode te zien als hij het stuurprogramma niet kan installeren?
Probeer ook eens een andere usb poort om te kijken of het niet daar aan ligt.
 
Ik heb alle usb poorten geprobeerd en heb ik Itunes op mijn pc staan. Ik heb op internet gezocht en heb al alles gedaan wat op internet gezegd word maar niets helpt, dus zijn jullie nog mijn enige redding.
 
Als jij de Iphone niet aan gesloten hebt, heb je dan nog steeds gele driehoekjes?
Zo ja dan zijn de stuurprogramma's van de usb poorten niet goed en moet je die verwijderen, zodat bij een herstart er nieuwe worden geïnstalleerd.
 
De driehoekjes staan er inderdaad zonder dat ik de telefoon heb aangesloten maar hoe verwijder ik de stuurprogramma's, want dit heb ik nog nooit gedaan.
 
Oke het ligt dus aan de usb poorten.
Deze kun je verwijderen via apparaat beheer. Daar kun je ze verwijderen via eigenschappen,
Daar kom je als je via de rechter muis daar op klikt, dan staat ergens stuurprogramma en daar kun je ze verwijderen. Als je dat hebt gedaan eerst alle usb poorten leeg maken en dan herstarten.
 
Ik heb gedaan wat je hebt gezegd maar na het opstarten, zit dat uitroepteken er weer in.
 
Heb je alles verwijderd?
Want je kunt de usb poort uitklappen zodat je iets van 8 verschillende ziet staan.
 
Want je anders ook nog kunt proberen.
De usb optie open klappen en dan de bovenste kiezen en dan kiezen voor installatie ongedaan maken. Ga zo het hele rijtje af. Verwijder alle usb apparaten en herstart dan.
 
Ik heb gedaan wat je hebt gezegd. Ik heb ze alle zeven verwijderd en de pc opgestart maar de uitroepteken is er nog steeds. Als ik de telefoon aan de pc koppel, zie ik in apparaatbeheer dat de telefoon is aangemeld. Ik zie dan ineens iphone verschijnen, natuurlijk ook met een uitroep teken.
 
Heb jij ook de installatie ongedaan gemaakt?
 
Om wat voor merk en type computer gaat het? En welke Windows staat erop? Als ik dat weet kan ik eens even voor je kijken welk USB stuurprogramma je zou moeten hebben. Dan kan je die handmatig downloaden en installeren.
 
Ik heb een Hp compaq desktop i5 met windows 10 erop.
 
Er staat als het goed is ook nog ergens een type nummer. Je hebt namelijk meerdere varianten van die pc.
 
Product nummer XL504AV
HP compaq 6200 pro microtower
Windows 10 64 bits
 
Weet je dan ook nog of het 64 of 32 bit is?

Je kan dat op de volgende manier vinden:

  1. Typ in de zoekbalk van Windows Over uw computer.
  2. Klik op Over uw computer in de lijst met resultaten.
  3. De versie en het systeemtype worden weergegeven in het scherm Informatie.
 
Bij de laatste regel van mijn laatse reactie stond al 64 bit maar dat geeft niet hoor.
 
Het zal aan mij liggen maar het is me nog steeds niet gelukt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan