• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Mijn laptop geeft afbeeldingen niet goed weer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik verondersel dat je bij HP de juiste driver hebt gedownload/geïnstalleerd: klik hier
Kiezen voor de Intel driver (niet de NVidea)
 
Dan zou ik zelf nogmaals Windows 10 compleet schoon installeren dan daarna meteen de gedownloade Intel setup uitvoeren.

Maar probeer eerst of de laatste HP-driver mogelijk de oplossing is.
 
Dit is uiteindelijk de oplossing geweest, Ik wil jullie enorm bedanken voor alle hulp met dit probleem.

heb dus al die tijd de NVidea zitten downloaden…
iets met domheid is ook een gave?
 
Met een HP Probook 450 G6 heb ik last van hetzelfde probleem. Hopelijk kunnen jullie tot een oplossing komen! Wit kruis door de afbeeldingen heen. Afbeeldingen worden raar weergegeven. Afbeeldingen worden voor de helft weergegeven. Even wat extra omschrijvingen zodat dit probleem wat makkelijker via google gevonden kan worden en er zo misschien nog een oplossing aangeboden kan worden.

Ps. nieuw op dit forum. Wanneer dit al te ver offtopic is, mijn excuses.

Zelfde voor jou: klik hier en download de intel driver (niet de Nvidia) of andersom, indien je wel een NVidia MX hebt zitten.
 
Ook bij mij is hiermee het probleem opgelost. Hartelijk dank! Gisteren heeft hier een ICTer minstens 2 uur naar gekeken, maar geen oplossing. Dus petje af.
 
Fijn dat de problemen zijn opgelost.

Happy Surfing.
Dit topic zal ik sluiten en op Opgelost zetten.
59c653a6037c7-p4193510.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan