• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Mijn Mcafee abonnement verloopt binnenkort

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan ook niet wat op jouw tweede link beschreven staat bemerken.
Online bankieren gaat geweldig.
 
@Abraham54
Laat McAfee niet in je Windows zitten, als F-Secure de beveiliging heeft overgenomen

Ik zou me melden als Mcafee verlopen was, en ik KPN Veilig geïnstalleerd had.
Is er een bepaalde procedure om Mcafee te verwijderen, of kan ik dit via "Programma's verwijderen" doen.
Ik zie namelijk de KPN installatie zowel "Mcafee" als "KPN" staan.

CL
 
Verwijder McAfee via de normale weg.
In jouw andere topic over de problemen in jouw Windows kom ik daar dan nog weer op terug.
 
Gooi die McAfee er nu al uit, vertraagt je systeem te veel en heeft geen zin te wachten. Gewoon uninstall en alles eraf. Daarna de gratis versie van KPN erop en klaar is Kees (of in dit geval Fernandez). Of lees eens op internet een vergelijkingstest van gratis beveiligingsapps (ook hier op het forum terug te vinden, denk ik).
@artstudio -- Ik kan nergens in de McAfee map een "uninstall" optie vinden.. Zal wel ergens verborgen zitten.
 
Zoek naar Configuratiescherm.

Ga in het Configuratiescherm naar Programma's en onderdelen.
 
Met normale weg bedoel je: Configuratiescherm - programma's - verwijderen?
Heb antwoord al van jouw!
 
McAfee is verwijderd.. Ging soepeler dan ik verwachtte!
Bedankt voor de geboden hulp!
___ En het mag op 🔐

CL
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan