• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Mijn Medion MD 34150 start niet door

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, dat is wel een heel korte beschrijving.
Verwacht je à la minute hier een passende oplossing?
Stel je eerst eens fatsoenlijk voor en stel je vraag dan wat uitgebreider.
 
Stel je eerst eens fatsoenlijk voor

Waarom zou iemand dat moeten doen?
Niet iedereen wil zich eerst uitgebreid voorstellen, maar gewoon geholpen worden.
Hij mag zeker iets uitgebreider zijn probleem uitleggen, maar de rest is eigen keus.
 
Nou, ik bezoek diverse forums waar dit zeer gewaardeerd wordt.
En dan: als iemand zo maar uit het niets een vraag neerkwakt, zonder wat meer informatie te verschaffen maar slechts 1 regeltje neerzet. Wat verwacht de persoon dan? Een pasklare oplossing?
Er is ook nog zoiets als fatsoenlijke omgangsvormen, maar helaas snapt niet iedereen dat.
Maar misschien ben ik wel een ouwe kerel die niet met zijn tijd meegaat.
 
Het is altijd leuk als iemand zich voorstelt, maar hier is het niet verplicht en dus een eigen keus.
Sommige mensen hebben andere dingen aan hun hoofd zoals bijvoorbeeld grote problemen met hun computer, die zitten dan echt niet te wachten om eerst iets meer over hun zelf te vertellen.
Ook is elk forum anders in zijn gebruiken en voorkeuren, dat heeft niets met jou leeftijd te maken.
 
Terug on topic plies, even afwachten of reactie van Jan
 
Bedankt voor jullie reakties en ja........het was wel erg krytisch. Hier een wat ruimere uitleg nu ik de frustratie van gisteren kwijt ben. Tijdens het opstarten van de pc zie je het logo van medion op het beeldscherm daarna verschijnt het draaiende schijfje gedurende enkele seconden in beeld en dat valt het beeld weg en gebeurd er m.i. niets meer. Via de ingedrukte "del " knop tijdens opstart kan ik wel in de bios maar zie geen gekke dingen. Er moet een mogelijkheid zijn om de pc op een andere manier te starten vanuit een keuze menu. Dit zou bereikt kunnen worden door tijdens de opstart een bepaalde knop steeds opnieuw in te drukken. Mijn vraag is welke knop. Beste mede forum bezoekers, ik hoop dat jullie hier meer mee kunnen en tot een advies kunnen komen. Mvrgr Jan
 
Jan,

We gaan ons best doen. Je hebt ons nu meer informatie gegeven, dat helpt ons verder.

Welke versie van Windows heb jij op die computer staan, weet je dat?
Kan je eens proberen of je de computer nog wel kunt starten in de veilige modus?
 
Stofvrij maken kan helpen.
Ander stopcontact gebruiken kan ook soms helpen
Als je in de bios kunt komen bestaat de ans dat je in safe mode iets kunt doen.
Als je 3 maal tijdens het opstarten de stroom van de pC afhaalt bestaat de kans dat je een repair functie te zien krijgt
Als dat allemaal niet helpt zul je een reparatie dvd/usb stick nodig hebben.
 
PC start wel maar Windows niet, opstarten met de installatiemedium waar je ook repair opties hebt, te beginnen met een systeemherstel.
F11 intrommelen als je opstart met de installatiemedium in de DVD speler of USB poort en die kiezen.
 
PC start wel maar Windows niet, opstarten met de installatiemedium waar je ook repair opties hebt, te beginnen met een systeemherstel.
F11 intrommelen als je opstart met de installatiemedium in de DVD speler of USB poort en die kiezen.
Het ziet er naar uit dat de F11 trommel me richting een oplossing heeft gebracht. De PC staat nu in een power recover programma te draaien. Ik meld me later weer. In ieder geval bedankt voor alle adviezen.
 
Helaas, ook een herstel bracht me niet verder. Zijn er nog suggesties?
 
Mijn recovery zit ingebouwd op de E schijf dus heb geen cd/dvd of USB stick waarvan ik zou kunnen opstarten
 
Met een Medion is het met F2 om in de recovery console te komen en met deze tool kun je elke Windows ophalen als iso.


Via F8 heb je ook diverse opties maar die dien je te gebruiken als de PC is gestart, tis een Windows key.

Opties genoeg, ook het register uit een herstelpunt terugzetten kan maar dan dien je met een live cd/dvd/usb stick te booten, kan een PE zijn maar ook een Linux distributie.

Dus, laat in de toekomst elke dag een incrementele back-up maken op een andere schijff, staat er in een half uurtje weer op bij problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan