• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Mijn notebook kreeg vanavond drie updates te verwerken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Abraham54

Gast
Als eerste kwam er een Cumulatieve update voor autopilot in Windows 10 versie 1903: 22 oktober 2019 (KB4523786) aan bod, aansluitend moest ik opnieuw opstarten.

Vervolgens stonden er weer twee updates klaar: de cumulatieve update KB4522355 (OS Build 18362.449)
en als laatste: KB4522741 cumulatieve update voor .NET Framework 3,5 en 4,8 voor Windows 10 versie 1903 en Windows Server 1903 RTM




 
ook hier verliep alles vlot en zonder problemen ..
 
@Emi - Ik acht het mogelijk, dat het voorbereidende updates zijn voor de cumulatieve upgrade naar Windows 10 1909.
 
Bij mij zijn ze ook binnen. Ik wilde het nieuwe buildnummer ingeven, maar op piep kan ik dat ergens kwijt op mijn pagina, maar hier vind ik daar niet de juiste plek voor. Einde van het nummer: 449.
 
Die eerste mbt autopilot was verkeerderlijk uitgebracht door Microsoft en werd terug ingetrokken ( klik hier, bron Windows TenForums). De rest is ook hier binnen gekomen in twee keer. Enkel, sinds dan draait er altijd een cirkeltje rond mijn cursor alsof ie iets zoekt of bezig is. Zoek dit nog verder uit.
 
Het cirkeltje rond de cursor is blijkbaar iets met de laatste cumulatieve update van windows 10. Ik heb een image van twee weken geleden terug gezet en dan had ie dat niet. Update erop gezet en terug een ronddraaiend cirkeltje rond de cursor wanneer ik die verplaats en ergens klik (willekeurig). Volgens mij een bug die (hopelijk) met een volgende update zal worden hersteld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan