• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Mijn pc freezed de hele tijd......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ongeloofljk wat jij een troep verzameld hebt in Google Chrome.
Dat je nog kon surfen ermee is verrassend.

Download het
51e281a62c183-Junkware_Removal_Tool_icon_Canned_1351185104.png.jpg
Junkware Removal Tool


Ga daarvoor naar


en klik daar op de linker groene downloadknop.


Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden of anders naar het bureaublad verplaatsen!

Opmerkingen:

  • Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.
  • Het is raadzaam de actieve beveiligingssoftware te de-activeren, zodat mogelijke conflicten met JRT.exe uitgsloten worden.:
  • Hier en hier vindt je gegevens hoe antivirusprogramma's en spywarescanners te deaktiveren.
  • Dat tijdens de scan van JRT.exe tijdelijk de snelkoppelingen verdwijnen van het bureaublad, is normaal.

Junkware Removal Tool by Thisisu opstarten:

  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op JRT.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: via rechtsklik op JRT.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • JRT.exe zal daarna Windows gaan scannen.
  • Deze scan kan afhankelijk van de systeemspecificaties soms vrij lang duren, wees dus geduldig.
  • Indien de scan voltooid is, zal een logje (JRT.txt) op het bureaublad opgeslagen worden en automatisch openen.
  • Voeg dit log toe in jouw volgende bericht.
 
Ik gebruik normaal ook eigenlijk geen/slechte gratis anti virus software ik wil nu overgaan op betaalde welke is het meest aan te raden?
 
logs
 

Bijlagen

  • JRT.txt
    943 bytes · Weergaven: 5
Windows Defender welke bij Windows 10 zit is een van de allerbesten, vergelijkbaar met als die koopssoftwares met extra toeters en bellen!


Heb jij al geprobeerd of je weer normaal kan opstarten?
 
ja mijn pc werkt gewoon weer goed hij freezed niet meer
 
Dat is alvast mooi.

We gaan nu kijken of er reparaties in jouw Windows nodig zijn in verband met dat vieze tool dat jij gebruikt hebt!


Druk tegelijk de Windows- en de X-toets in - daarmee krijg je het X-menu.

Klik nu op Opdrachtprompt (Admin) / Windows PowerShell (Admin).

In het zwarte dan wel blauwe venster typ of kopieer/plak je nu sfc /scannow gevolgd door indrukken van de Entertoets.
Denk wel aan de spatie na 'sfc' indien het typt.

In het zwarte dan wel blauwe venster zie je vervolgens de voortgang van de scan - die even kan duren
SFC (SystemFileChecker) houdt in dat systeembestanden gecontroleerd worden op juist funktioneren, zo nodig volgt reparatie.
Let goed op de laatste meldingen in het venster: indien aangegeven wordt, dat herstel afhankelijk is van opnieuw opstarten, doe dit dan.

Is de scan klaar en hoeft er niet gerebooted te worden of na het heropstarten (cmd.exe weer met adminrechten opstarten) ga je door met de volgende opdracht.


In het zwarte dan wel blauwe venster typ of kopieer/plak je nu DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth gevolgd door indrukken van de Entertoets.

Ook nu wordt er een voortgang gegeven; de scan zal zelfs nog wat langer kunnen duren als de eerste.


Is die scan klaar, doe dan nogmaals sfc /scannow om de fouten die DISM.exe gevonden heeft te repareren.

Start hierna het systeem opnieuw op - ook als daar geen opdracht voor is en laat weten hoe een en ander is gegaan.
 
dat gaat ff duren denk ik xD
 
nee omdat hij niet echt snel was xD
 
ben bij de laatste stap
 
Windows PowerShell
Copyright (C) Microsoft Corporation. All rights reserved.

PS C:\Users\Gebruiker> sfc /scannow

Beginning system scan. This process will take some time.

Beginning verification phase of system scan.
Verification 100% complete.

Windows Resource Protection found corrupt files but was unable to fix some of them.
For online repairs, details are included in the CBS log file located at
windir\Logs\CBS\CBS.log. For example C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log. For offline
repairs, details are included in the log file provided by the /OFFLOGFILE flag.
PS C:\Users\Gebruiker>
PS C:\Users\Gebruiker> DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth

Deployment Image Servicing and Management tool
Version: 10.0.17763.771

Image Version: 10.0.17763.973

[==========================100.0%==========================] The restore operation completed successfully.
The operation completed successfully.
PS C:\Users\Gebruiker> sfc /scannow

Beginning system scan. This process will take some time.

Beginning verification phase of system scan.
Verification 100% complete.

Windows Resource Protection found corrupt files and successfully repaired them.
For online repairs, details are included in the CBS log file located at
windir\Logs\CBS\CBS.log. For example C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log. For offline
repairs, details are included in the log file provided by the /OFFLOGFILE flag.
PS C:\Users\Gebruiker>
 
Heb je de scans in de volgorde gedaan zoals opgegeven en daarna de computer opnieuw opgestart?

Zoja, ga dan naar Start, scol in de programma's naar beneden tot Windows Systeembeheer en klik in die map op Stations defragmenteren en optimaliseren.

Als dit de eerste keer is, zal het proces lang duren - de eerstvolgende keer zal het een stuk sneller gaan.
 
Gewoon normaal en hij werkt weer snel 👍👍
En Windows is ook gerepareerd
 
Mooi zo en fijn.
Heb je nog vragen of een probleempje te melden?
 
Nee maar als ik vragen/problemen heb ga ik altijd naar deze site 👍
 
Prima.
En als je in het vervolg bepaalde software wil installeren kan je hier ook beter dat navragen!

Ik heb ook jou graag geholpen en wens je weer veel plezier met jouw computer. Happy Surfing.
Dit topic zal ik sluiten en op Opgelost zetten.
59c653a6037c7-p4193510.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan