• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Mijn presentatie

kasper169

Enthousiast
Lid geworden
25 sep 2013
Berichten
2.421
Waarderingsscore
0
Hoi!

Op verzoek van porrelaar op 30 november 2014, heb ik een spreekbeurt gemaakt om wat meer informatie te geven over mijn afwezigheid. Helaas liep dat door omstandigheden een klein beetje uit, maar ik hoop dat dit voldoende zal zijn.

Geachte heer Kasper,

Ik vind uw spreekbeurt wel erg kort. Ik denk niet dat ik er een voldoende voor kan geven.
Op zijn minst zou ik verwachten dat u aangeeft waar u al die tijd geweest bent.

Hoogachtend,
porrelaar

Hier een linkje naar de powerpoint, want zelf presenteren is niet haalbaar in maar 664 dagen.
https://docs.google.com/presentation/d/1-sopWn4R0QdEdMKUy2bZK5RkroF_wy17lI1wv-kK4kY/edit?usp=sharing
 
Er zullen wel een paar voorwaarden gesteld zijn, door pa of ma? Toch!
 
Geachte heer Kasper,

Ik kan u vertellen dat ik met interesse (n plezier) kennis heb genomen van de extra informatie die u in uw powerpoint bestand hebt gegeven over uw afwezigheid op het forum.
Uw reactie was inderdaad enigszins vertraagd, maar ik had eigenlijk al geen reactie op mijn vraag meer verwacht; daardoor was ik extra verrast.
En ik zie dat u de vraag van Gollem ook maar meteen hebt beantwoord. :biggrin:

Hoogachtend,
porrelaar
 
Leuk en lekker eigenwijs.:cool:
 
Leuk om het op deze manier aan ons kenbaar te maken.
 
Altijd leuk om het NCF wr eens te vergeten. Ik moet echt eens een shortcut gaan maken, want ik vergeet het telkens en dan kom ik er na een paar maanden er weer achter dat dit ook nog bestaat. Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik wacht geduldig mijn cijfer af...
 
Oh! Ik had niet in de gaten dat jij nog in spanning op een cijfer voor je presentatie zat te wachten. Nou vooruit: een 7.
Nee, meer zit er niet in voor een presentatie van 4 dia's, waar jij bijna 2 jaar over gedaan hebt. :biggrin:
Overigens heb jij volkomen gelijk dat jij voorrang geeft aan je werkzaamheden voor school.
Maar toch... leuk je hier weer eens te zien, Kasper!

Voor de meelezers: dit topic is een reactie op een ouder topic van Kasper: http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=120979&highlight=
 
Top! Kan ik weer 2 jaar mee vooruit :)
Overigens staat het forum tussen m'n bladwijzers hoor, dus ik hoop hier nog wat vaker langs te zullen komen!
 
Geldt die spreuk ook voor de door jou aangedragen oplossing van problemen? :)
 
Dat ligt er een beetje aan of ik wakker ben of niet ;)
 
Ok! Dan vraag ik het wel als ik ooit een oplossing van je krijg was je hier wakker of niet? :)
 
Ja, sorry, ik moest even goed wakker worden hoor :)
 
Zo te lezen vind jij koffie niet lekker of mag je het niet eens tot je nemen......
 
Kaspers vorige reactie was op 23 november 2016. Dat was dan wel een errug lange winterslaap van ruim 17 maanden. Al helemaal wakker nu, Kasper? ;)
 
Ik was dan ook in een héle diepe slaap, zoals te zien is. En dat klopt, Abraham, ik drink geen koffie :p
Af en toe eens hier langs komen en kijken hoe het er voor staat. Redesign is wel mooi!
 
Niet alleen redesign maar ik denk dat jij eerder nog de vBulletin 4 versie voor ogen had.
En nu is het XenForo 2.
 
Dat kan inderdaad heel goed kloppen. Werd eerlijk gezegd wel tijd om te switchen :)
 
Heb jij ook gemerkt dat via mobiel internet dit forum daarvoor ook geoptimaliseerd is?
 
Nee, ik zal het even checken! Wel een flinke verbetering :)
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan