Probleem Mijn processor wordt loeiheet

Fernandez

Gewaardeerd
Ik heb geen idee..Heb ik ook opgemerkt
 

Abraham54

Administrator
Team lid
Download
MiniToolBox en plaats dit tool op jouw bureaublad.

Farbar MiniToolBox gebruiken:
  • Sluit nu eerst alle nog openstaande programmavensters!
    • Windows 2000 en Windows XP: start "MiniToolBox.exe" via dubbelklikken.
    • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: start "MiniToolBox.exe" via rechtsklik Als Administrator uitvoeren.
Bevestig de opstartmelding "Are you sure you want to continue?" met Ja.
Vink de volgende onderdelen aan:
  • List last 10 Events Viewer Errors
  • List Installed Programs
  • List Devices - Only Problems
  • List Users, Partitions and Memory size
  • List Minidump Files
  • List Restore Points
    • Klik nu op de knop "Go".
    • Aansluitend wordt een log aangemaakt (Result.txt) in de zelfde map waar "MiniToolBox.exe" in zit.
    • Kopieer en plak de inhoud van het log in jouw volgende bericht.
 

Fernandez

Gewaardeerd
@Abraham54 : Hier is de inhoud van het MiniToolBox.exe log:
__________
MiniToolBox by Farbar Version: 17-06-2016
Ran by jcwen (administrator) on 23-03-2020 at 07:49:26
Running from "C:\Users\jcwen\OneDrive\Desktop"
Microsoft Windows 10 Pro (X64)
Model: SharkBay Platform Manufacturer: Intel Corporation
Boot Mode: Normal
***************************************************************************

========================= Event log errors: ===============================

Application errors:
==================
Error: (03/22/2020 02:12:11 PM) (Source: Application Error) (User: )
Description: Naam van toepassing met fout: Photoshop.exe, versie: 21.1.1.121, tijdstempel: 0x5e6aaeba
Naam van module met fout: WinTypes.dll, versie: 10.0.18362.693, tijdstempel: 0x8202df4e
Uitzonderingscode: 0xc0000005
Foutmarge: 0x000000000002482e
Id van proces met fout: 0x2c8
Starttijd van toepassing met fout: 0xPhotoshop.exe0
Pad naar toepassing met fout: Photoshop.exe1
Pad naar module met fout: Photoshop.exe2
Rapport-id: Photoshop.exe3
Volledige pakketnaam met fout: Photoshop.exe4
Relatieve toepassings-id van pakket met fout: Photoshop.exe5

Error: (03/20/2020 11:54:00 PM) (Source: Application Error) (User: )
Description: Naam van toepassing met fout: nvcplui.exe, versie: 8.1.950.0, tijdstempel: 0x59079d43
Naam van module met fout: nvcplui.exe, versie: 8.1.950.0, tijdstempel: 0x59079d43
Uitzonderingscode: 0x40000015
Foutmarge: 0x00000000001d3675
Id van proces met fout: 0x46b0
Starttijd van toepassing met fout: 0xnvcplui.exe0
Pad naar toepassing met fout: nvcplui.exe1
Pad naar module met fout: nvcplui.exe2
Rapport-id: nvcplui.exe3
Volledige pakketnaam met fout: nvcplui.exe4
Relatieve toepassings-id van pakket met fout: nvcplui.exe5

Error: (03/20/2020 05:16:20 PM) (Source: Application Error) (User: )
Description: Naam van toepassing met fout: mbamtray.exe, versie: 4.0.0.591, tijdstempel: 0x5e691699
Naam van module met fout: Qt5Core.dll, versie: 5.14.1.0, tijdstempel: 0x5e4172be
Uitzonderingscode: 0xc0000005
Foutmarge: 0x0000000000219d05
Id van proces met fout: 0x2e34
Starttijd van toepassing met fout: 0xmbamtray.exe0
Pad naar toepassing met fout: mbamtray.exe1
Pad naar module met fout: mbamtray.exe2
Rapport-id: mbamtray.exe3
Volledige pakketnaam met fout: mbamtray.exe4
Relatieve toepassings-id van pakket met fout: mbamtray.exe5

Error: (03/19/2020 10:20:23 PM) (Source: Application Hang) (User: )
Description: Het programma AdobeNotificationClient.exe, versie 4.9.0.484 reageert niet meer op Windows en is afgesloten. Als u wilt zien of er meer informatie over het probleem beschikbaar is, raadpleegt u de probleemgeschiedenis in het onderdeel Beveiliging en onderhoud van het Configuratiescherm.

Proces-id: 1ba4

Starttijd: 01d5fd67be72c0ee

Eindtijd: 4294967295

Toepassingspad: C:\Program Files\WindowsApps\AdobeNotificationClient_1.0.1.22_x86__enpm4xejd91yc\AdobeNotificationClient.exe

Rapport-id: fc4f6e5a-58c3-4612-98c4-67b8ecf31a87

Volledige pakketnaam met fout: AdobeNotificationClient_1.0.1.22_x86__enpm4xejd91yc

Relatieve toepassings-id van pakket met fout: App

Type vastlopen: AdobeNotificationClient.exe0

Error: (03/18/2020 09:46:30 PM) (Source: Application Error) (User: )
Description: Naam van toepassing met fout: Photoshop.exe, versie: 21.1.0.106, tijdstempel: 0x5e43b99e
Naam van module met fout: WinTypes.dll, versie: 10.0.18362.693, tijdstempel: 0x8202df4e
Uitzonderingscode: 0xc0000005
Foutmarge: 0x000000000002482e
Id van proces met fout: 0x363c
Starttijd van toepassing met fout: 0xPhotoshop.exe0
Pad naar toepassing met fout: Photoshop.exe1
Pad naar module met fout: Photoshop.exe2
Rapport-id: Photoshop.exe3
Volledige pakketnaam met fout: Photoshop.exe4
Relatieve toepassings-id van pakket met fout: Photoshop.exe5

Error: (03/17/2020 08:41:38 PM) (Source: Application Error) (User: )
Description: Naam van toepassing met fout: mbamtray.exe, versie: 4.0.0.591, tijdstempel: 0x5e691699
Naam van module met fout: Qt5Core.dll, versie: 5.14.1.0, tijdstempel: 0x5e4172be
Uitzonderingscode: 0xc0000005
Foutmarge: 0x0000000000219d05
Id van proces met fout: 0x3140
Starttijd van toepassing met fout: 0xmbamtray.exe0
Pad naar toepassing met fout: mbamtray.exe1
Pad naar module met fout: mbamtray.exe2
Rapport-id: mbamtray.exe3
Volledige pakketnaam met fout: mbamtray.exe4
Relatieve toepassings-id van pakket met fout: mbamtray.exe5

Error: (03/14/2020 08:04:44 AM) (Source: ESENT) (User: )
Description: SettingSyncHost (8760,R,98) {2822934B-16FB-4599-848F-23CDD4C9498E}: Fout -1811 (0xfffff8ed) is opgetreden tijdens het openen van logboekbestand C:\Users\jcwen\AppData\Local\Microsoft\Windows\SettingSync\metastore\edb00008.log.

Error: (03/14/2020 08:04:06 AM) (Source: VSS) (User: )
Description: Fout in de Volume Shadow Copy-service: onverwachte fout bij het aanroepen van routine CoCreateInstance. hr = 0x8007045b, A system shutdown is in progress.
.

Error: (03/14/2020 08:04:06 AM) (Source: VSS) (User: )
Description: Informatie voor de Volume Shadow Copy-service: de COM-server met CLSID {4e14fba2-2e22-11d1-9964-00c04fbbb345} en de naam CEventSystem kan niet worden gestart. [0x8007045b, A system shutdown is in progress.
]

Error: (03/13/2020 07:53:20 PM) (Source: Microsoft-Windows-Perflib) (User: NT AUTHORITY)
Description: De vereiste buffergrootte is groter dan de grootte die is doorgegeven aan de verzamelfunctie van het DLL-bestand voor uitbreidbare items "C:\Windows\System32\perfts.dll" voor de "LSM"-service. De opgegeven buffergrootte was 25128 en de vereiste grootte was 49968.


System errors:
=============
Error: (03/22/2020 10:49:43 PM) (Source: DCOM) (User: CARLS-LAPTOP)
Description: {AB8902B4-09CA-4BB6-B78D-A8F59079A8D5}

Error: (03/22/2020 10:49:43 PM) (Source: DCOM) (User: CARLS-LAPTOP)
Description: {AB8902B4-09CA-4BB6-B78D-A8F59079A8D5}

Error: (03/22/2020 10:49:43 PM) (Source: DCOM) (User: CARLS-LAPTOP)
Description: {AB8902B4-09CA-4BB6-B78D-A8F59079A8D5}

Error: (03/22/2020 10:49:43 PM) (Source: DCOM) (User: CARLS-LAPTOP)
Description: {AB8902B4-09CA-4BB6-B78D-A8F59079A8D5}

Error: (03/22/2020 10:49:43 PM) (Source: DCOM) (User: CARLS-LAPTOP)
Description: {AB8902B4-09CA-4BB6-B78D-A8F59079A8D5}

Error: (03/22/2020 10:49:43 PM) (Source: DCOM) (User: CARLS-LAPTOP)
Description: {AB8902B4-09CA-4BB6-B78D-A8F59079A8D5}

Error: (03/22/2020 10:49:43 PM) (Source: DCOM) (User: CARLS-LAPTOP)
Description: {AB8902B4-09CA-4BB6-B78D-A8F59079A8D5}

Error: (03/22/2020 10:49:43 PM) (Source: DCOM) (User: CARLS-LAPTOP)
Description: {AB8902B4-09CA-4BB6-B78D-A8F59079A8D5}

Error: (03/22/2020 10:49:43 PM) (Source: DCOM) (User: CARLS-LAPTOP)
Description: {AB8902B4-09CA-4BB6-B78D-A8F59079A8D5}

Error: (03/22/2020 10:49:43 PM) (Source: DCOM) (User: CARLS-LAPTOP)
Description: {AB8902B4-09CA-4BB6-B78D-A8F59079A8D5}


Microsoft Office Sessions:
=========================
Error: (03/22/2020 02:12:11 PM) (Source: Application Error)(User: )
Description: Photoshop.exe21.1.1.1215e6aaebaWinTypes.dll10.0.18362.6938202df4ec0000005000000000002482e2c801d6002d4681152eC:\Program Files\Adobe\Adobe Photoshop 2020\Photoshop.exeC:\Windows\System32\WinTypes.dll427b1703-abf9-4097-bf26-758257f62208

Error: (03/20/2020 11:54:00 PM) (Source: Application Error)(User: )
Description: nvcplui.exe8.1.950.059079d43nvcplui.exe8.1.950.059079d434000001500000000001d367546b001d5ff0a7006a8b4C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Control Panel Client\nvcplui.exeC:\Program Files\NVIDIA Corporation\Control Panel Client\nvcplui.exe91c340dd-2d3c-4f4f-a012-89f677dc718a

Error: (03/20/2020 05:16:20 PM) (Source: Application Error)(User: )
Description: mbamtray.exe4.0.0.5915e691699Qt5Core.dll5.14.1.05e4172bec00000050000000000219d052e3401d5fed2de78029cC:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\mbamtray.exeC:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\Qt5Core.dllff44f357-4354-405b-a994-6d3cd33be2b8

Error: (03/19/2020 10:20:23 PM) (Source: Application Hang)(User: )
Description: AdobeNotificationClient.exe4.9.0.4841ba401d5fd67be72c0ee4294967295C:\Program Files\WindowsApps\AdobeNotificationClient_1.0.1.22_x86__enpm4xejd91yc\AdobeNotificationClient.exefc4f6e5a-58c3-4612-98c4-67b8ecf31a87AdobeNotificationClient_1.0.1.22_x86__enpm4xejd91ycAppQuiesce

Error: (03/18/2020 09:46:30 PM) (Source: Application Error)(User: )
Description: Photoshop.exe21.1.0.1065e43b99eWinTypes.dll10.0.18362.6938202df4ec0000005000000000002482e363c01d5fc97ddd13439C:\Program Files\Adobe\Adobe Photoshop 2020\Photoshop.exeC:\Windows\System32\WinTypes.dlle84a1063-a21b-4cd1-9370-bfa9a9568246

Error: (03/17/2020 08:41:38 PM) (Source: Application Error)(User: )
Description: mbamtray.exe4.0.0.5915e691699Qt5Core.dll5.14.1.05e4172bec00000050000000000219d05314001d5fc940de61396C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\mbamtray.exeC:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\Qt5Core.dll76eab707-a4be-413d-ac64-e494b2bf4c90

Error: (03/14/2020 08:04:44 AM) (Source: ESENT)(User: )
Description: SettingSyncHost8760,R,98{2822934B-16FB-4599-848F-23CDD4C9498E}: C:\Users\jcwen\AppData\Local\Microsoft\Windows\SettingSync\metastore\edb00008.log-1811 (0xfffff8ed)

Error: (03/14/2020 08:04:06 AM) (Source: VSS)(User: )
Description: CoCreateInstance0x8007045b, A system shutdown is in progress.

Error: (03/14/2020 08:04:06 AM) (Source: VSS)(User: )
Description: {4e14fba2-2e22-11d1-9964-00c04fbbb345}CEventSystem0x8007045b, A system shutdown is in progress.

Error: (03/13/2020 07:53:20 PM) (Source: Microsoft-Windows-Perflib)(User: NT AUTHORITY)
Description: C:\Windows\System32\perfts.dllLSM2512849968


CodeIntegrity Errors:
===================================
Date: 2020-03-22 22:50:10.734
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume6\Windows\System32\spoolsv.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume6\Windows\System32\AdobePDF.dll that did not meet the Unchecked signing level requirements.

Date: 2020-03-22 21:32:47.144
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume6\Windows\System32\spoolsv.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume6\Windows\System32\AdobePDF.dll that did not meet the Unchecked signing level requirements.

Date: 2020-03-22 14:23:25.378
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume6\Windows\System32\spoolsv.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume6\Windows\System32\AdobePDF.dll that did not meet the Unchecked signing level requirements.

Date: 2020-03-22 14:17:23.216
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume6\Windows\System32\spoolsv.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume6\Windows\System32\AdobePDF.dll that did not meet the Unchecked signing level requirements.

Date: 2020-03-22 10:15:39.178
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume6\Windows\System32\spoolsv.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume6\Windows\System32\AdobePDF.dll that did not meet the Unchecked signing level requirements.

Date: 2020-03-21 20:22:07.926
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume6\Windows\System32\spoolsv.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume6\Windows\System32\AdobePDF.dll that did not meet the Unchecked signing level requirements.

Date: 2020-03-20 23:36:16.611
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume6\Windows\System32\spoolsv.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume6\Windows\System32\AdobePDF.dll that did not meet the Unchecked signing level requirements.

Date: 2020-03-20 23:08:35.054
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume6\Windows\System32\spoolsv.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume6\Windows\System32\AdobePDF.dll that did not meet the Unchecked signing level requirements.

Date: 2020-03-18 22:11:41.354
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume6\Windows\System32\spoolsv.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume6\Windows\System32\AdobePDF.dll that did not meet the Unchecked signing level requirements.

Date: 2020-03-18 21:56:06.243
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume6\Windows\System32\spoolsv.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume6\Windows\System32\AdobePDF.dll that did not meet the Unchecked signing level requirements.


=========================== Installed Programs ============================

Adobe Acrobat DC (HKLM-x32\...\{AC76BA86-1033-FFFF-7760-0C0F074E4100}) (Version: 20.006.20042 - Adobe Systems Incorporated)
Adobe Acrobat Reader DC - Nederlands (HKLM-x32\...\{AC76BA86-7AD7-1043-7B44-AC0F074E4100}) (Version: 20.006.20042 - Adobe Systems Incorporated)
Adobe Bridge 2020 (HKLM-x32\...\KBRG_10_0_3) (Version: 10.0.3 - Adobe Systems Incorporated)
Adobe Creative Cloud (HKLM-x32\...\Adobe Creative Cloud) (Version: 5.1.0.407 - Adobe Systems Incorporated)
Adobe Dimension (HKLM-x32\...\ESHR_3_1_1) (Version: 3.1.1 - Adobe Systems Incorporated)
Adobe Illustrator 2020 (HKLM-x32\...\ILST_24_1_1) (Version: 24.1.1 - Adobe Systems Incorporated)
Adobe InDesign 2020 (HKLM-x32\...\IDSN_15_0_2) (Version: 15.0.2 - Adobe Systems Incorporated)
Adobe Lightroom Classic (HKLM-x32\...\LTRM_9_2) (Version: 9.2 - Adobe Systems Incorporated)
Adobe Photoshop 2020 (HKLM-x32\...\PHSP_21_1_1) (Version: 21.1.1 - Adobe Systems Incorporated)
CCleaner (HKLM\...\CCleaner) (Version: 5.64 - Piriform)
Control Center (HKLM-x32\...\{A09AB2EA-4E3B-48A8-A716-CD4FB3529548}) (Version: 3.14.11 - TPS)
Core Temp 1.15.1 (HKLM\...\{086D343F-8E78-4AFC-81AC-D6D414AFD8AC}_is1) (Version: 1.15.1 - ALCPU)
Dropbox (HKLM-x32\...\Dropbox) (Version: 93.4.273 - Dropbox, Inc.)
Dropbox Update Helper (HKLM-x32\...\{099218A5-A723-43DC-8DB5-6173656A1E94}) (Version: 1.3.295.1 - Dropbox, Inc.) Hidden
EaseUS Todo PCTrans 11.0 (HKLM-x32\...\EaseUS Todo PCTrans_is1) (Version: - EaseUS)
Evernote v. 6.24.2 (HKLM-x32\...\{A8B80634-6257-11EA-8C8E-005056951CAD}) (Version: 6.24.2.8919 - Evernote Corp.)
Google Chrome (HKLM-x32\...\Google Chrome) (Version: 80.0.3987.149 - Google LLC)
Google Update Helper (HKLM-x32\...\{60EC980A-BDA2-4CB6-A427-B07A5498B4CA}) (Version: 1.3.35.451 - Google LLC) Hidden
HiSuite (HKLM-x32\...\Hi Suite) (Version: 10.0.1.100 - )
Intel Processor Diagnostic Tool 64bit (HKLM-x32\...\{d23ef847-2a5d-49ad-a6b5-7ffc8f255179}) (Version: 4.1.4.36 - )
Intel(R) Processor Graphics (HKLM-x32\...\{F0E3AD40-2BBD-4360-9C76-B9AC9A5886EA}) (Version: 20.19.15.4835 - Intel Corporation)
Intel(R) Trusted Execution Engine (HKLM\...\{176E2755-0A17-42C6-88E2-192AB2131278}) (Version: 3.0.10.1129 - Intel Corporation)
Malwarebytes version 4.1.0.56 (HKLM\...\{35065F43-4BB2-439A-BFF7-0F1014F2E0CD}_is1) (Version: 4.1.0.56 - Malwarebytes)
Microsoft Edge Beta (HKLM-x32\...\Microsoft Edge Beta) (Version: 81.0.416.34 - Microsoft Corporation)
Microsoft Edge Update (HKLM-x32\...\Microsoft Edge Update) (Version: 1.3.121.21 - )
Microsoft OneDrive (HKCU\...\OneDriveSetup.exe) (Version: 19.232.1124.0010 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2010 x64 Redistributable - 10.0.40219 (HKLM\...\{1D8E6291-B0D5-35EC-8441-6616F567A0F7}) (Version: 10.0.40219 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2010 x86 Redistributable - 10.0.40219 (HKLM-x32\...\{F0C3E5D1-1ADE-321E-8167-68EF0DE699A5}) (Version: 10.0.40219 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2012 Redistributable (x64) - 11.0.61030 (HKLM-x32\...\{ca67548a-5ebe-413a-b50c-4b9ceb6d66c6}) (Version: 11.0.61030.0 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2012 Redistributable (x86) - 11.0.61030 (HKLM-x32\...\{33d1fd90-4274-48a1-9bc1-97e33d9c2d6f}) (Version: 11.0.61030.0 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2013 Redistributable (x64) - 12.0.40660 (HKLM-x32\...\{ef6b00ec-13e1-4c25-9064-b2f383cb8412}) (Version: 12.0.40660.0 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2013 Redistributable (x86) - 12.0.40660 (HKLM-x32\...\{61087a79-ac85-455c-934d-1fa22cc64f36}) (Version: 12.0.40660.0 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2015-2019 Redistributable (x64) - 14.23.27820 (HKLM-x32\...\{852adda4-4c78-4a38-b583-c0b360a329d6}) (Version: 14.23.27820.0 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2015-2019 Redistributable (x86) - 14.23.27820 (HKLM-x32\...\{45231ab4-69fd-486a-859d-7a59fcd11013}) (Version: 14.23.27820.0 - Microsoft Corporation)
NVIDIA Graphics Driver 382.05 (HKLM\...\{B2FE1952-0186-46C3-BAEC-A80AA35AC5B8}_Display.Driver) (Version: 382.05 - NVIDIA Corporation)
osrss (HKLM-x32\...\{1BA1133B-1C7A-41A0-8CBF-9B993E63D296}) (Version: 1.0.0 - Microsoft Corporation) Hidden
PDFsam Basic (HKLM\...\{545E19E6-FB13-493C-B515-B49DA3BD2B46}) (Version: 4.1.1.0 - Sober Lemur S.a.s. di Vacondio Andrea)
Photo Flinger version 0.9.6 (HKLM-x32\...\Photo Flinger_is1) (Version: 0.9.6 - )
Speccy (HKLM\...\Speccy) (Version: 1.32 - Piriform)
Total Commander 64-bit (Remove or Repair) (HKLM\...\Totalcmd64) (Version: 9.50 - Ghisler Software GmbH)
Update for Windows 10 for x64-based Systems (KB4023057) (HKLM\...\{32DC821E-4A7D-4878-BEE8-337FA153D7F2}) (Version: 2.63.0.0 - Microsoft Corporation) Hidden
Update for Windows 10 for x64-based Systems (KB4480730) (HKLM\...\{3BAE4496-6F6C-4330-A8AA-B93D3D346FA5}) (Version: 2.53.0.0 - Microsoft Corporation)
UpdateAssistant (HKLM\...\{F339C545-24DC-4870-AA32-6EB6B0500B95}) (Version: 1.24.0.0 - Microsoft Corporation) Hidden
Vulkan Run Time Libraries 1.0.42.1 (HKLM\...\VulkanRT1.0.42.1) (Version: 1.0.42.1 - LunarG, Inc.)
Vulkan Run Time Libraries 1.0.65.0 (HKLM\...\VulkanRT1.0.65.0) (Version: 1.0.65.0 - LunarG, Inc.) Hidden
Vulkan Run Time Libraries 1.0.65.0 (HKLM\...\VulkanRT1.0.65.0-9) (Version: 1.0.65.0 - LunarG, Inc.) Hidden
Wise Disk Cleaner 10.2.7 (HKLM-x32\...\Wise Disk Cleaner_is1) (Version: 10.2.7 - WiseCleaner.com, Inc.)

========================= Devices: ================================


========================= Memory info: ===================================

Percentage of memory in use: 18%
Total physical RAM: 16309.19 MB
Available physical RAM: 13232.31 MB
Total Virtual: 19125.19 MB
Available Virtual: 16269.7 MB

========================= Partitions: =====================================

1 Drive c: () (Fixed) (Total:118.04 GB) (Free:54.31 GB) NTFS
2 Drive d: (New Volume) (Fixed) (Total:931.5 GB) (Free:745.5 GB) NTFS
3 Drive e: (New Volume) (Fixed) (Total:119.23 GB) (Free:119.14 GB) NTFS

========================= Users: ========================================

Gebruikersaccounts voor \\CARLS-LAPTOP

Administrator DefaultAccount Guest
jcwen WDAGUtilityAccount
De opdracht is voltooid.

========================= Minidump Files ==================================

No minidump file found

========================= Restore Points ==================================


**** End of log ****
 

Fernandez

Gewaardeerd
Ik moet strax een paar uurtjes naar werk...Ben vanmiddag weer terug
Cl
 

Abraham54

Administrator
Team lid
Heb jij al die Adobe programma's gekocht?
Of stammen die uit foute downloads.

In ieder geval zal je alles van Adobe moeten verwijderen en na een herstart opnieuw installeren.

Nog beter is het mijn inziens te gaan voor een volkomen nieuwe installatie en bij het installeren van programma's daarna op het rechte pad te blijven.
 

Yoshi

Bekend gezicht
Wat is dat: Program
het is vaak een file die achterblijft na het verwiijderen van een programma zoals je ziet op de foto heeft de file program ook geen location

1584953913817.png

als je biij name/publisher/status/startup impact rechtermuisknop drukt en dan command line zoals op de foto hier onder

1584954198490.png

zie je direct waar dat program file van is.
in mij geval is het van windows teams installer.

1584954245998.png
 
Laatst bewerkt:

artstudiog

Enthousiast
Heb jij al die Adobe programma's gekocht?
Of stammen die uit foute downloads.

In ieder geval zal je alles van Adobe moeten verwijderen en na een herstart opnieuw installeren.

Nog beter is het mijn inziens te gaan voor een volkomen nieuwe installatie en bij het installeren van programma's daarna op het rechte pad te blijven.
Als je in de grafische sector werkt, is het niet onlogisch dat je al die programma's hebt. Adobe CC omvat verschillende abonnementsvormen. Ik beschik ook over zo'n maandelijks abonnement met daarin ALLES van Adobe. Dus best even wachten met foute veronderstellingen te lanceren, Abe.
Een nieuwe installatie heeft volgens mij hier niets te zien, is - denk ik - ook geen software probleem. Ik zie in zijn autostart quasi dezelfde programma's als ik hier op mijn pro-PC (bij mij zelfs nog iets meer) en mijn CPU draait vrolijk rond 32 graden. Gewoon de verkoper dit hardwarematig laten oplossen, indien mogelijk.
 

Abraham54

Administrator
Team lid
Als je mijn vorige antwoord leest, lees je dat ik ook voor een schone installatie ben.
 

Fernandez

Gewaardeerd
Mijn Adobe programma abonnement verloopt via mijn werkgever. Een versie op het werk en een versie op mijn computer thuis. Ik heb schriftelijke goedkeuring van mijn werkgever om de tweede versie thuis te installeren, omdat ik heel veel opdrachten thuis uitvoer. Bij deze de abonnement gegevens zwart gemaakt uiteraard.
Ik heb de gewoonte de oude versies niet te verwijderen, wanneer er een update binnen is,
maar dat is mijn keus en ik vind niet dat ik verantwoording hiervoor moet afleggen.
Ik vind die veronderstelling ronduit beledigend, en ik stel voor dat we deze berichtstelling per meteen sluiten.
 
Laatst bewerkt:

Abraham54

Administrator
Team lid
Dan zijn dus die Adobe programma's legitiem.
Blijft de vraag waarom deze tools zoveel fouten in jouw Windows?

Druk tegelijk de Windows- en de X-toets in - daarmee krijg je het X-menu.

Klik nu op Opdrachtprompt (Admin) / Windows PowerShell (Admin).

In het zwarte dan wel blauwe venster typ of kopieer/plak je nu sfc /scannow gevolgd door indrukken van de Entertoets.
Denk wel aan de spatie na 'sfc' indien het typt.

In het zwarte dan wel blauwe venster zie je vervolgens de voortgang van de scan - die even kan duren
SFC (SystemFileChecker) houdt in dat systeembestanden gecontroleerd worden op juist funktioneren, zo nodig volgt reparatie.
Let goed op de laatste meldingen in het venster: indien aangegeven wordt, dat herstel afhankelijk is van opnieuw opstarten, doe dit dan.

Is de scan klaar en hoeft er niet gerebooted te worden of na het heropstarten (cmd.exe weer met adminrechten opstarten) ga je door met de volgende opdracht.


In het zwarte dan wel blauwe venster typ of kopieer/plak je nu DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth gevolgd door indrukken van de Entertoets.

Ook nu wordt er een voortgang gegeven; de scan zal zelfs nog wat langer kunnen duren als de eerste.


Is die scan klaar, doe dan nogmaals sfc /scannow om de fouten die DISM.exe gevonden heeft te repareren.

Start hierna het systeem opnieuw op - ook als daar geen opdracht voor is en laat weten hoe een en ander is gegaan.
 

boertje125

Gewaardeerd
Ik vind het vreemd dat de ventilator niet op vol vermogen draait als de temperatuur zo hoog is.
staat hij in de spaarstand ?
Ik neem aan dat je hem aan de voeding hebt staan als je er op werkt dan zou ik alles op max performance zetten in energie beheer

Hij blijkt dus toch nieuw dan zou een externe koeling wel moeten helpen om er meer lucht doorheen te blazen
Als er in een laptop ook koelpasta zit zou het kunnen dat het in deze niet goed is aangebracht.
 

Fernandez

Gewaardeerd
Ter informatie:
Ik heb bovengenoemde laptop met te hoge CPU temperatuur terug gestuurd naar de verkoper.
Daarvoor in de plaats heb ik een maar weer een merk laptop aangeschaft (HP), zie specificaties in handtekening.
De bekende meegeleverde bloatware moet ik maar voor lief nemen.
Bedankt voor alle geboden hulp en advies.
------- Wat mij betreft mag dit bericht op slot.
 

Abraham54

Administrator
Team lid
@Fernandez, happy en geen problemen met de nieuwe aanwinst?
 

Johannes1956

Gevestigd lid
:rolleyes: altijd zeer jammer wanneer een TSer besluit het onderwerp af te sluiten.
men heeft nu de twijfel van wat het probleem kan zijn.
er worden Tips genoeg aan gedragen, en een externe koeler zou zijn probleem ook niet hebben opgelost.
in mijn gedachte gang zie ik maar een ding, deze Laptop of Computer is verkeerd in elkaar gezet,
dus Fabrieksfoutje,terug sturen en de Processor laten vervangen is de enige optie
 

Fernandez

Gewaardeerd
Ben nu Creative Cloud apps aan het installeren en spullen terugzetten van de vorige laptop, maar over het algemeen tevreden.
Gemiddeld temperatuur van alle 6 cores en de rest is 31 graden, dus dik in orde nu.
 

Fernandez

Gewaardeerd
:rolleyes: altijd zeer jammer wanneer een TSer besluit het onderwerp af te sluiten.
men heeft nu de twijfel van wat het probleem kan zijn.
er worden Tips genoeg aan gedragen, en een externe koeler zou zijn probleem ook niet hebben opgelost.
in mijn gedachte gang zie ik maar een ding, deze Laptop of Computer is verkeerd in elkaar gezet,
dus Fabrieksfoutje,terug sturen en de Processor laten vervangen is de enige optie
Ik heb advies aangevraagd van een computer winkel, en hun reactie was: omdat het een nieuw aangekocht apparaat was, het beter was om het terug te sturen, in plaats van opnieuw koeling pasta aanbrengen. Bij het opentrekken van het deksel kan de garantie vervallen, of de hoogte van het teruggave bedrag lager uitvallen. Nu kreeg ik 100%. Vandaar dat het teruggestuurd is.
 
Bovenaan Onderaan