• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Mijn spiksplinternieuwe modem blijft uitvallen en laptop is zoo traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fernandez

Gewaardeerd
Lid geworden
10 jul 2013
Berichten
1.718
Waarderingsscore
8
Hallo allemaal,

Ben ik weer na een tijdje zonder problemen
Ik heb vorige week een nieuwe modem ontvangen van Ziggo, omdat de oude constant verbindings problemen gaf.

Ik hoor 200 MBPS te krijgen, maar met deze nieuwe modem lijkt het of ik alleen 72 mbps haal,
tenminste dat is wat ik uit de modem instellingen begrijp.zie onder:
5a11869c6947c-new_wifi_output_small.jpg


Ik wil uitsluiten dat het probleem bij mij ligt voordat ik de Connect Box modem terugstuur.

Verder haalt de schoonmaakprogramma "Wise Disk Cleaner" dagelijks zo'n 5.5 GB aan rommel weg.
Bovendien staat mijn laptop processor in taakbeheer constant op 100%!

Geboden hulp wordt erg op prijs gesteld
Bedankt bij voorbaat!
Carl
 
Zo, wat een problemen.
Welke modem heb jij nu van Ziggo?
Ik haal met mijn Cisco modem uit 2014 makkelijk die 200 Mbps.

Download
52063a40e2e64-Farbar_Recovery_Scan_Tool_canned.png
Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden dan wel daar naar toe verplaatsen!
Opmerkingen
: Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.

Antivirusprogramma en actieve malwarescanners dienen al voor je FRST.exe start gedeaktiveert zijn!
Hier en hier vindt je gegevens hoe antivirusprogramma's en spywarescanners te deaktiveren.

FRST opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op FRST.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: via rechtsklik op FRST.exe of FRST64.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".

FRST start op:
  • Wanneer het programma is geopend klik dan op de knop Yes bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop.
  • Aansluitend zal een logbestand - FRST.txt en Addition-txt aangemaakt worden en op het bureaublad opgeslagen worden.
  • Post de inhoud van beide logbestanden in jouw volgende bericht.
.

In geval de inhoud van een van de logs of van beide logs te groot is om te posten, kijk dan hier: Hoe een bijlage toevoegen?
 
Dank voor reactie Abraham54.
Ik heb een Connect Box onbekabeld.
 
Juist - is die modem wel aangemeld geworden bij Ziggo?
En je zend ook een signaal naar buiten uit - zodat anderen jouw verbinding als hotspot kunnen gebruiken.
Dat wederom kan je uitzetten via de Ziggo website (wel eerst inloggen).
Een goede kennis van mij had het snelste abo bij Ziggo - alleen de bijbehorende snelheid kreeg hij pas na uitzetten van zijn hotspot verbinding.
 
Of die modem wel aangemeld is bij Zigg0? Geen idee! Ik heb die modem alleen aangesloten volgens de instructies.
Ik zend een signaal uit zodat anderen mijn verbinding als hotspot kunnen gebruiken -- Hoe zet ik dat uit?
_______
Hier zijn de Farbar files:
 

Bijlagen

  • FRST.txt
    63,6 KB · Weergaven: 15
  • Addition.txt
    68,3 KB · Weergaven: 12
Ziggo Wifispots | Klantenservice | Ziggo

Waarschuwing: onderstaande bewerking is enkel voor deze computer bedoeld, het toepassen hiervan in een andere computer kan tot schade in Windows leiden.


We gaan
51a5c8edc4692-icon1337952077.png


Farbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) opnieuw gebruiken.

Open een nieuw kladblok (of anders: notepad) bestand, via "Start\Alle programma’s\Bureau-accessoires\Kladblok (of Notepad)".
Kopieer en plak de tekst in het code-venster vanaf het woord Code in het lege kladblokvenster.

start

CreateRestorePoint:
EmptyTemp:
CloseProcesses:

2017-10-08 09:18 - 2017-10-08 09:18 - 000573887 _____ () C:\Users\C\AppData\Local\Temppexels-aHR0cHM6Ly9zdGF0aWMucGV4ZWxzLmNvbS9waG90b3MvMjM1OTk0L3BleGVscy1waG90by0yMzU5OTQuanBlZw==.jpg
2017-11-05 09:08 - 2017-11-05 09:08 - 002177267 _____ () C:\Users\C\AppData\Local\Temppexels-aHR0cHM6Ly9zdGF0aWMucGV4ZWxzLmNvbS9waG90b3MvMjQ4MDIxL3BleGVscy1waG90by0yNDgwMjEuanBlZw==.jpg
2017-10-15 19:33 - 2017-10-15 19:33 - 001849351 _____ () C:\Users\C\AppData\Local\Temppexels-aHR0cHM6Ly9zdGF0aWMucGV4ZWxzLmNvbS9waG90b3MvMjU1NDY0L3BleGVscy1waG90by0yNTU0NjQuanBlZw==.jpg
2017-10-01 17:37 - 2017-10-01 17:37 - 006423070 _____ () C:\Users\C\AppData\Local\Temppexels-aHR0cHM6Ly9zdGF0aWMucGV4ZWxzLmNvbS9waG90b3MvMTMxODExL3BleGVscy1waG90by0xMzE4MTEuanBlZw==.jpg
2017-10-08 09:10 - 2017-10-08 09:11 - 000564426 _____ () C:\Users\C\AppData\Local\Temppexels-aHR0cHM6Ly9zdGF0aWMucGV4ZWxzLmNvbS9waG90b3MvMTU3NjY5L3BvcnRyYWl0LWNoYXJhY3Rlci1ibGFjay1hbmQtd2hpdGUtbG9mdHktdG9uZS0xNTc2NjkuanBlZw==.jpg
2017-10-23 06:18 - 2017-10-23 06:20 - 000510571 _____ () C:\Users\C\AppData\Local\Temppexels-aHR0cHM6Ly9zdGF0aWMucGV4ZWxzLmNvbS9waG90b3MvMTU3OTM1L3BvcnRyYWl0LWJsdWUtaW5kaXZpZHVhbGl0eS1ibGFjay1hbmQtd2hpdGUtMTU3OTM1LmpwZWc=.jpg
2017-11-07 21:52 - 2017-11-07 21:52 - 004402960 _____ () C:\Users\C\AppData\Local\Temppexels-aHR0cHM6Ly9zdGF0aWMucGV4ZWxzLmNvbS9waG90b3MvMzc2OC9za3ktc3VubnktY2xvdWRzLWNsb3VkeS5qcGc=.jpg
2017-10-01 14:58 - 2017-10-01 14:59 - 007451255 _____ () C:\Users\C\AppData\Local\Temppexels-aHR0cHM6Ly9zdGF0aWMucGV4ZWxzLmNvbS9waG90b3MvNDc5NzQxL3BleGVscy1waG90by00Nzk3NDEuanBlZw==.jpg
2017-10-17 05:19 - 2017-10-17 05:19 - 004713962 _____ () C:\Users\C\AppData\Local\Temppexels-aHR0cHM6Ly9zdGF0aWMucGV4ZWxzLmNvbS9waG90b3MvNDMyNzE5L3BleGVscy1waG90by00MzI3MTkuanBlZw==.jpg
2017-10-16 19:56 - 2017-10-16 19:56 - 000724005 _____ () C:\Users\C\AppData\Local\Temppexels-aHR0cHM6Ly9zdGF0aWMucGV4ZWxzLmNvbS9waG90b3MvNjA1OTcvZGFobGlhLXJlZC1ibG9zc29tLWJsb29tLTYwNTk3LmpwZWc=.jpg
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-580089522-3475856547-1537545786-1001_Classes\CLSID\{0E270DAA-1BE6-48F2-AC49-86F65412F251}\InprocServer32 -> %%systemroot%%\system32\shell32.dll => Geen bestand
ContextMenuHandlers1: [ANotepad++64] -> {B298D29A-A6ED-11DE-BA8C-A68E55D89593} => -> Geen bestand
ContextMenuHandlers3: [{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C}] -> {4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => -> Geen bestand
ContextMenuHandlers4: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> Geen bestand
ContextMenuHandlers4: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} => -> Geen bestand
ContextMenuHandlers6: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} => -> Geen bestand
Task: {14A6A174-B213-4888-8BFF-156C1FD81FEC} - System32\Tasks\ACC => C:\Program Files (x86)\Acer\Care Center\LiveUpdateChecker.exe [2016-01-20] ()
Task: {26C899D9-5F98-4F9D-A121-763687195117} - System32\Tasks\ACCBackgroundApplication => C:\Program Files (x86)\Acer\Care Center\ACCStd.exe [2016-01-20] ()
Task: {C508FC9E-F65D-45F7-9377-777F0FBE4450} - System32\Tasks\AcerCloud => C:\Program Files (x86)\Acer\Acer Portal\AcerPortal.exe [2016-09-09] (Acer)
Task: {C576F133-64E8-4C3F-AFD8-B1126EDA76C3} - System32\Tasks\ACCAgent => C:\Program Files (x86)\Acer\Care Center\LiveUpdateAgent.exe [2015-07-17] ()

cmd: ipconfig /flushdns
cmd: netsh winsock reset
end

Sla nu dit kladblokbestand in de dezelfde locatie waar ook FRST.exe aanwezig is op als Fixlist.txt

Farbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) met de fixlist.txt gebruiken
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: via rechtsklik op FRST.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • Als het programma wordt gestart, klik dan op Ja in de popup.
  • Druk op de Fix knop.
  • Na de fix wordt een logbestand - Fixlog.txt - in dezelfde locatie aangemaakt van waaruit FRST.exe is gestart.
  • Post de inhoud van dit logbestand in jouw volgende bericht.
 
Hier is de Fixlog.txt:
________
Fix resultaat van Farbar Recovery Scan Tool (x64) Versie: 19-11-2017
Gestart door C (19-11-2017 15:58:32) Run:1
Gestart vanaf C:\Users\C\Desktop
Geladen Profielen: C (Beschikbare Profielen: C)
Boot Modus: Normal
==============================================

fixlist inhoud:
*****************
start

CreateRestorePoint:
EmptyTemp:
CloseProcesses:

2017-10-08 09:18 - 2017-10-08 09:18 - 000573887 _____ () C:\Users\C\AppData\Local\Temppexels-aHR0cHM6Ly9zdGF0aWMucGV4ZWxzLmNvbS9waG90b3MvMjM1OTk0L3BleGVscy1waG90by0yMzU5OTQuanBlZw==.jpg
2017-11-05 09:08 - 2017-11-05 09:08 - 002177267 _____ () C:\Users\C\AppData\Local\Temppexels-aHR0cHM6Ly9zdGF0aWMucGV4ZWxzLmNvbS9waG90b3MvMjQ4MDIxL3BleGVscy1waG90by0yNDgwMjEuanBlZw==.jpg
2017-10-15 19:33 - 2017-10-15 19:33 - 001849351 _____ () C:\Users\C\AppData\Local\Temppexels-aHR0cHM6Ly9zdGF0aWMucGV4ZWxzLmNvbS9waG90b3MvMjU1NDY0L3BleGVscy1waG90by0yNTU0NjQuanBlZw==.jpg
2017-10-01 17:37 - 2017-10-01 17:37 - 006423070 _____ () C:\Users\C\AppData\Local\Temppexels-aHR0cHM6Ly9zdGF0aWMucGV4ZWxzLmNvbS9waG90b3MvMTMxODExL3BleGVscy1waG90by0xMzE4MTEuanBlZw==.jpg
2017-10-08 09:10 - 2017-10-08 09:11 - 000564426 _____ () C:\Users\C\AppData\Local\Temppexels-aHR0cHM6Ly9zdGF0aWMucGV4ZWxzLmNvbS9waG90b3MvMTU3NjY5L3BvcnRyYWl0LWNoYXJhY3Rlci1ibGFjay1hbmQtd2hpdGUtbG9mdHktdG9uZS0xNTc2NjkuanBlZw==.jpg
2017-10-23 06:18 - 2017-10-23 06:20 - 000510571 _____ () C:\Users\C\AppData\Local\Temppexels-aHR0cHM6Ly9zdGF0aWMucGV4ZWxzLmNvbS9waG90b3MvMTU3OTM1L3BvcnRyYWl0LWJsdWUtaW5kaXZpZHVhbGl0eS1ibGFjay1hbmQtd2hpdGUtMTU3OTM1LmpwZWc=.jpg
2017-11-07 21:52 - 2017-11-07 21:52 - 004402960 _____ () C:\Users\C\AppData\Local\Temppexels-aHR0cHM6Ly9zdGF0aWMucGV4ZWxzLmNvbS9waG90b3MvMzc2OC9za3ktc3VubnktY2xvdWRzLWNsb3VkeS5qcGc=.jpg
2017-10-01 14:58 - 2017-10-01 14:59 - 007451255 _____ () C:\Users\C\AppData\Local\Temppexels-aHR0cHM6Ly9zdGF0aWMucGV4ZWxzLmNvbS9waG90b3MvNDc5NzQxL3BleGVscy1waG90by00Nzk3NDEuanBlZw==.jpg
2017-10-17 05:19 - 2017-10-17 05:19 - 004713962 _____ () C:\Users\C\AppData\Local\Temppexels-aHR0cHM6Ly9zdGF0aWMucGV4ZWxzLmNvbS9waG90b3MvNDMyNzE5L3BleGVscy1waG90by00MzI3MTkuanBlZw==.jpg
2017-10-16 19:56 - 2017-10-16 19:56 - 000724005 _____ () C:\Users\C\AppData\Local\Temppexels-aHR0cHM6Ly9zdGF0aWMucGV4ZWxzLmNvbS9waG90b3MvNjA1OTcvZGFobGlhLXJlZC1ibG9zc29tLWJsb29tLTYwNTk3LmpwZWc=.jpg
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-580089522-3475856547-1537545786-1001_Classes\CLSID\{0E270DAA-1BE6-48F2-AC49-86F65412F251}\InprocServer32 -> %%systemroot%%\system32\shell32.dll => Geen bestand
ContextMenuHandlers1: [ANotepad++64] -> {B298D29A-A6ED-11DE-BA8C-A68E55D89593} => -> Geen bestand
ContextMenuHandlers3: [{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C}] -> {4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => -> Geen bestand
ContextMenuHandlers4: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> Geen bestand
ContextMenuHandlers4: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} => -> Geen bestand
ContextMenuHandlers6: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} => -> Geen bestand
Task: {14A6A174-B213-4888-8BFF-156C1FD81FEC} - System32\Tasks\ACC => C:\Program Files (x86)\Acer\Care Center\LiveUpdateChecker.exe [2016-01-20] ()
Task: {26C899D9-5F98-4F9D-A121-763687195117} - System32\Tasks\ACCBackgroundApplication => C:\Program Files (x86)\Acer\Care Center\ACCStd.exe [2016-01-20] ()
Task: {C508FC9E-F65D-45F7-9377-777F0FBE4450} - System32\Tasks\AcerCloud => C:\Program Files (x86)\Acer\Acer Portal\AcerPortal.exe [2016-09-09] (Acer)
Task: {C576F133-64E8-4C3F-AFD8-B1126EDA76C3} - System32\Tasks\ACCAgent => C:\Program Files (x86)\Acer\Care Center\LiveUpdateAgent.exe [2015-07-17] ()

cmd: ipconfig /flushdns
cmd: netsh winsock reset
end
*****************

Herstelpunt is succesvol gemaakt.
Proces succesvol afgesloten.
C:\Users\C\AppData\Local\Temppexels-aHR0cHM6Ly9zdGF0aWMucGV4ZWxzLmNvbS9waG90b3MvMjM1OTk0L3BleGVscy1waG90by0yMzU5OTQuanBlZw==.jpg => is succesvol verplaatst
C:\Users\C\AppData\Local\Temppexels-aHR0cHM6Ly9zdGF0aWMucGV4ZWxzLmNvbS9waG90b3MvMjQ4MDIxL3BleGVscy1waG90by0yNDgwMjEuanBlZw==.jpg => is succesvol verplaatst
C:\Users\C\AppData\Local\Temppexels-aHR0cHM6Ly9zdGF0aWMucGV4ZWxzLmNvbS9waG90b3MvMjU1NDY0L3BleGVscy1waG90by0yNTU0NjQuanBlZw==.jpg => is succesvol verplaatst
C:\Users\C\AppData\Local\Temppexels-aHR0cHM6Ly9zdGF0aWMucGV4ZWxzLmNvbS9waG90b3MvMTMxODExL3BleGVscy1waG90by0xMzE4MTEuanBlZw==.jpg => is succesvol verplaatst
C:\Users\C\AppData\Local\Temppexels-aHR0cHM6Ly9zdGF0aWMucGV4ZWxzLmNvbS9waG90b3MvMTU3NjY5L3BvcnRyYWl0LWNoYXJhY3Rlci1ibGFjay1hbmQtd2hpdGUtbG9mdHktdG9uZS0xNTc2NjkuanBlZw==.jpg => is succesvol verplaatst
C:\Users\C\AppData\Local\Temppexels-aHR0cHM6Ly9zdGF0aWMucGV4ZWxzLmNvbS9waG90b3MvMTU3OTM1L3BvcnRyYWl0LWJsdWUtaW5kaXZpZHVhbGl0eS1ibGFjay1hbmQtd2hpdGUtMTU3OTM1LmpwZWc=.jpg => is succesvol verplaatst
C:\Users\C\AppData\Local\Temppexels-aHR0cHM6Ly9zdGF0aWMucGV4ZWxzLmNvbS9waG90b3MvMzc2OC9za3ktc3VubnktY2xvdWRzLWNsb3VkeS5qcGc=.jpg => is succesvol verplaatst
C:\Users\C\AppData\Local\Temppexels-aHR0cHM6Ly9zdGF0aWMucGV4ZWxzLmNvbS9waG90b3MvNDc5NzQxL3BleGVscy1waG90by00Nzk3NDEuanBlZw==.jpg => is succesvol verplaatst
C:\Users\C\AppData\Local\Temppexels-aHR0cHM6Ly9zdGF0aWMucGV4ZWxzLmNvbS9waG90b3MvNDMyNzE5L3BleGVscy1waG90by00MzI3MTkuanBlZw==.jpg => is succesvol verplaatst
C:\Users\C\AppData\Local\Temppexels-aHR0cHM6Ly9zdGF0aWMucGV4ZWxzLmNvbS9waG90b3MvNjA1OTcvZGFobGlhLXJlZC1ibG9zc29tLWJsb29tLTYwNTk3LmpwZWc=.jpg => is succesvol verplaatst
HKU\S-1-5-21-580089522-3475856547-1537545786-1001_Classes\CLSID\{0E270DAA-1BE6-48F2-AC49-86F65412F251} => sleutel is succesvol verwijderd
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\ANotepad++64 => sleutel is succesvol verwijderd
HKLM\Software\Classes\CLSID\{B298D29A-A6ED-11DE-BA8C-A68E55D89593} => sleutel niet gevonden.
HKLM\Software\Classes\AllFileSystemObjects\ShellEx\ContextMenuHandlers\{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => sleutel is succesvol verwijderd
HKLM\Software\Classes\CLSID\{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => sleutel niet gevonden.
HKLM\Software\Classes\Directory\ShellEx\ContextMenuHandlers\7-Zip => sleutel is succesvol verwijderd
HKLM\Software\Classes\CLSID\{23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => sleutel niet gevonden.
HKLM\Software\Classes\Directory\ShellEx\ContextMenuHandlers\Offline Files => sleutel is succesvol verwijderd
HKLM\Software\Classes\CLSID\{474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} => sleutel niet gevonden.
HKLM\Software\Classes\Folder\ShellEx\ContextMenuHandlers\Offline Files => sleutel is succesvol verwijderd
HKLM\Software\Classes\CLSID\{474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} => sleutel niet gevonden.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{14A6A174-B213-4888-8BFF-156C1FD81FEC} => sleutel is succesvol verwijderd
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{14A6A174-B213-4888-8BFF-156C1FD81FEC} => sleutel is succesvol verwijderd
C:\WINDOWS\System32\Tasks\ACC => is succesvol verplaatst
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\ACC => sleutel is succesvol verwijderd
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{26C899D9-5F98-4F9D-A121-763687195117} => sleutel is succesvol verwijderd
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{26C899D9-5F98-4F9D-A121-763687195117} => sleutel is succesvol verwijderd
C:\WINDOWS\System32\Tasks\ACCBackgroundApplication => is succesvol verplaatst
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\ACCBackgroundApplication => sleutel is succesvol verwijderd
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{C508FC9E-F65D-45F7-9377-777F0FBE4450} => sleutel is succesvol verwijderd
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{C508FC9E-F65D-45F7-9377-777F0FBE4450} => sleutel is succesvol verwijderd
C:\WINDOWS\System32\Tasks\AcerCloud => is succesvol verplaatst
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\AcerCloud => sleutel is succesvol verwijderd
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{C576F133-64E8-4C3F-AFD8-B1126EDA76C3} => sleutel is succesvol verwijderd
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{C576F133-64E8-4C3F-AFD8-B1126EDA76C3} => sleutel is succesvol verwijderd
C:\WINDOWS\System32\Tasks\ACCAgent => is succesvol verplaatst
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\ACCAgent => sleutel is succesvol verwijderd

========= ipconfig /flushdns =========


Windows IP Configuration

Successfully flushed the DNS Resolver Cache.

========= Eind van CMD: =========


========= netsh winsock reset =========


Sucessfully reset the Winsock Catalog.
You must restart the computer in order to complete the reset.


========= Eind van CMD: =========


=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 9199616 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 17870096 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 0 B
Windows/system/drivers => 348792 B
Edge => 0 B
Chrome => 20436634 B
Firefox => 15515016 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 128 B
systemprofile32 => 157609 B
LocalService => 0 B
NetworkService => 0 B
C => 7483981 B

RecycleBin => 0 B
EmptyTemp: => 67.7 MB tijdelijke gegevens verwijderd.

================================


Het systeem moest herstart worden.

==== Eind van Fixlog 16:00:40 ====
 
Ik wil nu graag, dat jij de Eset Online Scanner op de juiste wijze gaat gebruiken:

Zie daarvoor: Handleiding Eset Online scanner
Aansluitend graag het log ervan in jouw volgende antwoord posten.
 
Ik weet ff niet meer wat ik van deze Eset scan moet denken.
Hij staat al bijna een hele dag te scannen. Vanochtend zat ie op 11 uur totale scantijd met 10 gevonden bedreigingen.
Ik kom nu van mijn werk en de totale scantijd is 2 uur!!. Hij is nu bezig mijn backup drive te scannen.
Bedreigingen staan nu op 16 stuks.
Blijven wachten?
 
Ja gewoon afwachten, vorige week iemand hier op het forum die 24 uur heeft gescand
door dat hij veel bestanden en films erop had staan.
 
Doen we..Bedankt
 
Wat een bevalling..Hier is de log inhoud:
_______
C:\Users\C\Documents\down\ccsetup531.exe Win32/Bundled.Toolbar.Google.D potentieel onveilige toepassing
C:\Users\C\Documents\down\DoNotSpy10-2.0-Setup.exe een variant van Win32/FusionCore.P potentieel ongewenste toepassing,een variant van Win32/FusionCore.I potentieel ongewenste toepassing
C:\Users\C\Downloads\cccleaner\ccsetup525.exe Win32/Bundled.Toolbar.Google.D potentieel onveilige toepassing
C:\Users\C\Downloads\cccleaner\ccsetup528.exe Win32/Bundled.Toolbar.Google.D potentieel onveilige toepassing
C:\Users\C\Downloads\cccleaner\ccsetup529.exe Win32/Bundled.Toolbar.Google.D potentieel onveilige toepassing
C:\Users\C\Downloads\cccleaner\ccsetup530.exe Win32/Bundled.Toolbar.Google.D potentieel onveilige toepassing
C:\Users\C\Downloads\cccleaner\ccsetup532.exe Win32/Bundled.Toolbar.Google.D potentieel onveilige toepassing
C:\Users\C\Downloads\cccleaner\ccsetup533.exe Win32/HackedApp.CCleaner.A trojaans paard
C:\Users\C\Downloads\windows reiniging\disk-defrag-setup.exe een variant van Win32/Auslogics.C potentieel ongewenste toepassing
D:\CARL_PC\Backup Set 2017-05-28 054347\Backup Files 2017-05-28 080119\Backup files 1.zip een variant van Win32/Auslogics.C potentieel ongewenste toepassing,Win32/Bundled.Toolbar.Google.D potentieel onveilige toepassing
D:\CARL_PC\Backup Set 2017-05-28 054347\Backup Files 2017-06-25 190011\Backup files 1.zip Win32/Bundled.Toolbar.Google.D potentieel onveilige toepassing
D:\CARL_PC\Backup Set 2017-05-28 054347\Backup Files 2017-06-25 190011\Backup files 8.zip Win32/Bundled.Toolbar.Google.D potentieel onveilige toepassing
D:\CARL_PC\Backup Set 2017-05-28 054347\Backup Files 2017-06-25 190011\Backup files 9.zip een variant van Win32/Auslogics.C potentieel ongewenste toepassing
D:\CARL_PC\Backup Set 2017-05-28 054347\Backup Files 2017-07-16 190009\Backup files 5.zip Win32/Bundled.Toolbar.Google.D potentieel onveilige toepassing
D:\CARL_PC\Backup Set 2017-05-28 054347\Backup Files 2017-08-28 164711\Backup files 5.zip Win32/HackedApp.CCleaner.A trojaans paard
D:\CARL_PC\Backup Set 2017-09-25 053025\Backup Files 2017-09-25 053025\Backup files 11.zip Win32/Bundled.Toolbar.Google.D potentieel onveilige toepassing
D:\CARL_PC\Backup Set 2017-09-25 053025\Backup Files 2017-09-25 053025\Backup files 45.zip meerdere bedreigingen,Win32/Bundled.Toolbar.Google.D potentieel onveilige toepassing,Win32/HackedApp.CCleaner.A trojaans paard
D:\CARL_PC\Backup Set 2017-09-25 053025\Backup Files 2017-09-25 053025\Backup files 49.zip een variant van Win32/Auslogics.C potentieel ongewenste toepassing
D:\CARL_PC\Backup Set 2017-09-25 053025\Backup Files 2017-10-29 172206\Backup files 1.zip een variant van Win32/FusionCore.P potentieel ongewenste toepassing,een variant van Win32/FusionCore.I potentieel ongewenste toepassing
 
De zwakke processor in combinatie met veel gezipte files die allemaal gescand moesten worden - daardoor was het langdurig.

Je hebt een aantal CCleanersetups uit de periode dat CCleaner een virus bevatte.

Heb jij inmiddels de nieuwste versie in jouw Windows?


Waarschuwing: onderstaande bewerking is enkel voor deze computer bedoeld, het toepassen hiervan in een andere computer kan tot schade in Windows leiden.


We gaan
51a5c8edc4692-icon1337952077.png


Farbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) opnieuw gebruiken.

Open een nieuw kladblok (of anders: notepad) bestand, via "Start\Alle programma’s\Bureau-accessoires\Kladblok (of Notepad)".
Kopieer en plak de tekst in het code-venster vanaf het woord Code in het lege kladblokvenster.

start

CreateRestorePoint:
EmptyTemp:
CloseProcesses:

C:\Users\C\Documents\down\ccsetup531.exe
C:\Users\C\Downloads\cccleaner\ccsetup525.exe
C:\Users\C\Downloads\cccleaner\ccsetup529
C:\Users\C\Downloads\cccleaner\ccsetup530.exe
C:\Users\C\Downloads\cccleaner\ccsetup532.exe
C:\Users\C\Downloads\cccleaner\ccsetup533.exe
D:\CARL_PC\Backup Set 2017-05-28 054347
D:\CARL_PC\Backup Set 2017-05-28 054347
D:\CARL_PC\Backup Set 2017-05-28 054347
D:\CARL_PC\Backup Set 2017-05-28 054347
D:\CARL_PC\Backup Set 2017-05-28 054347
D:\CARL_PC\Backup Set 2017-09-25 053025
D:\CARL_PC\Backup Set 2017-09-25 053025
D:\CARL_PC\Backup Set 2017-09-25 053025

cmd: ipconfig /flushdns
cmd: netsh winsock reset
end

Sla nu dit kladblokbestand in de dezelfde locatie waar ook FRST.exe aanwezig is op als Fixlist.txt
 
Ik heb sinds dat hack verhaal van CCleaner dit programma weinig gebruikt en dus ook niet geupdated.
Ik gebruik Wise Disk Cleaner vaker tegenwoordig.
___
Ik ga ff afmelden om de fix uit te voeren..Ben zo terug
 
Het lijkt alsof Farbar vastgelopen is..Het geeft aan: "reageert niet".
Ik wacht nog een poosje.
 
Ik was er al bang voor.

Want de lokatie notities van Eset zijn op somige regels nogal schimmig.

Je kan kijken of je alles handmatig kan verwijderen!
 
Dus Farbar sluiten?
 
Geduld loont..Hier is de fixlog:
_______
Fix resultaat van Farbar Recovery Scan Tool (x64) Versie: 19-11-2017
Gestart door C (20-11-2017 22:11:52) Run:2
Gestart vanaf C:\Users\C\Desktop
Geladen Profielen: C (Beschikbare Profielen: C)
Boot Modus: Normal
==============================================

fixlist inhoud:
*****************
start

CreateRestorePoint:
EmptyTemp:
CloseProcesses:

C:\Users\C\Documents\down\ccsetup531.exe
C:\Users\C\Downloads\cccleaner\ccsetup525.exe
C:\Users\C\Downloads\cccleaner\ccsetup529
C:\Users\C\Downloads\cccleaner\ccsetup530.exe
C:\Users\C\Downloads\cccleaner\ccsetup532.exe
C:\Users\C\Downloads\cccleaner\ccsetup533.exe
D:\CARL_PC\Backup Set 2017-05-28 054347
D:\CARL_PC\Backup Set 2017-05-28 054347
D:\CARL_PC\Backup Set 2017-05-28 054347
D:\CARL_PC\Backup Set 2017-05-28 054347
D:\CARL_PC\Backup Set 2017-05-28 054347
D:\CARL_PC\Backup Set 2017-09-25 053025
D:\CARL_PC\Backup Set 2017-09-25 053025
D:\CARL_PC\Backup Set 2017-09-25 053025

cmd: ipconfig /flushdns
cmd: netsh winsock reset
end
*****************

Herstelpunt is succesvol gemaakt.
Proces succesvol afgesloten.
C:\Users\C\Documents\down\ccsetup531.exe => is succesvol verplaatst
C:\Users\C\Downloads\cccleaner\ccsetup525.exe => is succesvol verplaatst
"C:\Users\C\Downloads\cccleaner\ccsetup529" => niet gevonden.
C:\Users\C\Downloads\cccleaner\ccsetup530.exe => is succesvol verplaatst
C:\Users\C\Downloads\cccleaner\ccsetup532.exe => is succesvol verplaatst
C:\Users\C\Downloads\cccleaner\ccsetup533.exe => is succesvol verplaatst
D:\CARL_PC\Backup Set 2017-05-28 054347 => is succesvol verplaatst
"D:\CARL_PC\Backup Set 2017-05-28 054347" => niet gevonden.
"D:\CARL_PC\Backup Set 2017-05-28 054347" => niet gevonden.
"D:\CARL_PC\Backup Set 2017-05-28 054347" => niet gevonden.
"D:\CARL_PC\Backup Set 2017-05-28 054347" => niet gevonden.
D:\CARL_PC\Backup Set 2017-09-25 053025 => is succesvol verplaatst
"D:\CARL_PC\Backup Set 2017-09-25 053025" => niet gevonden.
"D:\CARL_PC\Backup Set 2017-09-25 053025" => niet gevonden.

========= ipconfig /flushdns =========


Windows IP Configuration

Successfully flushed the DNS Resolver Cache.

========= Eind van CMD: =========


========= netsh winsock reset =========


Sucessfully reset the Winsock Catalog.
You must restart the computer in order to complete the reset.


========= Eind van CMD: =========


=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 9199616 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 22137120 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 0 B
Windows/system/drivers => 376432 B
Edge => 6495645 B
Chrome => 228709809 B
Firefox => 0 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 128 B
LocalService => 818 B
NetworkService => 0 B
C => 3725597 B

RecycleBin => 0 B
EmptyTemp: => 258.1 MB tijdelijke gegevens verwijderd.

================================


Het systeem moest herstart worden.

==== Eind van Fixlog 23:10:43 ====
 
De back-ups met de foutieve bestanden zijn dus niet verwijderd.
Die kan je altijd handmatig verwijderen (prullenbak daarna leegmaken!)


Start
51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware.png
MalwareBytes Anti-Malware.

  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op de MBAM-snelkoppeling.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: via rechtsklik op de MBAM-snelkoppeling en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • Klik in het menu van Malwarebytes ANTI-MALWARE op Ïnstellingen" en daar op "Detectie en Bescherming" en zet vervolgens een vinkje bij "Scan naar rootkits".
  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren.
  • Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates, klik hier op "Nu bijwerken als er beschikbare updates zijn.
  • De scan wordt nu automatisch gestart,wanneer de scan gereed is en er bedreigingen zijn gedetecteerd krijgt u hier een overzicht van.

  • Wanneer er geen bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Bekijk gedetailleerd logboek.
  • Klik vervolgens op de knop Exporteer en kies de optie "Tekstbestand (*.txt)".
  • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog.
  • Kies bijvoorbeeld het bureaublad als opslaglocatie en klik vervolgens op de knop Opslaan.

  • Wanneer er wel bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Acties toepassen.
  • Bij de melding om de computer opnieuw op te starten klikt u op Ja / Yes.
  • Open na de herstart MalwareBytes Anti-Malware en klik bovenaan op Historie en selecteer Programmalogboeken.
  • Klik op de nieuwste Scan Log.
  • Klik op "Exporteer" en kies de optie "Tekstbestand (*.txt)".
    5557b93ba94ab-Malwarebytes_Exporteer_ScanLog.png
  • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog.
  • Kies bijvoorbeeld het bureaublad als opslaglocatie en klik vervolgens op de knop Opslaan.
    532aab157609a-MBAM-Scan.png

MBAM-Log posten:
  • Kopieer nu de inhoud van het zojuist opgeslagen log en plak dit in uw nieuwe antwoord erbij.
 
Bedankt! Ben nu op het werk//Zal dit vanavond oppakken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan