• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Moederbord wordt veel te warm.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ward1991

Bekend gezicht
Lid geworden
7 aug 2012
Berichten
142
Waarderingsscore
0
Hallo NCF,

ik heb net mn pc geupgrade en heb er een nieuwe videokaart, ssd en RAM in gedaan. Nou wordt mn moederbord veel te warm.

http://speccy.piriform.com/results/jfvP2rHS4THQZ1sebzKiNZb

oh ik dat het niet in speccy wordt weergegeven:
Moederbord is 113 graden
cpu 37
geforce gtx 1070 30 graden ssd en hdd 31 en 27 respectievelijk.

dit is in rust

weet iemand waar het aan ligt? Ligt het aan de fans? Ik kan me herinneren bij het opnieuw installeren dat de FANS speed N/A aangaven.
 

Bijlagen

  • OpenHardwareMonitor.Report.txt
    34,3 KB · Weergaven: 4
Kijk even in de bios meestal bij de hardware monitor of gebruik CPU-Z b.v., Speccy heeft het wel vaker fout bij de temps.
 
Ik kan in de bios alleen de temp van de cpu vinden. OpenHardwareMonitor geeft ook hoge temperaturen aan bij het moederbord.
 
Ik denk dat er iets niet goed is met de sensor, ik heb een spel opgezet, CPU en GPU zijn gestegen naar 50 graden, maar het moederbord staat nog steeds precies op 113 graden. (Nvm, er zit wel degelijk verandering in)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan