• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Moto G4 Plus Whatsapp werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

gijsvdv

Vaak hier
Lid geworden
16 okt 2013
Berichten
677
Waarderingsscore
1
Hallo,

Sinds vanochtend werkt mijn Whatsapp niet meer. Wanneer ik het opstart krijg ik na 20-30 sec. de melding 'Whatsapp reageert niet meer'.
Ik heb de app verwijderd en er weer op gezet. Ik heb de cache en de gegevens ook verwijderd. Ik heb gekeken naar de rechten, maar de app had geen rechten meer.

Toen ik bij 'accounts' een Whatsapp account wilde toevoegen, liep dit ook vast.
Ik heb op het moment Android 7.0

Alvast bedankt,

Gijs
 
Welk merk en type toestel gebruik je? En heb je deze al eens uit en weer aangezet?
 
Ik gebruik een Motorola Moto G4 Plus. Ja ik heb hem verschillende keren uit en aan gezet, zonder succes.
 
Sorry ik had de titel niet goed gelezen daar stond de informatie over je telefoon namelijk gewoon in. Kan je eens kijken of je niet per ongeluk de vliegtuigmodus aan hebt staan?
 
Geen probleem haha! Deze staat gewoon uit, ik heb het ook via mijn mobiele gegevens en met andere wifi netwerken geprobeerd.
 
Dan denk ik dat er helaas maar een optie over blijft. Dat is de factory reset.

Maak alvorens dit uit te voeren wel een backup van de voor jou belangrijke gegevens.
 
Dan denk ik dat er helaas maar een optie over blijft. Dat is de factory reset.

Maak alvorens dit uit te voeren wel een backup van de voor jou belangrijke gegevens.
Hou ik dan wel alles wat ik op mijn SD kaart het gezet?
 
Je dat behoud je. Voor de zekerheid kan je deze natuurlijk even uit je telefoon verwijderen, dan kan er echt niets mee gebeuren.
 
Ik heb inderdaad even mijn sd eruit gehaald en de fabrieksinstellingen gedaan, het werkte inderdaad.
Heel erg bedankt he!
 
Graag gedaan hoor!
 
Had het toevallig niks te maken met een recent geïnstalleerde app?
Anders kun je de volgende keer opstarten in safe mode en apps verwijderen die je naderhand hebt geïnstalleerd.
Kijk hier eens.
mobility-en-in.custhelp.com/app/answers/prod_answer_detail/a_id/110838/p.
Ik heb zelf een moto z play en dit is een toffe functie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan