• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Mozilla Firefox favorieten op naam sorteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

jetje

Vaak hier
Lid geworden
25 mrt 2010
Berichten
513
Waarderingsscore
8
Weet iemand als je webpagina's in de favorieten in Mozilla Firefox ook op naamkan sorteren? De mappen lukt wel maar webpagina's niet dan zal je dat handmatig moeten doen of heeft iemand een andere mogelijkheid?
 
Hallo Jetje, geen enkele browser is er mijn inziens toe in staat bladwijzers op alfabet te sorteren.
Ik denk - ondanks dat ik jouw idee goed vind, dat het zal betekenen dat de browsers omvangrijker zullen worden, als het op alfabet sorteren van bladwijzers mogelijk wordt.
 
Bij Internet explorer kan het wel!
 
Inderdaad op de wijze die u zegt kan het maar dat veranderd dan niet op de zijbalk?
 
Weet ik niet.
 
Het sorteren van bladwijzers op naam in het venster Bibliotheek heeft ook effect op de bladwijzerzijbalk, het menu Bladwijzers en de knop Bladwijzers.

Het maakt dus niet uit wáár jij die mappen met bladwijzers gaat sorteren.
Als je dat doet via de bibliotheek, dan wordt het op alfabet sorteren ook doorgevoerd in de bladwijzerzijbalk.
En als je het sorteren doet in de bladwijzerzijbalk, dan wordt dat sorteren automatisch ook doorgevoerd in de Bibliotheek.

Ik ben even aan het tellen geweest... Ik heb in Firefox 28 mappen met bladwijzers. Die 28 mappen zijn gesorteerd op naam. En in iedere map zijn alle bladwijzers ook weer gesorteerd op naam. Dat doe ik al jaren zo. Dan kan ik snel de juiste bladwijzer terugvinden.

Jij gebruikt de bladwijzerzijbalk. Die gebruik ik zelf nooit, maar het is eenvoudig. Je rechtsklikt op de bovenste map en dan kies je Sorteren op naam.
Je zult dat ook voor alle andere mappen moeten doen.

5db8471a82a3d-Ashampoo_Snap_2019.10.29_14h59m44s_002_.png
 
Ik begrijp het u heeft alle webpagina's in een afzonderlijke map geplaatst dat is inderdaad een goeie optie maar dacht dat het misschien eenvoudiger kon? Maar bedankt voor de tip
 
In sommige mappen zitten slechts 4 of 5 bladwijzers, in andere mappen zitten er meer.
Hieronder heb ik de map Geldzaken uitgeklapt:
5db84feba7700-Ashampoo_Snap_2019.10.29_15h38m56s_003_.png


Al die mappen moet ik stuk voor stuk sorteren op naam. Dat lijkt veel werk, maar het is zo gebeurd.
 
persoonlijk heb ik liever de meestgebruikte bovenaan en sorteer ik ze handmatig door slepen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan