• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies mp navigator

Status
Niet open voor verdere reacties.
weet wel dat deze versie sinds 2015 niet meer vernieuwd werd ..
 
Bij installeren van de printer op een nieuwe laptop kreeg ik de melding dat ik de mp navigator opnieuw moest installeren omdat er iets fout was gegaan bij installatie??? Ik ben een eenvoudige gebruiker en ben toen op zoek gegaan naar een mp navigator. Geen idee wat dat is. Maar zou deze melding te maken kunnen hebben met de ouderdom van deze navigator?
 
je zegt bij het installeren van de printer op de nieuwe laptop …. dit installeren gebeurde dit dan via een cd die je destijds meegekregen heb bij de aankoop van deze printer ..>wel indien zo dan kan het best zijn dat deze verouderd is en de software op deze cd eigenlijk niet geschikt is voor de Windows 10 ..
das dan ook de reden dat je de driver dient op te halen via de 1ste link ..
*je vraag nu of het mogelijk is dat je de melding krijgt betreffende de mp navigator omwille dat deze verouderd is ...deze waar ik u naar verwees kan in feite nog niet op je nieuwe laptop aanwezig zijn aangezien je de printer aan het installeren zijt ..maar mogelijk dat op de cd de mp navigator wel verouderd is .
 
Neen ik heb de installatie vanaf internet gedaan. Blijkbaar is er dan iets niet goed gegaan.
 
bedoel je nu rechtstreeks van het internet zonder dat je deze diende op te downloaden en daarna uit te voeren .. in dat geval kan er wel eens iets mis gaan en toch zeker indien he draadloos werkt .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan