• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ms office start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zeeh

Junior lid
Lid geworden
1 feb 2017
Berichten
53
Waarderingsscore
0
Hallo mensen. Bij het opstarten van mijn pc W10 en dan naar een onderdeel van ms office komt de vermelding..........het item waarnaar deze snelkoppeling verwijst is gewijzigd of verplaatst waardoor de koppeling niet goed werkt. Ik weet niet beter of heb alles bij de vorige keer goed afgesloten. Ik hoor graag van jullie dank je wel
 
Hallo Zeeh,

Het lijkt erop dat jou snelkoppeling niet meer werkt.
Kun je nog wel onder start in jou Office komen?
Zo ja dan zou je de snelkoppeling kunnen verwijderen en een nieuwe kunnen maken.
Om welke versie van Office gaat het?
 
Hallo Zeeh,

Het lijkt erop dat jou snelkoppeling niet meer werkt.
Kun je nog wel onder start in jou Office komen?
Zo ja dan zou je de snelkoppeling kunnen verwijderen en een nieuwe kunnen maken.
Om welke versie van Office gaat het?

Hallo aarie25.. het is gelukt... mijn dank grenst aan het eindeloze superrrrrr:)
 
Het je een nieuwe snelkoppeling gemaakt?
Welke versie gebruik jij van Office?
Mocht dit 2007 zijn, dan wordt die niet meer ondersteunt en dus een groot veiligheid risico.
 
Het je een nieuwe snelkoppeling gemaakt?
Welke versie gebruik jij van Office?
Mocht dit 2007 zijn, dan wordt die niet meer ondersteunt en dus een groot veiligheid risico.

Deze office is een half jaar oud met een officiele licentie dus dat moet wel goed zijn....toch????
 
Ja dan neem ik aan dat je de laatste versie gebruikt en dus gewoon updates krijgt.
Maar je kunt in de updates wel zien welke versie is bijgewerkt.
 
Om te controleren welke Office versie je hebt. (alleen dan weet je het zeker of je geen 2007 gebruikt) Open je bijvoorbeeld Word en klik je links bovenaan op Bestand vervolgens op Help. Dan komt het als het goed is in de rechterkolom te staan.
 
in veronderstelling dat je dus geen nieuwe computer heb gekocht een ½ jaar geleden ...want meestal zit daar dus wel ook een trial versie aan vast van een Office en dit om je dus warm te maken zodat je deze gaat aankopen ...
 
Trial versie Office is hooguit 30 dagen...
 
in veronderstelling dat je dus geen nieuwe computer heb gekocht een ½ jaar geleden ...want meestal zit daar dus wel ook een trial versie aan vast van een Office en dit om je dus warm te maken zodat je deze gaat aankopen ...
Sorry voor de late reactie, het betreft een nieuwe pc met een betaalde Office versie. Maar het was na een uur al opgelost door de tip van een moderator.. bedankt
 
Aangezien het probleem is opgelost zal ik dit topic sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan