• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky MS Security Essentials copiëren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

perloc

Enthousiast
Lid geworden
27 jan 2014
Berichten
2.224
Waarderingsscore
3
Ik gebruik op mijn beide laptops Windws SE als virus bescherming.
Nu heb ik, door een terugzetting van de C: partitie (met Windows) een grote update van die def files van de SE in te halen, dwz, te downloaden. Op mijn andere laptop is die mogelijk bij de tijd of daar dicht bij. Waar kan ik de def files vinden en daar een copie van maken voor deze laptop? Dat gaat veel sneller dan nogmaals een downlaod te doen, afgezien van de kosten. (Ik betaal per MB/GB voor up-/downloading)
perloc
 
arie25: Je hebt de andere gelijkluidende op slot gezet. Dat ik soms 2 (of zelfs meer) keer eenzelfde draadje plaats komt omdat bij "Post Reply" mijn vraag/antwoord niet altijd zichtbaar opload. Waardoor dat komt weet ik niet, waarschijnljk door mijn soms heel trage Internet verbinding. Sorry hoor!
perloc
 
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen, was niet verkeerd bedoelt.
Ja het trage internet zal de oorzaak zijn geweest.
 
Maar inmiddels heb ik zelf ontdekt hoe je de def files manual (zelf dus!) kan downloaden. Dat ging gesmeerd. Ook de installatie. Als je dat via SE zelf laat doen duurt dat eieieieieindeloos (waarom?? Ik weet het niet!) Dus ik doe het voortaan manual.
perloc
 
Fijn dat je een goede manier hebt gevonden.
Ik zal dit topic dan ook op opgelost zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan