• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Msi afterburner

Status
Niet open voor verdere reacties.

artstudiog

pc-aholic
Lid geworden
10 jul 2012
Berichten
2.955
Waarderingsscore
258
Weet niet of dit onder Software of Hardware topic moet komen, maar ik waag m'n kans hier.

Ik heb een nieuwe videokaar "MSI Nvidia Geforce GTX 1060 Armor 3G OVC1" gekocht en geïnstalleerd. Alles werkt goed met drie beeldschermen. Ik ben geen gamer maar graphic designer dus de drie monitors is puur voor mijn gebruiksgemak om vanuit verschillende programma's (meestal Adobe en Corel) tegelijk te kunnen werken/slepen/raadplegen. Ik heb 1 hoofdmonitor 24" met HDMI en twee "buitenmonitors" 24" met DVI aansluiting. De DVI's heb ik via een verloopkabel DVI-DisplayPort aangesloten en de HDMI gewoon HDMI. In deze combinatie werkt steeds maar 1 displayport, bizar. Nu heb ik hoofdmonitor HDMI, links verloop DVI-displayport en rechts DVI-DVI en alles werkt. Vreemd, he.

Maar soit, mijn echte vraag. Ik wil eens gaan experimenteren met MSI Afterburner software maar snap er geen jota van. Heeft iemand dit in gebruik en kan/wil mij hierover enkele tips geven? Ik wil niet gaan overclocken maar de fans controleren/aanpassen/finetunen.
 
Tis om te overclocken, waarom zou je dat willen?
 
Had ik niet gelezen dat je daar ook de fans mee kon controleren? Zodat ze bv bij 60 graden pas zouden aangaan, of zoiets. Als dat echt alleen dient om te overclocken dan laat ik het zo, voor mijn adobe programma's is dat niet echt nodig, he.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan