Vraag MSN account verouderd

Ik ben even benieuwd of meerdere mensen last hebben van het euvel dat mij nu een paar weken lastig valt :

Windows 10 laatste versie (grote update van een week of wat geleden is binnen en goed geïnstalleerd, ic. 1803 17134.137) Sinds die tijd krijg ik minimaal 2 a 3 keer per dag rechtsonder in het meldingcentrum van Windows 10 de melding : "De instellingen van uw Microsoftsoft account zijn verouderd". Ga ik dan naar dat account in een willekeurige browser dan kan ik daar kiezen voor de boel 'repareren'. Kies ik daarvoor, dan verschijnt gedurende een paar seconden een tandwieltje en vervolgens een popup met de tekst "Oeps er is iets niet goed gegaan, wilt u feedback versturen?".

Na twee weken steeds maar die melding in het berichtencentrum, het accountje maar eens voorzien van een vers wachtwoord. Ook dat mocht niet baten, de melding "uw instellingen voor dit xxxxx@msn.com zijn verouderd" blijft maar terugkomen. Kan ik mij overigens alles bij voorstellen, want dit accountje voor de @msn.com heb ik al '100 jaar' geleden aangemaakt.
Vervolgens het accountje maar eens volledig verwijderd. Machine opnieuw opgestart en accountje weer aangemaakt. Helaas...……...

Het vreemde is dat het accountje op 2 laptops, een tablet en 2 telefoons gewoon normaal functioneert, alles werkt : mail verzenden en ontvangen. Enigste is dus die melding in het berichtencentrum.

Zijn er nog andere lezers die dit is overkomen / overkomt en zo ja: is het al opgelost en zo ja, hoe dan?

Laatst bewerkt:

Nieuwste berichten