• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

msn voor win me

Status
Niet open voor verdere reacties.

leootje

Enthousiast
Lid geworden
16 jan 2007
Berichten
2.430
Waarderingsscore
0
ik probeer voor mijn dochter aan te melden bij msn ik krijg de melding dat er een nieuwere versie is die ik moet downloaden om verder te gaan dat doe ik ik krijg dan de meldin dat mijn ie 6.0 gedownload en geinstaleert moet worden maar deze staat erop maar de instalatie is nog niet voltooid en zo is de cirkel rond ik wordt er nu gek van heeft er iemand raad voor mij
leootje
 
Misschien de 6.0 helemaal verwijderen, en daarna proberen de 6.1 erop te zetten ? Die zou goed moeten werken met ME.

Succes !
 
op deze link staat dat dat ik geen lifemessenger kan draaien dus wil ik msn 6.2 hebben maar is niet te downloaden vanaf je link maar als deze versie erop staat en ik meld haar aan dan zegt hij dat er een nieuwere versie is om verder te gaan dus dit wordt een probleem want de nieuwere versie draait hier niet op ik wil de 6.2 hebben:frusty:
 
ik heb hem gedownload geinstaleert maar bij het aanmelden blijft hij melden dat als ik door wilt gaan moet ik de niewere versie instaleren doe ik dit niet gaat msn niet verder lullig ze verplichten iets je wilt het ook maar het is niet mogelijk:fury:
 
Heel vervelend inderdaad. Zou verder ook even geen oplossing weten.

Misschien is het een optie om " Windows Messenger " te gebruiken ? Deze staat normaal gesproken op je pc.
 
Je kunt ook een alternatieve messenger gebruiken, zoals miranda, pidgin of trillian. Heeft misschien niet alle toeters en bellen, maar het werkt wel.
 
ben 6.5 nu aan het downloaden welk ie is hiervoor nodig er staat 6.0 op
 
ga hem nu instaleren
 
ik krijg weer de keus om een nieuwere versie te instaleren ik ga dit ook doen even wat anders,
ik heb de 6.5 gedownload maar er is de 6.0 geinstaleert ???????????
vreemd vind je niet
 
msn messenger 7.0 cannot be installed.
ik moet i.e. 6.0 of later hebben en o.a. win me,maar ik heb ze volgens mij beide.
ga nu voor de zekerheid i.e via de setup wizard van msn
 
ik kom bij downloadcenter en kan i.e. 6 sp1 ophalen
 
ie6 setup uitvoeren en krijg de melding ;
A previous instalation has pending work requiring a reboot.you need to restard your computer to compleet that instalation before running i.e.setup.setup will now close.
Wat moet ik hiermee.
 
dus voor alle duidelijkheid ik heb msn 6.5 gedownload via deze setup is msn 6.0 geinstaleerd waarin ik mij niet aan kan melden omdat er een nieuwere versie is ik wil die nieuwere versie wel hebben maar hij kan deze niet inst. omdat er geen goede ie opstaat welke ik op kan gaan halen via de setup wizard doe ik dan ook maar krijg dan bericht zie hierboven snappen jullie het nog het is een cirkel waar ik maar niet uitkom het eindigt bij ie 6.0 waarom maar vooral wat doe ik verkeert
 
maar vooral wat doe ik verkeert

Dat zou ik dus echt niet weten. Vind het vreemd dat het niet lukt. Heb je wel overwogen om gewoon de Windows Messenger te gebruiken ?

* Tip : Je kan je post trouwens heel gemakkelijk aanpassen als je er nog iets aan toe wil voegen. Je klikt dan op "Edit" en vervolgens kun je aanvullingen er zo bij zetten. Dat maakt het misschien wat overzichtelijker dan allemaal nieuwe posts. :)

 
wat is het verschil dan komt het overeen met msn daar zitten haar chat vrienden n.l.
 
Windows Messenger is eigenlijk een onderdeel van windows versies ( Someone correct me if I'm wrong) en MSN is dat niet. Beide programma's doen in feite eigenlijk zo'n beetje hetzelfde ( Vind ik ) Je kan met contactpersonen communiceren. Of je nu Windows messenger of MSN hebt, je kan gewoon met elkaar chatten dus als het daarom gaat is dat geen enkel probleem.

Ik persoonlijk vind Windows messenger erg kaal.. er zitten niet zoveel leuke hebbedingetjes op als op MSN. Maar zoals ik al zei.. als het gaat om het chatten etc, voldoet Windows messenger gewoon prima.
 
Windows messenger is bij mijn weten nogal een veiligheidsrisico.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan