• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Muis Doet Heel Raar

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

T Gerkema

Gast
Hoi,

ik heb een logitech Cordless Optical Trackman, deze heb ik nu bijna een jaar denk ik en al die tijd heeft hij het goed gedaan..
alleen nu begint hij kuren te vertonen, ik denk niet dat hat ana de muis zelf ligt maar toch.

het probleem is dat ik niet op knoppen kan drukken.. wel op ja nee knoppen van windows zelf maar bijv niet als ik naar start->programma's->bureau-accessoires-> wordpad dan lijtk er gewoon iks te gebeuren als ik op wordpad klik en zo is dat bij alle programma's die in de lijst staan. Ook kan ik niet op dit forum normaal surfen, alle smoe tik mat de tap knop en enter doen want me klik doet het niet... en stuk is hij niet want ik ken wel gewoon op Ok drukken bij een foutmelding bijv.

ik hoop dat jullie misschien weten wat het is :blink:

mvg Haiko
 
okeej ik heb de oorzaak gevonden.. het is me toetsenbord.. want ik had de stekker van me toetsenbord eruit gehaalt en toen deed mijn muis normaal.. maar goed.. toetsenbord heb ik ngo maar 3 weken ofzo.. maar goed er blijft dus denk ik een knop hange..:S ff alles schoonmaken
 
okee het probleem is opgelost.. het bleek dat de ontvanger van mijn toetsenbord ook de signalen van de muis ontving.. en de ontvanger van de muis ook. en toen was er een conflict.. maar goed heb de ontvanger van de muis eruit gehaald en alles werkt weer toppie. toch raar want hij heb het altijd zo gedaan en nu opeens een conflict beetje vreemd maar goed het is dus opgelost
 
Mooi dat het is opgelost T Gerkema.

p.s is het trouwens DE T.Gerkema de zeebioloog :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan