• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Muis doet raar, een klik worden er drie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen,

Andere genomen maar probleem blijft, als Ik bv op een pagina wil scrollen, ga het van de bovenkant naar de onderkant bij de minste beweging van het muiswiel.
 
AHA.
Ga naar zoeken en geef daarin het woord Configuratiescherm

In dat Configuratiescherm vind jij ook de Muis en kan je deze configureren - ook hoeveel stappen het scrolwieltje moet maken.
 
Onderin staat een test.

En welke merken en types heb je nu gebruikt?
 
Ik heb een bestelling geplaatst voor een ander merk van muis, dan zien we wel verder.
 
Ik heb de instellingen veranderd en het lijkt beter te gaan, Ik wacht af wat de toekomst hierover zegt.
 
Na configuratie van de muis in Configuratiescherm lijkt alles terug normaal, geen idee hoe dit gebeuren kon? na jaren dienst....Merk is Logitec B110
 
Windows blijft Windows en Windows 10 is nu eenmaal een besturingssysteem dat soms de vreemdste problemen ondervind, omdat via een systeemupdate er verbeteringen zijn aangebracht die op hun beurt weer nieuwe voor nieuwe problemen kunnen zorgen.
 
Na configuratie van de muis in Configuratiescherm lijkt alles terug normaal, geen idee hoe dit gebeuren kon? na jaren dienst....Merk is Logitec B110
En maak je ook gebruik van Setpoint?
Kun je de boel wat preciezer instellen.
 
Bedankt voor de tip Pier.
Na een tijd testen en doen, blijkt alles "normaal" Met dank aan Abraham voor de hulp en ondersteuning.
Alles komt goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan