• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Muziek branden op lage snelheden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Medjed

Gevestigd lid
Lid geworden
4 nov 2010
Berichten
309
Waarderingsscore
6
Heel lang geleden was er een discussie hierover maar toen waren antwoorden een beetje kinderachtigen insulting,.. zo van: - waarom zou iemand muziek willen branden met lage snelheid,.. ooit gehoord van Spotify, Soundcloud,.. en dat soort comments. Een CD waar muziek is gebrand met 2x of 4x snelheid gaat veel langer mee dan 40x. Mijn vraag is: welke CD-brander ondersteunt snelheid van 2x of 4x en welke software kan dat aan tegenwoordig?

Alvast bedankt voor mee denken.
 
Echte Audio CD-roms dienen op maximaal 4x gebrand te worden.
Gebruik je gewone CD's - dan is 10x zonder meer goed te doen.
Ik zelf gebruik een Asus USB-2 CD?DVD RW (max 24x) en als brandsoftware AnyBurn.
 
Hoi, dank je voor je antwoord. Ik bedoelde eigenlijk een interne CD/DVD brander. Zijn die er ook? Of alleen CD-brander, voor DVD's branden kan ik ook mijn oude gebruiken. Plextor misschien?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan