• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies mysensors

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanschagen

Heeft veel posts
Lid geworden
16 jul 2013
Berichten
10.367
Waarderingsscore
2
ik krijg steeds mail van mysensors
ik vind nergens unscribe.
hoe kan ik er van afkomen??
ik hoor het graag
 
Kun je die niet gewoon blokkeren?
 
hoi
Ik gebruik thunderbird,hoe blokkeer het dan??
bedankt
 
Een afzender blokkeren

Thunderbird bevat geen optie voor het blokkeren van e-mailberichten van bepaalde personen of domeinen. Ongewenste e-mailberichten kunnen echter via berichtenfilters automatisch worden verwijderd.

Berichtenfilters werken per account, dus als u het filter instelt, moet u het zodanig configureren dat het op de juiste account actief is. De eenvoudigste manier om dit te doen is:

  • Selecteer een bericht van een afzender die u wilt blokkeren: klik met de rechtermuisknop op het adres van de afzender en kies Filter maken op basis van…

    block sender


  • Het venster Filterregelswordt geopend, waarin het e-mailadres al in het filter is ingevuld.
    1. Geef het filter een naam. Iets als “Blokkeerlijst” zou gepast zijn.
    2. Wijzig in de onderste helft van het venster de actie naar Bericht verwijderen.

      filter rule

  • Klik op OK om het filter op te slaan. De volgende keer dat deze persoon u een e-mailbericht stuurt, zal dit automatisch worden verwijderd.
Het berichtenfilter dat u hebt aangemaakt kan worden geopend en bewerkt door het item Berichtenfilters… in het menu Extra te selecteren. U hoeft geen apart filter te maken voor elk adres dat u wilt blokkeren. Nu u over het filter Blokkeerlijst beschikt, kunt u de volgende keer dat u iemand wilt blokkeren het e-mailadres van de persoon boven in het filter toevoegen door op de knop + te klikken en daarmee een nieuw veld aan te maken waarin het adres kan worden ingevoerd. Zorg ervoor dat u de optie “Moet voldoen aan één van het volgende” selecteert, aangezien u wilt dat het filter op alle vermelde adressen wordt toegepast.
 
In Thunderbird kun je op ongewenst zetten en je kunt ook het spamfilter inschakelen en het berichtenfilter gebruiken.

Je kunt ook en gekozen externe classificeerder inschakelen die de boel weigert n.a.v. de berichtkopregels.
 
bedankt we gaan het proberen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan