• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Na goed opstarten blijft pc donker om in te loggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

saathie

Nieuw lid
Lid geworden
26 mei 2010
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal,

Ik heb een pc met MSI moederbord: P35 Platinum MS-7345, Intel CPU E4600 2.4 GHz, 2GB Ram 800 MHz DDR2, en een Video kaart NVIDIA Geforce 7300 GS PCIE-16 met DVI, VGA en S-Video aansluiting. Het systeem werkt goed met deze video kaart. Ik wil de pc op mijn TV : Samsung type UE46D8000 46 met HDMI aansluiting aansluiten. Ik nu een andere Video kaart gekocht met HDMI aansluiting, NVIDIA Geforce GT 620 DDR3 PCIE-16 2.0 1GB. Met deze Video kaart start het systeem goed op met Win Logo tot aan het inlog scherm. Daarna blijft het beeld donker, kan nergens op klikken. Ik heb exact de installatie procedure gevolgd om het nieuwe kaart te installeren, nl: de grafische driver de-installeren met de oude kaart, pc uitzetten, nieuwe kaart monteren, pc opnieuw opstarten. Ik heb verder van alles geprobeerd maar komt niet verder.

Kunnen jullie mij hiermee verder helpen? Alle ideen en suggesties zijn van harte welkom.
Mvg,
Ali
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan