• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Na return from hibernate, HD minuten geblokkeerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
quandor: dit, Startup.png
aarie25: zal ik doen.
perloc
 
Helaas is de .png niet te zien.
 
Tja, 3 keer geprobeerd maar het lukt niet. Als de progress Bar helemaal vol is gebeurt er tijden niets meer. Vanmorgen kreeg ik na een hele tijd de melding dat Eset niet in staat de "Downloading virus signature database" te downloaden. Ze hebben het over de Proxy maar dat is niet geïnstalleerd.
perloc
 
quandor: Ik heb in mijn antwoord gebruik gemaakt van de paperclip en daar mijn plaatje aan opgehangen. Dat werkt dus niet en de vraag is waarom die paperclip nog in een bericht is gehandhaafd. Ik kan via 2 upload sites mijn bericht uploaden maar bij beide willen ze dat ik me aanmeld. Daar voel ik niets voor!! Ik heb me al hier aangemeld! En om het allemaal uit te spellen ook niet.
Waarom is uploaden hier uitgeschakeld??
Hieronder staat er een: IMGdumper.nl Niet dus.

aarie25: Ik heb tot 3x toe getracht de virus database van Eset te downlaoden. Nadat de download bar helemaal vol is gebeurt er tijden niets meer. Bij de laatste keer na een heeeeeeele tijd kwam de melding dat Eset de virus database niet kon downloaden en begon te zeuren over een proxy. Die is zeker niet gebruikt!! bij mij.
perloc
IMGDumper.nl 2.1 » Home
 
Ik zal vanavond eens kijken of ik van die melding kan achterhalen wat de oorzaak is.

Wil jij eens kijken of jij deze wel kan downloaden en gebruiken.
Kies hier voor de gratis versie.
https://www.adlice.com/download/roguekiller/
 
Ik heb al twee keer een bericht geplaatst maar dat is niet terug te vinden.
Wat is er aan de hand?
perloc
 
Heb je wel gezien dat hij is geplaatst?
Want ik heb op mijn telefoon soms dat hij lang aan het laden is en dan niet wordt geplaatst, waarschijnlijk omdat het internet wegvalt.
 
Ja, ze zijn geplaatst. Gezien!
Dit draadje staat in Firefox en als ik start (uit hibernate), dan zie ik die niet, wel als ik de site sluit en opnieuw dit draadje opnieuw opstart. Voorheen nooit dit tegen gekomen.
Ik zal morgenvroeg (ben rond 5 uur wakker en zit achter de laptop) roguekiller downloaden en starten want dan gaat het het beste.
perloc
 
Ik heb even gekeken naar jou geplaatste berichten, maar zie ze niet staan.
Ja dat is goed, ik ben benieuwd of dat wel lukt.
We wachten het dan even af tot morgen.
 
Ik heb trouwens wel iets gevonden bij nummer 7, wat betreft proxy en Eset producten.
Maar ik weet niet of dit het zelfde is, dan waar jij last van had.
Klik

Want jou hebt een link naar IMGDumper geplaatst die leeg is.
 
Tja, aarie25, ik heb die link geopend en daar staat weer en hele waslijst van doe dit en doe dat. enz. Ik heb daar noch het geduld, noch de tijd voor. Als ESET niet zondermeer wilt dan maar niet.
Ik heb de download manager van Windows gedownload die iemand van juillie heeft aangeraden. Ook zo'n flop. Ik heb ALLES geprobeerd om een link te starten met die Win DLM, maar noppes, Hij blijft maar proberen, en na een "Connected" te hebben gezien wipt ie eruit en gaat weer proberen.. Vroeger gebruikte ik (iets van) Freshdownload manager. Dat ging perfect, hij pakte automatisch de download over als je die in de site startte en deed de download, hoe vervelend de site ook deed. Pakte automatisch de link weer op en ging verder. Bovendien kon je instellen hoeveel links hij tegelijk opende en dan ging het parallel. Dus nog vlug ook! Ik zal onderzoeken hoe het daarmee zit, maar ik geloof dat je tegenwoordig moet betalen. Je hoort nog....
perloc
 
Dat is betalen hè? Roguekiller. Van 19 tot 99 Dollar!
Ik heb geen credit card. Rabobank geeft, ondankls vaste inkomsten in Nederland, geen credit card omdat ik het buitenland woon! De zaak is gedownload, maar het gaat dus niet.
perloc
 
Onderaan kun je voor gratis kiezen. Die heeft minder opties maar scan wel goed jou computer. Ik had ook in mijn bericht aangegeven om de gratis optie te kiezen :) Die gebruik ik ook regelmatig.
Dus de eerste download verwijderen en dan de gratis optie kiezen.
 
Kan geen gratis versie vinden.
Ik heb deze site open:
https://shop.adlice.com/product/rog...uekiller&utm_source=soft&utm_medium=installer
Heb ik uitgespeld maar geen gratis versie.
perloc
P.s Niet alleen ik heb een moeizame verhouding met mijn laptop(s) maar ook de provider heeft problemen:

Your connection is not secure
The owner of movitel.co.mz has configured their website improperly. To protect your information from being stolen, Firefox has not connected to this website.

Dat is niet waar, de connectie wordt wel degelijk gemaakt!!
perloc
 
Je moet de link uit bericht 25 gebruiken, daar vind je de gratis versie.
 
Dat heb ik gedaan. Er is trouwens geen andere.
Als ik op de $0 versie klik krijg ik de keuze uit 5 en kies de bovenste en kies de Installer32/64bits. Dan begin de download manger en eindigt in een save file.
Enz. enz. en dan kom ik op de pagina die ik heb gestuurd. Dus niks $0 !!
Ik heb nu de onderste (64bit) gekozen en die lijkt gratis. Dus daar ga ik mee verder.
perloc
 
Vreemd dat de bovenste betaald moet worden.
Ik gebruik ook altijd de 64 bits, daarvan weet ik dat die gratis is. Hopelijk lukt het nu wel bij jou.
 
Hij is klaar!
Maar het is bij de wilde konijnen af! Mijn compiler xBuildW.exe wordt verdacht!! Daar werk ik al jaren mee! Dat lijkt me vrijwel onmogelijk! Als ik die delete kan ik mijn programma's niet meer compileren!!
Dus dat zullen we maar niet doen.
Verder niets gevonden.
perloc
 
Dat uploaden van een bericht blijft altijd spannend!
Doet ie het, doet ie het niet, of doet ie het dubbel!
perloc
 
Fijn dat het is gelukt en er niets is gevonden.

Wat de treft de Firefox melding, heb jij soms een nieuwe update van Firefox gehad?
Ook zou jij Movitel kunnen vragen wat die melding inhoudt.

Your connection is not secure
The owner of movitel.co.mz has configured their website improperly. To protect your information from being stolen, Firefox has not connected to this website.
Deze melding kwam van Firefox?
https://www.security.nl/posting/569097/Firefox+gaat+certificaatwaarschuwingen+beter+uitleggen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan