• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Na return from hibernate, HD minuten geblokkeerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
De "unsecure warning" komt niet elke keer op. Firefox geeft die waarschuwing.
Maar ik weet niet was de risico's zijn. En natuurlijk hoe veilig een "secure" is.
Om movetel in te lichten hierover moet ik uitvogelen hoe ik ze kan bereiken.
Er is een email mogelijkheid maar ik moet natuurlijk het adres hebben.
perloc
 
Het kan natuurlijk een valse melding zijn.
Maar dat kun je beter even uitzoeken.
Krijg jij nooit geen rekening, want daar zou dan toch iets van een nummer of email adres op moeten staan.
 
Nee geen rekening, Ze weten zelfs mijn adres niet. En daarbij, de post werkt hier niet.
De key zelf gekocht in de Movitel winkel en oploaden gaat via een phone credit in het Movitel programma om verbinding te maken.
Zogauw het weer optreedt zal ik een Prt Sc doen en het adres uitvogelen, of daarheen gaan om te reclameren.
perloc
 
Ja dat zou een optie kunnen zijn, dan kunnen zij jou in de winkel misschien helpen.
Maar hopelijk komt die melding niet meer terug.
 
betreffende de gratis versie van RogueKiller deze is dus wel te downloaden en te gebruiken ...evenzeer als de RogueKiller_portable die je zelfs niet eens hoeft te installeren ..
*je dient niet de installer32/64bits op te halen !
 
Emi: Dat heb ik ondertussen uitgevonden en gebruikt!
Bedankt.
aarie25: met het openen van Internet voor deze site (o.a.) is "unsecure" weer opgetreden en heb ik een copie gemaakt. Vandaag kom ik in de stad en dan zal ik de winkel bezoeken.
Ondertussen is het probleem (wat af en toe, niet altijd, optreedt) nog niet verholpen.
Vanmorgen goed, maar gisteren heb ik weer lange tijd zitten wachten tot de HD gekalmeerd was.
perloc
 
Ik weet niet of het probleem van HD blokkade is opgelost. Ik heb de klep van de laptop in "SLEEP"mode gezet en nu heb er er geen last meer van. Start gelijk prima op en nog veel sneller dan de hibernate.
Het andere probleem, "Unsecure connection Internet", heb ikzelf kunnen oplossen. Het bleek aan de software van mijn Internet Phone key te liggen. Phone key uninstalled en opnieuw installed heeft het probleem opglost.
Bedankt meedenkers!!
Kan worden gesloten.
perloc
 
Goed om te horen dat jou problemen zijn opgelost.
Geen dank en ik gooi er een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan