• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Na update windows 10 pc gecrashed

Status
Niet open voor verdere reacties.

wier

Junior lid
Lid geworden
2 jan 2009
Berichten
76
Waarderingsscore
0
Nadat windows recentelijk een update uitvoerde, bleek ineens mijn gehele office verdwenen.
Ik heb toen de pc hersteld via systeemherstel tot net voor de update, dat resulteerde dan office weer werkte. Totdat ik gisteren de pc weer opnieuw opstartte, weigerde deze dat te doen, blijft in een soort van herstelproces hangen, wat ik ook probeerde via geavanceerde opties, er bleef de melding komen dat de de pc niet hersteld kon worden.
Wie heeft een tip om toch de pc te kunnen starten
 
heb je al eens getracht om deze dan 3x geforceerd uit te zetten bij het opstarten ..pas de 4de keer laat je deze dan gewoon verder opstarten en zal Windows zichzelf herstellen indien mogelijk ....
*blijkt dit niet mogelijk te zijn dien je zelf op te starten via een installatie medium het zijnde een dvd of een usb stick en van daar uit start jij dan een herstel op .
 
Helaas lukt het ook niet met de 3 startpogingingen.
Met een opstartmedium zal het hoogstwaarschijnlijk wel lukken, alleen ga je dan volgens mij een nieuwe windows installatie aan, bijv met media creatio tool en dat is wat ik (nu nog ) niet wil.
Mogelijk moet dit wel gebeuren maar wil dan eerst het eea veilig stellen.
 
Not, je hebt via de installatie dvd/usb stick diverse reparatie opties, te beginnen met een systeemherstel.

Maar goed dat je een back-up hebt, of toch niet?
 
Klopt, systeemherstel werkt niet, opstartherstel werkt niet, veilige modus werkt niet, denk dat we niet veel opties meer over hebben helaas.
Of misschien toch wel??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan