• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Na windows update werken programmas niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

franco001

Nieuw lid
Lid geworden
8 jun 2018
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Vandaag startte ik de computer opnieuw op en gaf Windows aan dat er updates uitgevoerd moesten worden. Na deze update werkt geen enkel programma meer!

Ik krijg de volgende foutmelding bij het opstarten van een programma:

De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie naast elkaar onjuist is. Raadpleeg het gebeurtenislogboek Toepassing of gebruik het opdrachtregelprogramma sxstrace.exe voor meer informatie.

Wat heb ik al geprobeerd?
1. Systeemherstel. Krijg vervolgens een foutmelding dat er niks gewijzigd is en systeemherstel niet uitgevoerd kon worden.
2. C++ runtimes proberen te installeren. Helaas krijg ik bij het openen van de bestanden weer dezelfde error.
3. Windows opnieuw instellen. Helaas krijg ik ook hier wederom de foutmelding dat het opnieuw instellen niet is gelukt en er geen wijzigingen zijn aangebracht.

Ook bij het deinstalleren van programma's krijg ik weer dezelfde foutmelding. Ik kan dus geen programmas installeren, verwijderen of openen.

Wie kan mij helpen om een oplossing te vinden? 2 uur geleden werkte alles nog prima.
Alvast hartstikke bedankt voor de hulp
 
Heb je al opnieuw opgestart?
En anders nogmaals doen.
 
Als het een grote update was kan je toch nog terug naar de vorige versie.
 
Om welke updates ging het?
 
Ik heb hier een opmerking
Er zijn hier 1 administrateur en 2 moderators met dezelfde vraag bezig
Is dat slim?
 
Yep! Dan komt het zeker goed.
 
Ik heb hier een opmerking
Er zijn hier 1 administrateur en 2 moderators met dezelfde vraag bezig
Is dat slim?

Ik snap jou opmerking niet helemaal.
Iedereen is vrij om te reageren dus of er nu 3 leden of 3 moderators reageren maakt geen enkel verschil.
Ook al komen er 10 reacties, het gaat erom dat iemand wordt geholpen.
 
Wat veel belangrijker is een nieuwe reactie van de TS.
Zo lang die niet er is, kan dit topic een geheel eigen leven ontwikkelen.
 
Ik snap jou opmerking niet helemaal.
Iedereen is vrij om te reageren dus of er nu 3 leden of 3 moderators reageren maakt geen enkel verschil.
Ook al komen er 10 reacties, het gaat erom dat iemand wordt geholpen.
Dat snap ik aarie25
 
Mooi, dan kunnen wij afwacht tot Ts reageert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan