• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nat type strict na nieuw modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

blackwood0

Vaak hier
Lid geworden
26 jan 2011
Berichten
950
Waarderingsscore
1
Hallo,

Sinds kort een nieuw modem gekregen van KPN (Experiabox Arcadyan V8), nu is mijn Nat type opeens strict geworden in Call Of Duty: Black Ops II. Dit heb ik al geprobeerd:

Via internet naar mijn modem gegaan, ingelogd.
Extras > UPnP > vinkje gezet bij: 'Enable UPnP IGD Device' > Apply.
Daarna naar het netwerk in windows verkenner gegaan > DSL Router > eigenschappen > instellingen > Toevoegen > Beschrijving van de service: Black Ops 2 (UDP), naam of IP-adres van de computer...: (ipv4-adres), externe poort: 3074, interne poort: 3074, bolletje bij 'UDP' > ok.

Maar... Daarna weer in-game gegaan, is de nat nog steeds strict. Heb ik iets fout gedaan of moet ik nog wat anders doen?

(Graag iemand met verstand van dit soort zaken)

Groet, Mark


Weet niet of dit nodig is...

30dffas.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Niemand iets te melden?
 
Als je draadloos speelt is het altijd Strict. Je moet via LAN Kabel spelen om Open te krijgen
 
ik speel via lan kabel...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan