Nationaal Computer Forum gaat samenwerking aan met webshop Azerty

Azerty Aktie

Nieuw lid
Als team van het Nationaal Computer Forum zijn wij er trots op dat we al vele jaren onze leden en bezoekers adviseren over computers en samen met elkaar de ideale computer samenstellen voor ieders wensen. Vandaag gaan we een stapje verder: we geven niet alleen meer het beste advies, maar hebben ook nog mogelijkheid om jullie een leuke korting als extraatje aan te bieden.

Mocht je al weten wat je wilt, maar je wilt wel graag gebruik maken van deze samenwerking? Stuur dan een Conversatie met je samenstelling/directe link, nog voordat je de bestelling geplaatst hebt, naar Azerty Aktie (klik eerst op de tab Informatie en vervolgens op "Start een conversatie").

Plaats tevens een bericht in dit topic, zodat er mogelijk spoediger op je bericht wordt gereageerd. Azerty Aktie zal reageren met een aanbod.

*Kortingen kunnen gegeven worden bij een totaalprijs vanaf 500 euro of winkelmandjes waarbij een volledige systeem assemblage is inbegrepen.*

De korting hangt af van wat er in het winkelmandje zit en wat de totaalprijs is. Azerty Aktie bepaalt de korting. Die korting kan variëren van 0 tot 2%. Volgens Azerty Aktie mag je alvast rekenen op gratis verzendkosten, alles wat daarbij komt is mooi meegenomen.

Je kan overigens altijd een conversatie sturen naar Azerty Aktie, daarvan kan je vrijblijvend gebruik maken.

Laatst bewerkt door een moderator:

ikki007

NCF Goeroe
Goede aanwinst voor het forum! Had dit niet aan zien komen, maar met het (grote) aantal aanvragen van nieuwe samenstellingen is dit zeker welkom.

(Y)

Sebastiaan

Gevaarlijke Gek
Goed nieuws, helemaal omdat ik al van plan was om van de zomer een nieuwe computer te kopen. ^_^

TehSmokeyMan

Gewaardeerd
Zat er inderdaad aan te denken om mijn hardware aankopen niet meer bij de MyCom te doen, maar bij Azerty/highflow/liquidcooling...
Dit is een goede incentive om online te kopen ^_^

Ton2001

Gewaardeerd
mooie zaak. Ik zal er aan denken

baswow

Junior lid
Een zeer aantrekkelijke actie, zeker omdat ik binnenkort ook een pc wil gaan kopen. Hoe groot is de korting, als ik vragen mag?

silviaspook

Gevestigd lid
hoi
ik heb nu zaterdag ochtend een prive berichtje naar martijn gestuurd.
in verband met het mandje dat jullie voor mij gevuld hebben. dank u wel daarvoor.
of ik voor deze computer korting krijg.
maar ik heb nog niets vernomen.
is dit normaal ?
moet ik gewoon nog wat geduld hebben of zijn er voorwaarden aan de korting ?
bedankt en de groetjes

Dave

Moderator
Team lid
@Silviaspook:
Martijn was voor het laatst online op zaterdag 21 april 2012 om 15:34. Ik vermoed dus dat hij je bericht nog niet heeft gelezen, waardoor je nog geen antwoord hebt gehad.

LUUD18

Verslaafd
Mooie actie. Maar betekent dit nou dat je alleen bij azerty mag samenstellen?

LUUD18

Verslaafd
Bij hoevel euro geld het eigenlijk? Wil me nieuwe videokaart bij azerty gaan kopen

Dave

Moderator
Team lid
Mooie actie. Maar betekent dit nou dat je alleen bij azerty mag samenstellen?
Voor de helpers op het forum bij het samenstellen van een configuratie veranderd er niets. Consumenten mogen voor hun aankoop bij Azerty kiezen of ze gebruik maken van deze korting of niet. Er kan evtl. wel een verwijzing naar dit topic gemaakt worden wanneer het gaat om een configuratie van bij Azerty. Maar uiteraard mogen er ook andere (web)winkels geadviseerd worden. Op dat vlak veranderd er helemaal niets.

roemertissi

Senior
Ik ga over een week mijn pc bestellen bij Azerty: hoe lang zal het dan duren voordat ik het aanbod krijg van Martijn?

Naxiz

Android freak
Lol, volgens mij gaat dit een beetje falen zo... kan het ncf niet beter afspreken dat als de referer van het ncf afkomt er dan korting is ofzo :p

Samuel

Elite Member
Ik vind het een mooie actie. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt over de exacte voorwaarden.

Martijn

Vaak hier
Sorry guys, paar drukke dagen achter de rug, maar Dave heeft goed geantwoord. Wij zijn trots op de kwaliteit en neutraliteit van onze service, van iedereen die hier aan bijdraagd! De samenwerking met Azerty is geheel vrijblijvend.

De totale korting ligt in principe tussen de 15 (alleen verzendkosten) en 25 (verzendkosten plus korting) euro, maar dat is afhankelijk van de bestelling, en om de kortingscode te genereren, gaat het via PM.

Bij losse bestellingen (alleen een of twee onderdelen) krijg je in princiep vanaf 200 euro gratis verzendkosten. Als het geen compleet systeem is, maar wel een heleboel onderdelen, zou dit nog iets hoger uit kunnen vallen.

Ik ga over een week mijn pc bestellen bij Azerty: hoe lang zal het dan duren voordat ik het aanbod krijg van Martijn?
Ik probeer eens per dag op iedereen te reageren ;)

Laatst bewerkt door een moderator:

roemertissi

Senior
Sorry guys, paar drukke dagen achter de rug, maar Dave heeft goed geantwoord. Wij zijn trots op de kwaliteit en neutraliteit van onze service, van iedereen die hier aan bijdraagd! De samenwerking met Azerty is geheel vrijblijvend.

De totale korting ligt in principe tussen de 15 (alleen verzendkosten) en 25 (verzendkosten plus korting) euro, maar dat is afhankelijk van de bestelling, en om de kortingscode te genereren, gaat het via PM.

Bij losse bestellingen (alleen een of twee onderdelen) krijg je in princiep vanaf 200 euro gratis verzendkosten. Als het geen compleet systeem is, maar wel een heleboel onderdelen, zou dit nog iets hoger uit kunnen vallen.

Ik probeer eens per dag op iedereen te reageren ;)
OK, bedankt. Ik heb je al een PM gestuurd.

Sillend

Junior lid
Geldt deze korting enkel en alleen bij het bestellen vanaf de webshop? Had namelijk in gedachten om binnenkort bij azerty in de winkel langs te gaan.

Bovenaan Onderaan