• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nationale Computer Quiz 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nils

Vaak hier
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
644
Waarderingsscore
0
Informatietopic Nationale Computer Quiz 2009​
(gesponsord door Azerty)​



Doe mee met de Nationale Computer Quiz 2009 en maak kans op een LaCie LaCinema Classic - Digitale AV-speler t.w.v 154,70 euro!


Vandaag is de inschrijving van de Nationale Computer Quiz 2009 begonnen. Je kan je t/m maandag 14 december inschrijven voor deze activiteit. (start van de quiz is een week opgeschoven zodat mensen die de nieuwsbrief ontvangen ook nog kans hebben om in te schrijven)

De Nationale Computer Quiz 2009 gaat als volgt: Vanaf dinsdag 15 december wordt er elke dag een vraag gesteld op het forum. Deze vraag kan over alles gaan wat met computers of elektronica te maken heeft. Deelnemers hebben dan tot de volgende dag 10:00 uur in de ochtend de tijd om deze vraag te beantwoorden. Heb je de vraag fout of heb je niet op tijd geantwoord, dan lig je er uit. (Je mag maar n keer antwoorden, dus je eerste gegeven antwoord telt!) De vragen gaan door totdat er n iemand overblijft. Diegene is de Computerkenner van 2009 en krijgt natuurlijk ook de mooie prijs thuisgestuurd.


Hoe schrijf je je in?

Woon je in Nederland, stuur dan een sms naar 4888 met de tekst:
vio ncfquiz gebruikersnaam
(bijvoorbeeld: vio ncfquiz Nils)

Woon je in Belgi, stuur dan een sms naar 6603 met de tekst:
vio ncfquiz gebruikersnaam
(bijvoorbeeld: vio ncfquiz Nils)

Je hoeft maar 1 SMS te versturen om je aan te melden. De quiz zelf wordt vervolgens op het forum gehouden.

Meedoen kost je 150 cent en is nmalig (dus geen abonnement).

=========================================================

Lijst met leden die zich al hebben ingeschreven: (wordt elke dag bijgewerkt)
- 123bla
- agnes53
- AMJ
- Bas1993
- BBQ
- beetelboy
- beneb
- blackie72
- bootvluchteling
- buffy76
- Bv202
- ckkoen
- dinie hagedis
- cupido
- DonMilo
- edwing002
- emmelotj
- epleunis
- eternity
- ewald_L
- FCBer
- Felder
- Fleuris
- fox94
- gdejong1
- gekkedave
- gelekatvis
- gollem
- groningen
- harry51
- Havvie
- hehe
- hennievankouwen
- hplameijer
- hugovs
- incarnez
- jan611
- jasper1980
- jdierdor
- jdman
- jerson47
- jev64
- joostdirkzwager
- kaleknakker
- kalex
- kali
- kipjeszijngeenschapen
- Laurens
- leootje
- linksan
- lockman
- lvs
- maclau
- Marix1951
- marrie63
- Marsja
- Martino2
- mdekok
- MG2R
- michielsloot
- motorhooligan
- MrFreeze44
- m.Trouwee
- Netjutter
- NewHaunter
- nussie
- oswaldo
- ouwe kneup
- Patje71
- pietersfrans
- Polley
- robert25676
- robolero
- rogerty
- sjony123
- squirrel
- steijaertc
- Stuiffies
- teddybeertje
- Tientje 666
- treinengek
- WATTMAN
- Witte
- WoTeX
- Wynand
- xaloc
- zjarl
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klinkt erg leuk, ik heb wel goesting om hieraan deel te nemen! Met een beetje geluk ben ik alleen en heb ik de prijs meteen gewonnen :lol:
 
Klinkt erg leuk, ik heb wel goesting om hieraan deel te nemen! Met een beetje geluk ben ik alleen en heb ik de prijs meteen gewonnen :lol:

Helaas :busted:

Nu hopen dat er een beetje mensen meedoen, want als alleen gekkedave en ik mee doen wordt het zo saai :p
 
mijn telefoon ligt bij de reparateur. Ik kan dus geen sms'je sturen :(
 
mijn telefoon ligt bij de reparateur. Ik kan dus geen sms'je sturen :(

Je kan je t/m maandag 7 december inschrijven voor deze activiteit.
Er lopen genoeg mensen op straat rond met een gsm, als je hun gsm even leent om een smsje te sturen en ze vergoed maken ze er vast geen probleem rond...
 
En je hebt em ook niet voor 7/12 terug? En er is niemand in de buurt die wel een telefoon heeft? :(
 
Ohh het leek met zo leuk om mee te doen, maar ik ben met kerst en nieuw in Burkina Faso, Afrika ! (wel lekker warm :)

Succes voor alle deelnemers !
Groetjes !
Ida

idalavida.nl
idalavida.nl/pure
 
ik doe ook mee ben benieuwd mijn eerste keer. Zit nooit zoveel op het forum
 
Stuur deze maar vast naar mij op

Informatietopic Nationale
Computer Quiz 2009​
(gesponsord door Azerty)​



Doe mee met de Nationale Computer Quiz 2009 en maak kans op een LaCie LaCinema Classic - Digitale AV-speler t.w.v 154,70 euro!


Vandaag is de inschrijving van de Nationale Computer Quiz 2009 begonnen. Je kan je t/m maandag 7 december inschrijven voor deze activiteit.

De Nationale Computer Quiz 2009 gaat als volgt: Vanaf dinsdag 8 december wordt er elke dag een vraag gesteld. Deze vraag kan over alles gaan wat met computers of elektronica te maken heeft. Deelnemers hebben dan tot de volgende dag 10:00 uur in de ochtend de tijd om deze vraag te beantwoorden. Heb je de vraag fout of heb je niet op tijd geantwoord, dan lig je er uit. (Je mag maar n keer antwoorden, dus je eerste gegeven antwoord telt!) De vragen gaan door totdat er n iemand overblijft. Diegene is de Computerkenner van 2009 en krijgt natuurlijk ook de mooie prijs thuisgestuurd.

Meedoen is erg simpel!

Woon je in Nederland, stuur dan een sms naar 4888 met de tekst:
vio ncfquiz gebruikersnaam
(bijvoorbeeld: vio ncfquiz Nils)

Woon je in Belgi, stuur dan een sms naar 6603 met de tekst:
vio ncfquiz gebruikersnaam
(bijvoorbeeld: vio ncfquiz Nils)

Je hoeft maar 1 SMS te versturen om je aan te melden. De quiz zelf wordt vervolgens op het forum gehouden.

Meedoen kost je 150 cent en is nmalig (dus geen abonnement).


Lijst met leden die zich al hebben ingeschreven: (deze zal ik 1x per dag bijwerken)
- eternity
- ewald_L
- gekkedave
- jan611
- BBQ
- Laurens
--- automatische edit ---
:worship:-_-:zipped::wall:
Stuur deze maar vast naar mij op
Ik denk dat ik voor deze keer in aanmerking kom voor deze prijs
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik doe ook mee! Denk dat ik een goede kans maak :biggrin:
 
Wel, ik ga het ook eens proberen.
:price::yahoo::gogo::biggrin:
 
Leuk idee maar voor een LaCie product doe ik het niet, succes aan diegene die wel meedoen!
 
Ach Polley, je moet het zo zien:

Je doet mee voor de lol en je krijgt er een leuk cadeautje voor als je wint :)

Tuurlijk had ik ook liever de NCF Kanjer gezien, die op 25 miljoen staat, maar dit is ook leuk toch? :)
 
Ach Polley, je moet het zo zien:

Je doet mee voor de lol en je krijgt er een leuk cadeautje voor als je wint :)

Tuurlijk had ik ook liever de NCF Kanjer gezien, die op 25 miljoen staat, maar dit is ook leuk toch? :)

Inderdaad! De NCF Kanjer komt er binnenkort ook een keer aan!! :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk idee maar voor een LaCie product doe ik het niet, succes aan diegene die wel meedoen!
Daarvoor doe ik het ook niet. ;) Gewoon voor de fun. :)
 
Oke Nils we maken nu een deal:

Als we 66.666 leden hebben komt er een NCF kanjer van 10.000 euro :D
En die wordt dan met prijsvragen, net als nu, door iemand gewonnen.
 
lijkt me leuk, heb me aangemeld
 
Oke Nils we maken nu een deal:

Als we 66.666 leden hebben komt er een NCF kanjer van 10.000 euro :D
En die wordt dan met prijsvragen, net als nu, door iemand gewonnen.

Ja is prima. Als jij onze sponsor wilt zijn voor deze activiteit, helemaal geweldig! :p
 
Awww maar ik was juist van plan dan te gaan winnen. En als ik m'n eigen prijs betaal vind ik het toch een beetje een tegenvaller :p

We kunnen wel een spel doet dat iedereen 5 euro inlegt, en dat dan de nummer 1 70% van het totaal krijgt nr 2 %20 en nr 3 %10 :D
 
Ach Polley, je moet het zo zien:

Je doet mee voor de lol en je krijgt er een leuk cadeautje voor als je wint :)

Tuurlijk had ik ook liever de NCF Kanjer gezien, die op 25 miljoen staat, maar dit is ook leuk toch? :)

Het gaat me niet om de grootte van de prijs maar meer om de kwaliteit ervan.

De spullen van lacie motiveren mij niet om hieraan mee te doen simpelweg om dat ik totop heden nog geen goed product van lacie in m'n hand gehad heb. Zelfs de usb-sticks die ik een tijdje geleden verkocht heb leken in 1e instantie goed maar ik heb er al 2 stuk nu en ben daar ook klaar mee.

Maar zoals gekkedave aangeeft is het een beetje voor de lol ook natuurlijk, om die rede ga ik toch maar meedoen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan